וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה מי? בחברות ההיי-טק האלו מגייסים כרגיל

17.4.2020 / 0:01

בעוד אחוזי האבטלה בישראל גואים בשל השפעת מגפת הקורונה ויש מי שמרגישים כבר את השפעות המיתון מסתבר שיש חברות היי-טק שמשדרות עסקים כרגיל ומגייסות עובדים במרץ. הנה כמה חברות שמגייסות בימים אלו במרץ

צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

בסרטון: הנשיא טראמפ רוצה להפסיק את הסגר ולפתוח מחדש את הכלכלה (צילום: רויטרס)

נכון לסוף השבוע האחרון בישראל ישנם כ - 1,093,465 דורשי עבודה המהווים כ- 26.25 אחוזים מכוח העבודה הישראלי. רבות הן המילים שנכתבו על אפקט הקורונה, ונראה כי רבות הן המילים שעוד יכתבו עליו, ועדיין - מעבר לנתונים היבשים ישנים אנשים ומשפחות שאיבדו פרנסתם ברגע. בעוד שנראה כי ענף ההייטק נפגע פחות מענפים אחרים ( אולי בשל ההיערכות הטובה שם, כמו גם סוג העבודה עצמה והיכולת לעבוד מרחוק) הרי שגל הפיטורין או איך שנהוג לכנות אותו בימינו "חל"ת", לא פסח גם על הענף הזה.

פנינו לכמה מהחברות המובילות בעולם הטק הישראלי, וריכזנו עבורכם מדריך משרות מיוחד לימים אלו. אנחנו כנראה נמשיך ונעדכן אותו גם לאחר הפירסום - לכן שווה לכם לבדוק בהמשך משרות שנוסיף לרשימה הזו. מוכנים? אנחנו מתחילים:

עוד בוואלה!

החל מ-1,999 שקלים: נחשף מחירו של האייפון SE בישראל

לכתבה המלאה

AllCloud: חברת פתרונות ענן

בחברת פתרונות הענן AllCloud עסוקים מאוד בימים אלו, עת עיקר פעילות החברה מתרכזת בהעברת חברות וארגונים שלמים לעבודה בסביבת ענן. החברה, שרק לאחרונה נבחרה כמקום העבודה הטוב ביותר בישראל על פי אתר Glassdoor העולמי מעסיקה כ- 250 עובדים וכעת ממשיכה במלאכת הגיוס. "כחברה שעוסקת בתחום עולמות הענן, וגם בשל העובדה שאנחנו עובדים גלובלית עם משרדים בישראל, גרמניה, רומניה, ארה"ב וקנדה, הרי שלעבוד מרחוק זה דרך חיים בשבילנו" אומרת רות בן אשר לביא, סמנכ"לית משאבי אנוש גלובאלית ב-AllCloud חברת פתרונות הענן שרק לאחרונה נבחרה כמקום העבודה הטוב ביותר בישראל על פי אתר Glassdoor.

"ההסתגלות לעבודה מהבית היתה מאוד חלקה ואנחנו ממשיכים בשגרת יומנו כמעט ללא הפרעה, עם התאמות קטנות של חיי החברה הדיגיטליים שלנו" הוסיפה בן אשר לביא. לחברה 260 עובדים במשרדיה בצפון אמריקה , אירופה וישראל והיא מגייסת כרגע בעיקר אנשי Salesforce - ארכיטקטים ומיישמים, אנשי AWS ואנשי מכירות טכנולוגיים. את כל המשרות הפתוחות ניתן למצוא בקישור הבא.

Autodesk: מובילה עולמית בפיתוח פתרונות תכונה דו ותלת מימדיים

ענקית התוכנה Autodesk (אוטודסק), המובילה עולמית בפיתוח פתרונות תוכנה דו ותלת מימדיים לתחומי התכנון, העיצוב, ההנדסה ממשיכה לחפש את מיטב המתכנתים בישראל גם בימים אלו. "מרכז הפיתוח הישראלי של ענק התוכנה הגלובלי מהווה חלק חשוב ומרכזי בפיתוח מוצרי הליבה של החברה ומכאן למרכז הפיתוח בישראל תפקיד מרכזי בהשפעה על חברה גלובלית ענקית" אומר תום וינטר, מנהל מרכז הפיתוח בישראל. "לשמחתנו, גם במצב הנוכחי, החברה ממשיכה להשקיע בעובדיה הישראליים ואף מגבירה את מאמצי הגיוס שלה כדי לתמוך בלקוחותיה לצלוח את המשבר".

גם בתקופה המאתגרת הזו, ענף הבניה בעולם, כמו בארץ הוגדר כמגזר חיוני. בין אם בניה של בתי חולים, שדות תעופה, בנייני משרדים ודיור על מנת לעמוד בדרישה ההולכת וגדלה של האורבניזציה. אוטודסק, כמובילה עולמית במערכות תכנון וניהול פרויקטי בנייה, ממשיכה להשקיע מאמצים ומשאבים רבים במתן מענה לצרכים אלו.

בין המשרות המוצעות: Sr. BackEnd Developer,Senior UX Designer ,Data Analyst, Senior Full stack Developer, Senior Android Developer, Senior iOS Developer, Principal BackEnd Engineer, Office Operations Manager, Senior Front/ End Developer, DevOps Engineer, .Junior BackEnd Developer ועוד. את רשימת המשרות המלאה ניתן למצוא בעמוד הלינקדאין של החברה ובקישור הבא.

אוטודסק הדפסה בתלת מימד. גארי רזניקובסקי,
משרדי החברה ברוטשילד תל אביב/גארי רזניקובסקי

Playstudios: מפתחת משחקי הסושיאל גיימינג המובילה

מפתחת משחקי הסושיאל גיימינג למובייל פלייסטודיוס ממשיכה לגייס עובדים גם בימים אלו, בעוד תחום הגיימינג חובה עלייה משמעותית בעקבות הנחיות הבידוד הקפדניות. הסטודיו התל אביבי של ענקית המשחקים האמריקאית יושב בפלורנטין ומונה מעל 100 עובדים, אשר ממשיכים לפתח את משחקי הדגל של החברה ובהם משחק ה- Social Casino המצליח POP! Slots. באתר החברה ניתן למצוא מגוון משרות פתוחות וביניהן: Data Scientist, Game Mate Designer, DevOps TL, Devops Business Manager Senior UA Manager. פרטים נוספים ניתן למצוא בקישור הבא.

פורסקאוט: אחת מחברות הסייבר הגדולות בארץ

חברת פורסקאוט, מחברות הסייבר הגדולות בארץ, מגייסת בימים אלו למספר משרות טכנולוגיות, ביניהן:
Devops Team Leader - הובלת צוות Devops , עבודה עם ענן AWS.
Front End Tech Lead - לקיחת חלק בפיתוח של מוצר חדש הנכתב ב- React.
Big Data Engineer - תפקיד פיתוח בצוות ה-Big Data שלנו, המפתח בשפת Scala.
לתיאור המשרות ומשלוח קו"ח לחצו כאן.

פייסבוק: הרשת החברתית הגדולה בעולם

מרכז הפיתוח של פייסבוק ישראל ממשיך גם בימים אלה בגיוס מואץ של עובדים שיאיישו יותר מ 100 משרות פתוחות. תהליכי הריאיון מתקיימים באמצעות הווידאו, וכך גם תהליכי הקליטה וההכשרה של עובדים חדשים, שנמשכים כמה שבועות. כל עובד חדש מקבל לביתו את כל הציוד הדרוש לו לעבודה מרחוק.

בין המשרות שפייסבוק ישראל מגייסים ניתן למצוא מנהלי פיתוח מנוסים בתחומים של בינה מלאכותית ו- Machine Learning; מעצבי מוצר בתחומים של חוויית משתמש, UX, UI; מנהלי מוצר בעולמות של B2C עם ניסיון בפיתוחים למשתמשי קצה ועוד. בנוסף לאנשים עם ניסיון מגייסת פייסבוק גם סטודנטים למשרות התמחות בתחומים של עיצוב מוצר ובתחומי מחקר של בינה מלאכותית. את הרשימה המלאה ניתן למצוא כאן.

Forter: מובילה עולמית בתחום מניעת הונאות סחר מקוון

חברת Forter, מובילה עולמית בתחום מניעת הונאות סחר מקוון, ממשיכה לגייס בימים אלו כרגיל. מדי שנה מעבדת החברה עסקאות סחר אלקטרוני בשווי של יותר מ-150 מיליארד דולרים ומגינה על יותר מ-600 מיליון צרכנים בעולם מפני תרמיות בעת התשלום, השתלטות על חשבונות, ניצול לרעה של מדיניות ועוד. עם לקוחותיה של החברה נמנות ענקיות סחר מכל העולם המשתייכות לרשימת Fortune 500 כמו גם רשתות קמעונאיות רבות, סטארטאפים ועוד.

"דווקא בימים אלו Forter מגבירה את מאמצי הגיוס עם עשרות משרות פתוחות ברחבי העולם כאשר שליש מהן בארץ. בעוד אוכלוסיות רבות בעולם נמצאות תחת הגבלות תנועה, הרי שבאופן טבעי ענף הסחר חווה זינוק חד בשיעור העסקאות המקוונות " אומרת אורית רפפורט סמנכ"לית משאבי אנוש ומנהלת הסייט הישראלי של פורטר. "מאחר ופעילות החברה כולה נעה סביב עולמות ה-"E-commerce" הרי שחלק מלקוחותינו חווים עליה משמעותית בהיקף הפעילות שלהם ועמם עולה נפח הפעילות שלנו.

בין המשרות המוצעות: Senior Data Engineer, Head of Data Science, Senior Back-End Engineer, Precision Team, Senior Infrastructure Engineer (DevOps) ,Senior Full-stack Engineer, Mobile OS (Cyber) Researcher ועוד. את רשימת המשרות המלאה ניתן למצוא בעמוד הלינקדאין של החברה ובקישור הבא.

פיליפס: פיתוח מערכות רפואיות

פיליפס מתרכזת בימים אלו בתגבור תפוקות הייצור של פתרונות המסייעים בניטור ובאבחון של נגיף הקורונה, כגון מערכות CT המפותחות ומיוצרות באתר החברה בחיפה. קרן רזון, מנהלת הגיוס של פיליפס ישראל: "בשל הגברת הפעילות שלנו, הגברנו משמעותית את הגיוסים בתחומי הייצור והתפעול. פיתחנו חבילת קליטה חדשה הכוללת משלוח של הציוד הנדרש לביתו של העובד, תוכניות הדרכה ווירטואלית, הדרכות של חונכים המלווים את העובד החדש ברמה המקצועית והחברתית וליווי צמוד על ידי המנהל הדואג לחבר את המועמד/ת לצוות ולרוח הארגונית".

בין המשרות שמגייסים כעת בחברה:
מרכיבים/ות המנוסים בהרכבות ידניות למפעל הגלאים - נדרש ניסיון קודם, יכולת עבודה על מחשב, הבנת אנגלית (קריאה). להגשת קו"ח לחצו כאן.

הנדסאי/ות אלקטרוניקה לתפקידי אינטגרציה במפעל ה-CT - נדרש ניסיון בבדיקות סופיות ושיפור אמצעי בדיקה בסביבת ייצור ואנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה). להגשת קו"ח לחצו כאן.

מטריקס: חברת טכנולוגיית מידע ישראלית

גם במטריקס ממשיכים בגיוסי עובדים, כשהחברה מציגה שורה של משרות אליהן היא מגייסת. בין המשרות החמות שמציעה החברה לאיוש ניתן למצוא דרישה למנהלי תהליכי בדיקות, ראשי צוותים, מפתחי Full Stack, מפתחי תוכנת net, מפתחי Java Backend, בודקי תוכנה ומפתחי אוטומציה, אנשי DevOps ומיישמי תוכנת SAP. עוד פרטים בקישור הבא.

Red Hat: ספקית מובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח

במרכז הפיתוח של רד האט Red Hat, הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, מעסיקים מעל ל-300 מהנדסים ומהנדסות, המפתחים פתרונות בתחום תשתיות הענן. למרות המצב בחברה דווקא מרחיבים את פעילותה בישראל ומעוניינים לגייס השנה עשרות עובדים למשרות פיתוח תוכנה ואוטומציה. הכל כמובן בסביבת קוד פתוח המטפחת חדשנות ותרבות ארגונית ייחודית לרד האט.

אידית אהרונוביץ, מנהלת גיוס, רד האט ישראל, אומרת: "אנחנו ממשיכים בפעילות הגיוס בתנופה רבה. כל עובדי החברה הועברו לעבודה מהבית, ועל כן צוות הגיוס מוביל מעתה תיאום ראיונות וירטואליים למועמדים מול הגורמים השונים בחברה. צוות הגיוס מלווה הן את המועמדים והן את המראיינים בתהליך הוירטואלי, ומנחה אותם בראיונות מסוג זה". להגשת מועמדות לחצו כאן.

Wix: הקמת אתרי אונליין בלחיצת כפתור

וויקס מסייעת לעשרות מיליוני עסקים בארץ ובעולם להתמודד עם משבר הקורונה ולחזור לפעילות עסקית. חברות ובעלי עסק רבים נאלצים להסתגל למציאות החדשה - כמו להעביר שירותים לאונליין, או לפתח מנועי צמיחה חדשים, וויקס מפתחת עבורם כלים טכנולוגיים שנותנים מענה לצרכיהם המשתנים.

שלי מאיר, סמנכ"לית משאבי אנוש Wix: "כחלק מאסטרטגיית היציאה ממשבר הקורונה והחזרה הצפויה לשגרה, בוויקס נערכים למצוא פתרונות כדי לסייע לעובדים בחזרתם לעבודה, ולהמשיך לקלוט עובדים בהתאם להנחיות הממשלה. וויקס ממשיכה לגייס גם בימים אלו בתהליכי מיון וקליטה מרחוק, על מנת לתמוך בלקוחות, בפעילות החברה ובמועמדים פוטנציאליים. לחברה יותר מ- 150 משרות פתוחות בישראל בתפקידי פיתוח, ניהול מוצר, שירות לקוחות, שיווק, עיצוב, כתיבת תוכן ותרגום. דרך הגיוס של וויקס מעודדת מועמדים מרקעים מגוונים להגיש מועמדות.

בחברה לא דורשים השכלה פורמלית או ניסיון בחברות אינטרנט בלבד, ואינם מתבססים על תארים אקדמיים או על שפת תכנות ספציפית. הליך הגיוס מוכוון לתת הזדמנויות לאנשים שקורות החיים שלהם אינם סטנדרטיים, כאשר הדגש הוא על כישורים, יכולת למידה, מוטיבציה, והתאמה לתרבות החברה.
לדף המשרות של החברה לחצו כאן.

סולוטו: מסייעת למיליוני לקוחות ברחבי העולם ליהנות מהטכנולוגיה שסביבם

גם בימים אלה ממשיכה סולוטו לגייס עובדים כרגיל, רק בחודש האחרון הצטרפו לחברה 3 עובדים חדשים, אחד מהם אף גויס לתפקיד בכיר בצוות הפיתוח. ובמקביל נמצאים 6 מועמדים בתהליך. בחברה ממשיכים בחיפוש אחר מפתחים מנוסים עם למעלה מ-5 שנות ניסיון בעולמות ה-Web/Mobile, מנהל מוצר עם רקע בפיתוח והובלה של תשתיות, מהנדס DevOps עם ניסיון בשפות פיתוח ו-Product Designers

טכנולוגיה היא חלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו אך היא לא תמיד עובדת עבורנו בדרך שבה היינו רוצים. סולוטו מסייעת למיליוני לקוחות ברחבי העולם ליהנות מהטכנולוגיה שסביבם בצורה פשוטה ומהירה. השירות של סולוטו מספק תמיכה מלאה ומקיפה בכל מה שהמשתמשים צריכים - החל בסיוע בכל תקלה טכנית, דרך התממשקות עם מכשירים טכנולוגיים נוספים בבית, מתן המלצות אישיות, ועד החלפת המכשיר הטכנולוגי בעת הצורך.

סולוטו נרכשה ב־2013 על ידי חברת אשוריון האמריקאית ומשרתת כיום מעל ל-300 מיליון לקוחות ברחבי העולם. השנה נבחרה סולוטו למקום הרביעי בדירוג DUN'S של 50 חברות ההייטק שהכי כדאי לעבוד בהן בישראל. לעמוד המשרות לחצו כאן.

משרדי סולוטו בתל אביב. יח"צ,
משרדי סולוטו בתל אביב/יח"צ

GONG: מפתחת מערכות בינה מלאכותית לניהול לקוחות ושיפור הביצועים של מנהלי וצוותי מכירות

לדברי איילת הייפרמן, מנהלת משאבי אנוש של מרכז הפיתוח והמחקר הישראלי של חברת GONG:
"בחודש וחצי האחרונים העברנו את כל מאה עובדי החברה בישראל לעבודה מהבית. כדי לשמור על איזון בית משפחה ועבודה ולייצר אחדות גם ממרחק גיאוגרפי יצרנו מנגנון עבודה מיוחד ועשיר בפעילויות און ליין שונות. בין הפעילויות: ישיבות צוותיות, הרצאות, צוות יועצים חיצוני, הפעלות של פנאי והעשרה לילדים והורים, שעות שמחות, פעילויות ספורט שונות, הפעלות קולינריה של עובדי החברה עצמם ועוד". הייפרמן מוסיפה: "למרות האתגר של המעבר לעבודה בשלט רחוק, אנו ממשיכים בתהליכי גיוסים בחברה". כיום אנו מגייסים, מהנדסים ומהנדסות בכירים במגוון תחומים, בין התפקידים: backend engineer staff engineer ובחטיבת המוצר מנהלי ומנהלות מוצר, מעצבי חוית משתמש ועוד משרות בקישור הבא

פרספטו: מפתחת רחפנים אוטונומיים

חברת פרספטו המפתחת רחפנים אוטונומיים, שבימים אלו מסייעים להחליף צוותים אנושיים המתקשים לצאת לשטח. מגייסת אנשי פיתוח Full stack developers, לחברה משרדים באזור התעשייה במודיעין. קורות חיים ניתן לשלול למייל: jobs@percepto.co

"סייבריזן": מפתחת מערכת האוספת מידע מכל תחנות הקצה בארגון

חברת הסייבר "סייבריזן" מגייסת 30 עובדים בתפקידים אנליסטים פיננסיים, מנהלי מוצר, מפתחים, אנשי מכירות, ותמיכה. החברה מפתחת מערכת האוספת מידע מכל תחנות הקצה בארגון, מחשבים ושרתים, ומנתחת את פעולותיהן בזמן אמת כדי לזהות התנהגויות זדוניות. שליחת קורות חיים למייל: liron.ripp@cybereason.com

JoyTunes: הסטארט-אפ המוזיקלי

הסטרטאפ המוזיקלי JoyTunes,שפיתח את אפליקציית Simply Piano מהפופולריות בעולם בתחום לימוד הנגינה. מגייסים מעצבי מוצר, מנהלי מוצר, אנליסט צמיחה, מהנדס תוכנה, דאטה סיינטיסט. עדכונים לגבי משרות ושליחת קורות חיים בקישור: https://www.joytunes.com/careers

BigID: מתמחה בניהול מדיניות פרטיות ברשת

בחברת BigID המתמחה בניהול מדיניות פרטיות ברשת ממשיכים גם בימים אלו לגייס עובדים חדשים למספר משרות בינהן מפתחי backend מנוסים ב-Java, מפתחי full-stack ואנשי מוצר עם ניסיון באבטחה. לפרטים נוספים והגשת מועמדות לחצו כאן.

Verbit: מפתחת פתרון תמלול אודיו

Verbit, חברת טכנולוגית שעושה שימוש בבינה מלאוכתית בשילוב עם בינה אנושית מגייסים מתמללים. הטכנולוגיה מתמללת את האודיו באופן מידי ובדיוק של 90%, לאחר מכן עובר הטקסט למתמלל האנושי. החברה מגייסים מתמללים בשפות שונות ובעיקר דוברי אנגלית שפת אם, ספרדית ורוסית. לאחר שהכריזה החברה על גיוס כ-1,000 החברה משלימה בימים אלה את גיוס כלל המתמללים. להגשת מועמדות ניתן להיכנס להיכנס לקישור הבא.

WSC Sports: פלטפורמה ליצירת תקצירי ספורט באופן אוטומטי

בחברת WSC Sports, שפיתחה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית ליצירת תקצירי ספורט באופן אוטומטי ובזמן אמת והפצתם לכל יעד דיגיטלי, חווים צמיחה בביקוש בימי היובש הספורטיבי של הקורונה. החברה ממשיכה לפעול באינטנסיביות גם בזמן העבודה מהבית, ומגייסת עובדים בראיונות דרך הזום למספר תפקידים. ביניהם: Product Manager, Product Analyst, QA Engineer, Sales Operations. הגשת מועמדות דרך הקישור הבא.

Logz.io: מונע ומאתר תקלות עוד לפני שהן קורות

הסטארטאפ הישראלי Logz.io, הפועל מסביב לשעון בימים אלו מגייס עובדים.כחלק מכך, הסטארטאפ הישראלי משמש את החברות השונות למניעת ואיתור תקלות עוד לפני שהן קורות ובכך הם מסייעים לחברות בארץ ובחו"ל לשמור על הרציפות התפקודית שלהן. החברה פועלת מישראל, בוסטון, לונדון ואוקראינה. בחברה מגייסים גם עבור שלוחות החברה בחול וגם עבור בסיס החברה בישראל. המשרות הרלוונטיות בישראל, אליהן מגייסים - Director of Engineering , Senior web designer. לרשימה המלאה לחצו כאן.

Spot.IM: מערכת ניהול חכם של תגובות לאתרי חדשות

בחברת Spot.IM שהוקמה ב2012 ופועלת מישראל וניו יורק לא הפסיקה את הגיוסים על אף משבר הקורונה. החברה מפתחת מערכת ניהול חכם של תגובות לאתרי חדשות, מאפשרת רובד חברתי בדומה לצ'אט וכיום היא מוטמעת בכמה מגופי התקשורת הגדולים בעולם בינהם FOX, TIME ו- SKY הבריטית. המשרות המוצעות הן- Senior Backend Engineer, Senior Frontend Engineer, Backend Engineering Manager, Senior Full Stack Engineer, Devops Engineer, Product Analyst, VP Data. לרשימה המלאה לחצו כאן.

ATERA: פלטפורמה לניהול, חיזוי ומניעת תקלות במערך הממוחשב

הסטארטאפ הישראלי, ATERA, מאפשר מעבר עובדים מעבודה במשרד לעבודה בבית, במהירות. אטרה פיתחה פלטפורמה לניהול, חיזוי ומניעת תקלות בכל מערך המחשוב המרוחק של חברות, מקטנות ובינוניות ועד לחברות גדולות ורב לאומיות. בין אם מדובר בעסק שפעיל במצב רגיל של שגרה ובין אם מדובר בעת משבר, כדמות הקורונה, המחייב את עובדי החברה לעבוד מביתם - אטרה מעניקה למומחי ה IT (מנהלי המחשוב ומערכות המידע) את הביטחון הדרוש להם על מנת להעניק שירות בכל תנאי.

כחלק מכך, בחברת אטרה מגייסים משרות רבות, בהן מנהל צוות פיתוח (Fullstack Team Leader), מפתחים בכירים (Senior Fullstack Developer) מנהל מוצר בכיר (Senior Product Manager) ומנהלי חוויית לקוח (Customer Success Manager) ו- Senior Full-Stack Developer. לרשימה המלאה לחצו כאן.

ארגוס: חברת סייבר בתחום הרכב

Argus, המובילה העולמית בתחום אבטחת הסייבר לרכבים, מספקת פתרונות מקיפים להגנה על רכבים פרטיים ומסחריים המקושרים לאינטרנט מפני תקיפות סייבר. הטכנולוגיות של Argus מבוססות על עשרות פטנטים וכן על עשרות שנות ניסיון הן באבטחת סייבר והן בעולם הרכב. לקוחות החברה הם יצרני כלי הרכב (OEMs) הגדולים בעולם וספקי המשנה הגדולים שלהם (Tier 1s), ושותפיה העסקיים כוללים שחקני מפתח בתעשייה. החברה נוסדה בשנת 2013, כאשר מרכז הפיתוח וההנהלה ממוקמים בתל-אביב. לחברה משרדים נוספים במישיגן, עמק הסיליקון, שטוטגרט וטוקיו. החברה, המעסיקה כ-200 עובדים, ממשיכה גם בימים אלה בגיוס עובדים חדשים למרות הימים המאתגרים ללמעלה מ20 משרות, ביניהן ניתן למצוא: משרות פיתוח (Full stack, Backend, QA, Linux Engineers), משרות מחקר סייבר-רכב, משרות שונות בתפקידי ניהול מוצר, שיווק ומכירות, ניהול פרויקטים ועוד.

להגשת מועמדות למשרות אלה ונוספות, לחצו כאן.

דיאגנוסטיק רובוטיקס: מערכת מבוססת על בינה מלאכותית למניעת התפשטות נגיפים

בחברת ההייטק "דיאגנוסטיק רובוטיקס" מגייסים בימים אלה עשרות עובדים בעקבות פריסת המערכת בארץ ובעולם לבלימת התפשטות נגיף הקורונה. בחברה מגייסים בימים אלה מדעני נתונים, רופאים, מהנדסי, אנשי מוצר, לקוחות ופיתוח עסקי לסניפי החברה בישראל ובניו יורק. בחברה אומרים כי לאור הפעילות במסגרתה הסבו את המערכת המבוססת על בינה מלאכותית לבלימת התפשטות נגיף הקורונה, יש צורך לגייס במהרה עובדים לפעילות המתרחבת בארץ ובעולם. את רשימת המשרות המלאה ניתן למצוא כאן.

SentinelOne: חברת סייבר

בחברת הסייבר SentinelOne, ממשיכים בגיוס עובדים גם ובעיקר בתקופה זו. ענף הסייבר הוגדר כענף חיוני ועל כן ממשיכים לעבוד כמו בשגרה, רק מהבית. החברה שמה דגש על גיוס לתפקידי פיתוח Backend, Big Data ותפקידי DevOps. בחודש האחרון גייסה החברה מתכנתים, מהנדסי אוטומציה, תמיכה טכנית ומנהל מוצר. לרשימה המלאה לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • היי-טק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully