וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כוכבי הקורונה": השירותים שיאפשרו להמשיך בשגרה בלי לצאת מהבית

החזרה לשגרה המלאה עדיין נראית רחוקה, ובשעה שאנחנו נדרשים לשמור על ריחוק חברתי, נראה כי עסקים רבים עדיין ישארו סגורים. אספנו מספר שירותים שיעזרו לצמצם מגע עם הסביבה, ולשמור על השגרה המשונה ככל שניתן

עריכה: שאול אדם

כמעט כל שירות שתרצו זמין בישראל בלחיצת כפתור, עד דלת הבית. עולם משלוחי האוכל השתנה כשתן ביס ווולט השיקו את האפליקציות שלהם, כניסת מובילאב הפכה את שירותי התיקונים בבית למיינסטרים ואפילו בינז החלו להציע ללקוחות קפה אמיתי, כמו זה מבריסטות שבבתי קפה, בגבולות המטבח הביתי. במיוחד בימי הקורונה, השירותים הללו הפכו לעסקים חיוניים מתמיד, כשרבים מסתמכים עליהם כחלק מהשגרה היומיומית. עם מיליוני ישראלים בבידוד ופעילות נמוכה של בתי העסק, זו גם דרך לסייע להשאיר את המשק פעיל באופן יחסי ולספק שירותים שבעבר נאלצו לצאת מהבית בשבילם. אספנו רק כמה שירותים, שבמיוחד בימי הקורונה, יכולים לסייע באופן משמעותי על שמירת השגרה.

כביסי: גיהוץ, ייבוש וכביסה

כביסי, מספקת את שירותיה לאלפי צרכנים כבר למעלה משנתיים, משלבת את עולם השירות לפי דרישה ( עם עולם הכלכלה השיתופית כדוגמת אובר או אייר-בי-אנד-בי, וכיום היא ספקית שירותי הכביסה לסקטור הפרטי הגדולה בישראל מבלי שתהיה בבעלותה אפילו מכבסה אחת. באמצעות מערכת תפעולית ממוחשבת ומתוחכמת היא עובדת עם המכבסות המובילות לביצוע הכביסות על פי בדיקות ההתאמה המדוקדקות ביותר, תוך שמירה קפדנית על איכות השירות. עוד החברה הודיעה על תרומה של שרותי כביסה ושליחתה עד הבית בחינם למאה רופאים שמתמודדים בחזית של משבר הקורונה - בשיתוף עם עמותת "אמץ רופא".

גט דליברי: משלוחים החל מחבילות קטנות ועד משלוחים גדולים

Gett Delivery הינו שירות המשלוחים של חברת גט, האחראית גם על שירות המוניות. שירות המשלוחים של החברה מאפשר ללקוחות לקבל ולשלוח חפצים, חבילות ולמעשה כל משלוח שהוא, עד הבית, כולל חבילות מהדואר. במקביל, השירות מאפשר גם לעסקים, ספקים קטנים וספקים גדולים כאחד, לקיים מערך משלוחים והפצה בקלות, וללא השקעה מקדימה. המשתמש מקבל את עלויות המשלוח מיד עם הזנת היעד המבוקש, ואם מדובר בשעת עומס (מה שבא לידי ביטוי גם במחיר), הוא יקבל על כך חיווי ויבחר באם להמתין או לבצע את המשלוח כעת. בעקבות הקורונה, זמינות השירות הורחבה לכל חלקי הארץ באמצעות צי שליחים ונהגי המוניות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
GettDelivery   גט דליברי. יעל אמיר,
גט דליברי/יעל אמיר

Beanz: קפה כמו בבית קפה רק בבית

מדובר באחד משירותי הקפה המבטיחים ביותר: Beanz שייכת לשטראוס, ואת הסקירה על השירות תוכלו למצוא כאן. היתרון? המנוי כולל מכונת קפה ופולים עד לדלת הבית, כשהבשורה היא שאין התחייבות. השירות מאפשר ליהנות מקפה איכותי וטרי. פולי הקפה של Beanz מגיעים מחוואים מסביב לעולם, ואחרי הרשמה באתר ניתן לבחור את סוגי הפולים ולשנות אותם מדי חודש. בשירות מציינים ומתגאים בכך שאין אותיות קטנות; למעשה, ניתן להירשם לשירות ובמידה ותמצאו כי הוא לא מתאים, תוכלו לבטל ללא תשלום נוסף. השירות כולל מספר מסלולים, כשמחירו של המסלול הזול ביותר עומד על 108 שקלים לחודש למכונה ו-3 אריזות פולים, ועוד 25 שקלים דמי משלוח חודשיים, או 144 שקלים למכונה ו-4 אריזות פולים.

מכונת beanz. מייקי לוי, מערכת וואלה!
מכונת בינז/מערכת וואלה!, מייקי לוי

המסעדות האהובות בבית: Wolt ותן ביס

בשנה האחרונה, וולט ותן ביס השתלטו על עולם משלוחי האוכל בישראל. האפליקציות הנוחות, צי השליחים והקלות שבהזמנה הפכו אותן לסנסציה בקרב תושבי המרכז, במיוחד כשהחלו להציע הזמנות ממסעדות שלא תמכו בזאת קודם לכן. כלומר, להנגיש משלוחים מכלל המסעדות באזור. בכלל, חברות רבות ובמיוחד חברות ההיי-טק, משתמשים בשירותים כמו תן ביס וסיבוס על מנת לאפשר לעובדים שלהם להזמין אוכל מדי יום. באמצעות הוספת דמי משלוח, בתוך כמה רגעים ניתן להזמין אוכל מכל מסעדה ולעקוב בזמן אמת אחרי השליח, עד אליכם. אפילו חנויות הנוחות של Yellow חברו ל-Wolt ומאפשרות הזמנה מהחנות עד הבית.

שליח של וולט WOLT. ShutterStock
שליח וולט/ShutterStock

Quik: משלוח מהסופר הקרוב

בניגוד לרשתות השיווק הגדולות, ב-Quik עובדים עם מרכולים ורשתות סופר קטנות. מדובר ביתרון, מצד אחד ישנה פריסה רחבה הרבה יותר, אך ישנו גם חיסרון בהיצע המוצרים שמשתנה בין מכולת או סופר קטן. למעשה, מדובר באדפטציה ישראלית לשירות "InstaCart" האמריקני. השירות מאפשר הזמנת מוצרים באיסוף עצמי או שליחת רשימת מוצרים, כשהמלקט מביא את המוצרים עד דלת הבית. באתר ניתן למצוא את כל המוצרים שאתם צריכים: החל מחטיפים, ועד לבשר, מוצרי ניקוי ועוד. השירות כולל מנוי חינמי ומנוי בתשלום חודשי. עוד השירות מאפשר איסוף עצמי, ולקוחות חדשים מקבלים משלוחים חינם לחודש שלם בהזמנות מעל 250 שקלים.

מובילאב: הטלפון נשבר? הטכנאי יגיע עד הבית

שירות התיקונים מובילאב נסגר בעקב והוקם שוב, והוא מציע תיקונים עד הבית. במקום שתצטרכו להגיע למעבדה, למסור את הטלפון, להמתין או לחזור שנית, הטכנאי יגיע עד אליכם. במובילאב מתחייבים כי התיקון יבוצע תוך חצי שעה, והוא מוגבל לשלושה סוגי סמארטפונים: שיאומי, אפל וסמסונג. החברה מציעה תיקונים למגוון רחב של תקלות: מסך שבור, תקלה בטעינת האייפון, סוללה, נזקי מים, רמקול אוזן, מצלמה אחורית ומיקרופון. המחירים יחסית תחרותיים, כשתיקון מסך לגלקסי S20 שהושק לאחרונה, יעלה 929 שקלים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully