וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת הברכה של דקל וקנין: פייסבוק חסמה את הפוסט של מיכאל מור

בחשבון הפיייסבוק של העבריין, המרצה עונש מאסר, נשלח מסר מאיים לשמוליק הרוש, שהקדיש באמצעות הזמר בן ה-14 דקל וקנין שיר עם מסר מבזה. פייסבוק חסמו את הפוסט והורידו אותו מאתר הרשת החברתית בטענה שהוא "מפר את כללי הקהילה"

צילום: שי מכלוף, בני בן סימון, עריכת וידאו: ניר חן

חשבון הפייסבוק של העבריין מיכאל מור, שמרצה עונש מאסר בכלא, נחסם היום (שני) על ידי הרשת החברתית, וזאת לאחר שאמש אדם מטעמו פרסם פוסט בו איים על שמוליק הרוש. אותו פוסט נכתב בעקבות סערת הקדשת השיר באמצעות הזמר בן ה-14 דקל וקנין. "אל תשכח שבקרוב אני משתחרר", נכתב בפוסט בתגובה לכך שהרוש, אחד העבריינים הבכירים באזור הצפון, ביקש מווקנין להקדיש למור שיר, לפיו: "אתה לא אמין ואין לך מילה, אתה לא אותו הגבר שהיה בהתחלה". כמה שעות לאחר פרסום הפוסט, כאמור, פייסבוק חסמה את מור מלפרסם פוסטים בטענה שהוא "מפר את כללי הקהילה שלנו לגבי הטרדה ובריונות".

כתוצאה מכך, ניתנה אזהרה לחשבונו של מור, בה צוין במפורש כי בפעם הבאה שפוסט שפורסם בעמוד שלו יחסם ויפר את חוקי פייסבוק, חבריו, שככל הנראה מתפעלים את העמוד בפועל, לא יוכלו להעלות פוסטים. אותה אזהרה פורסמה בחשבון הפייסבוק האישי של מור: "הפוסט נחסם על ידי פייסבוק, מוקדש באהבה לסמרטוטי הרצפה של ניקול", נכתב. עוד בפוסט צורפו תמונות שהציגו את האזהרה שהגיעה מפייסבוק.

עוד בוואלה!

עם עודף מ-2,000 שקלים: בדקנו את האייפון SE

לכתבה המלאה

שיתוף הפעולה בין הרוש למור נמשך שנים ארוכות. שנה לאחר שהתפוצצה פרשת השוטרים שרצו לנקום במור ב-2007, וניסו לחסל אותו, השניים עמדו לדין בגין הכנת מצבור כלי נשק בחצר בית ספר בנהריה. ביריבות בין השניים נספרו אינספור ניסיונות התנקשות ואירועי אלימות חמורים אחרים, בבתי כלא ומחוץ להם. בפוסט שפורסם בעמודו של מור נכתב: "לפני כמה חודשים, איזה ליצן ישב באירוע ,שתה כוסית וחצי, לשנייה אחת חש איזשהו סוג של ביטחון שהחליט להקדיש לי שיר דרך טמבל בן 14, ומפרסם את זה בכל מדיה אפשרית. אני מבין שזה הכי גבוה שלך, ואין לך דרך אחרת להתפרסם... חיכית שהמשטרה יעשו בשבילך את העבודה בכדי שתוציא את ראשך מהמחילה. כך הפחדן מנסה לנצח. אל תשכח שבקרוב אני משתחרר, אל תפקיר את כולם ותברח לכפר... תהיה גבר כמו שאתה מנסה להיות עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully