וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיר שליקק דיאודורנטים בחנות כדי ללעוג לקורונה - יואשם בטרור

27.3.2020 / 0:04

בעקבות זעם גלובלי על הסרטון הויראלי בו נראה הצעיר אומר "מי מפחד מהקורונה?" ומלקק מוצרים בסופרמרקט, הוא נעצר ויואשם בכתב אישום חמור. למרבה הצער - היא לא לבד וישנם עוד שורת מקרים של אנשים שמנסים ביודעין לפגוע בשלום הציבור ובחלק מהמקרים זה נגמר באלימות

TWITTER

צעיר אמריקאי הואשם השבוע ב"איום בטרור", לאחר שצילם את עצמו מוקדם יותר החודש כשהוא מלקק פריטים בסופרמרקט תוך כדי שהוא אומר: "מי מפחד מוירוס הקורנה?". קודי לי פיסטר, בן 26, נעצר לאחר שפרסם ברשתות החברתיות את סרטון הווידאו בו הוא לועג למחלה, שהרגה כבר עשרות אלפי אנשים ברחבי העולם, ועורר זעם גלובלי. הצילומים מסניף וולמארט בוורנטון, מיזורי, מראים אותו מוריד מסכת פנים ואז מעביר את לשונו לאורך שורת הדיאודורנטים שהיו על המדף, תוך כדי שהוא מיישיר מבט למצלמה. על גבי המסך נכתב: 'אני בן ז**ה מלוכלך' ('I'm a nasty moths f***er'.)

הרשויות בוורנטון אמרו לתקשורת המקומית כי כיוון שהסרטון הפך לוויראלי הם קיבלו עליו תלונות לא רק מתושבים מקומיים אלא גם מאנשים בהולנד, אירלנד ובריטניה, והם אף עזרו להם לאתר את החשוד. בהצהרת המשטרה נאמר: "אנו לוקחים את התלונות הללו ברצינות רבה ורוצים להודות לכל מי שדיווח על הסרטון כדי שנוכל לטפל בנושא". במסמכי בית המשפט נכתב כי פיסטר "גרם ביודעין לאמונה שקרית או לחשש שקיים מצב שיש בו סכנת חיים" ולכן הוא יואשם ב"התעלמות פזיזה מסיכון שגורם לסגר או להסגר כלשהו".עורך דינו טרם הגיב להאשמות, אולם על פי הפרסומים לפיסטר יש שורת עבירות בהן הורשע בעבר והוא אף נידון לפני כארבע שנים למאסר בשל הפרת תנאי שיחרורו ממעצר בתקופת מבחן.

צעיר מלקק דיאודורנטים בסופרמרקט בגלל שהוא "לא מפחד מהקורונה". TWITTER, צילום מסך
"מי מפחד מוירוס הקורנה?"- מתוך הסרטון הוויראלי של קודי לי פיסטר/צילום מסך, TWITTER
קודי לי פיסטר. Photo courtesy of the Warren County Jail., אתר רשמי
תמונת המעצר של קודי לי פיסטר/אתר רשמי, Photo courtesy of the Warren County Jail.

והוא לצערנו לא לבד

פיסטר הוא לא האדם הראשון שמסתבך עם המשטרה בגלל ליקוקים. בזמן שבכל רחבי העולם מפצירים באנשים לשטוף ידיים, לשמור על מרחק של לפחות שני מטרים זה מזה ולהימנע מלגעת בפנים בתקווה להאט את התפשטות נגיף הקורונה - יש אנשים שמחליטים ביודעין לסכן את הציבור.

בין היתר מנהל חנות מכולת בוויסקונסין הזעיק את המשטרה לאחר שאישה ליקקה את ידית דלת המקפיא, כדי "למחות נגד הנגיף", בזמן שעובד בחנות היה עסוק בחיטויה, כך על פי הדיווחים המקומיים. מוקדם יותר החודש נעצר גבר בבלגיה בגלל שליקק את אצבעותיו וניגב אותן על מעקה בזמן שנסע בתחבורה הציבורי ובבריטניה נעצרו שלושה בני נוער בגלל שהשתעלו על זוג קשישים, מה שהוביל לעימות פיזי אלים ברחוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully