וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Zoom על הכוונת: פייסבוק משיקה שירות שיחות וידאו ומעדכנת את ווטסאפ

25.4.2020 / 19:56

התפשטות נגיף הקורונה גרמה למאות מיליוני אנשים לעבוד מהבית, ופלטפורמת שיחות הוידאו Zoom זינקה בפופולריות בהתאם. בפייסבוק הבינו כי הם נמצאים מאחור והשיקו את Messenger Rooms, פלטפורמה לשיחות וידאו של עד 50 אנשים, ללא הגבלת זמן והודיעו על עדכון לווטסאפ

מארק צוקרברג עונה על שאלות של חברי הקונגרס בחקירה נגד פייסבוק/צילום: רויטרס

Zoom על הכוונת של פייסבוק: הרשת החברתית הגדולה בעולם השיקה את Messenger Rooms, התשובה שלה לשירות הוידאו שזינק בפופולריות שלו בעקבות הקורונה. מדובר בפיצ'ר חדש המאפשר שיחות וידאו קבוצתיות, ואף מאפשר להזמין אורחים לשיחה גם אם אין להם חשבון פייסבוק. ניתן ליצור חדר ישירות מאפליקציית המסנג'ר או פייסבוק ולהזמין עד 50 משתתפים ללא הגבלת זמן. זאת בניגוד ל-Zoom שמאפשרת משך שיחה של עד 40 דקות. עוד ניתן להצטרף לחדר מהמחשב או מהסמארטפון ללא צורך באפליקציה נוספת. פייסבוק הודיעה כי בהמשך תאפשר ליצור חדרי שיחה באמצעות אינסטגרם, ווטסאפ ואפילו פורטל (העוזרת הקולית של פייסבוק). השירות יתחיל לפעול במהלך השבוע הקרוב במספר מדינות ויתרחב לשאר העולם בשבועות הקרובים.

messenger rooms. יח״צ,
עד 50 משתתפים, ללא צורך בהרשמה לפייסבוק/יח״צ

"Messenger Rooms מספק פתרון נוח ובטוח. הוא מוצפן באותה טכנולוגיה של מסנג'ר, שפותחה בארה"ב", ציינו בבלוג של פייסבוק. "פייסבוק לא צופה או מאזינה לשיחות. יוצר החדר קובע מי יכול להצטרף, מי יכול לצפות ב"חדר" ואם לנעול או לפתוח אותו למשתמשים חדשים. על יוצר החדר להיות נוכח כדי שהשיחה תתחיל והוא יכול להסיר אורחים בכל עת. ניתן לדווח על "חדר" אם חושבים שהוא הפר את כללי הקהילה. הדיווחים לא יכללו אודיו או וידאו מהשיחות, וזאת כמובן כי פייסבוק איננה מאזינה או צופה בהם", הוסיפו.

עוד בוואלה!

ארגוני הבריאות על הכוונת של קבוצות ניאו-נאצים: עשרות אלפי חשבונות דלפו ברשת

לכתבה המלאה
שיחות וידאו בווטסאפ. יח״צ,
גם ווטסאפ מתעדכנת: תזכה לעד 8 משתתפים בשיחות וידאו ואודיו/יח״צ

עוד הכריזה פייסבוק כי תגדיל בווטסאפ את כמות הנוכחים בשיחות וידאו ואודיו לשמונה אנשים. כלומר הכפלה מהכמות הנוכחית שעומדת על 4 אנשים בלבד. הפיצ'ר החדש כבר התעדכן בגרסאות הבטא של האפליקציה באנדרואיד ואייפון ובקרוב יהיה זמין גם בגרסאות היציבות, המופצות לקהל הרחב. פייסבוק הדגישה כי השיחות יהיו מוצפנות מקצה לקצה, משמע השיחות יהיו פרטיות לגמרי, ולא ניתן יהיה לצפות או להאזין להן, בין אם דרך פייסבוק ובין אם דרך ווטסאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully