וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחירי המשלוח באמזון גבוהים? כך תיהנו מהמבצעים עם דמי משלוח נמוכים

10.5.2020 / 0:25

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, ענקית הסחר המקוון "אמזון", הודיעה על הפסקת המשלוחים לישראל. כעת החברה חזרה לשלוח לישראל, אבל יש בשורה: דמי משלוח גבוהים שיכולים להגיע בקלות למאות שקלים. כך תיהנו מהמבצעים שבאתר, אבל עם דמי משלוח נמוכים

צלמים זמניים מורשים

בסרטון: חנות אמזון בניו יורק (צילום: מייקי לוי)

התגעגעתם למשלוחים מאמזון? הם חזרו אבל הם יקרים מתמיד, וכך תוכלו ליהנות מהמחירים הזולים, אך עדיין לשלם דמי משלוח נמוכים. במהלך התפשטות נגיף הקורונה בארצות הברית, אמזון הודיעה כי תפסיק לשלוח מוצרים לישראל ומדינות נוספות. המהלך נבע מכך מעומסים בלתי רגילים בתוך ארצות הברית, והרצון להתמקד בשוק המקומי. עוד הודיעה ענקית הסחר על שינוי במשלוחים בתוך ארצות הברית, ומסרה כי תתמקד בעיקר במשלוח מוצרים חיוניים ובסיסיים, כשזמן המשלוח של מוצרים אחרים יהיה ארוך מהרגיל.

ביום שישי האחרון החזירה אמזון את האפשרות לשלוח מוצרים לישראל, אך בניגוד למבצע הידוע "משלוח בחינם בהזמנות מעל 45 דולר", נראה כי המשלוחים יקרים מתמיד ויכולים להגיע ליותר מ-100 דולרים למשלוח חבילה. כך יוצא שברוב ההזמנות, מחיר המשלוח גבוה יותר ממחיר המוצר המקורי. מדובר במשלוחי אקספרס, שכצפוי יקרים מהרגיל. למרות שמדובר במשלוח "אקספרס" שזמן ההגעה הינו קצר מהרגיל, יש לציין כי גם המשלוחים הרגילים שהציעה אמזון היו מהירים ועמדו על ימים בודדים עד שנחתו בישראל.

עוד בוואלה!

"השעון החכם הטוב ביותר שיש כיום": בדקנו את Garmin Fenix 6X

לכתבה המלאה

כך תיהנו מהמבצעים עם דמי משלוח נמוכים

אמזון מציעה הנחות משמעותיות על מוצרי חשמל כמו מברשות שיניים, בלנדרים, ראוטרים, מכונות גילוח, מוצרי מטבח כמו צלחות, סכינים וביגוד. בעבר דיווחנו על מבצע של ראוטר Mesh שעלה באמזון 669 שקלים, כשבישראל הוא נמכר החל מ-1,100 שקלים. גם אחרי מע"מ ומשלוח, מדובר בפער משמעותי של מאות שקלים. עוד מצאנו מכונת גילוח של פיליפס ב-55 דולרים (185 שקלים), כשהיא מציעה 23 אביזרים המתאימים לכל חלקי הגוף. יש לציין כי המבצעים משתנים מעת לעת, אך בהחלט ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים שזולים משמעותית מהמחירים בישראל.

חבילות של אמזון. ShutterStock
ליהנות מהמבצעים של אמזון, אבל עם דמי משלוח נמוכים יותר/ShutterStock

במקום לשלם עשרות דולרים על משלוחים, ניתן להשתמש בחברות משלוחים כמו DealTas ו-Ushops. מדובר בחברות ישראליות המספקות כתובת מקומית בארצות הברית, אליהם ניתן להזמין מוצרים מאמזון או מאתרים אחרים שלא שולחים לישראל. אחרי שהמוצר מגיע לאחד ממחסני החברה, מתבצע תהליך של תשלום עבור המשלוח, מכס ומע"מ אם נדרש והמוצרים נשלחים עד הבית. משלוח בסיסי עולה החל מ-20 דולרים ב-DealTas, ושם לא גובים על "איחוד חבילות", במידה והזמנתם מספר פריטים והחיוב עבור משקל החבילה. כך לדוגמה ב-DealTas ציינו כי גם במהלך "התפשטות נגיף הקורונה", החברה המשיכה לשלוח ללא עיכובים, מאחר והיא שריינה מקומות על הטיסות, ושירותי הבלדרות בישראל המשיכו לעבוד כרגיל. עוד מציעה מבצעים של החל מ-20% הנחה על משלוחים, ומחירים אחידים לשילוח.

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully