וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לשגרה: נטפליקס מבטלת את הגבלת המהירות באירופה

19.5.2020 / 13:26

התפשטות נגיף הקורונה בעולם הובילה לסגר של מיליוני אנשים בבתים, מה שהעלה את צריכת האינטרנט בצורה דרמטית ויצר עומסים באירופה. כעת נטפליקס מודיעה על חזרה לשגרה באירופה. לוואלה! TECH נודע כי גם ישראל נמצאת ברשימה

מנכ״ל נטפליקס, ריד הייסטינגס/מייקי לוי

בשעה שבעולם לרבות ישראל, מסתמנת חזרה לשגרה תחת הגבלות רבות, נטפליקס הודיעה היום (שלישי) כי תסיר את הגבלות המהירות באירופה. התפשטות נגיף הקורונה בעולם הובילה לסגר של מיליוני אנשים בבתים, מה שהעלה את צריכת האינטרנט בצורה דרמטית. באירופה שלחו בקשה לשירותי הסטרימינג לרבות יוטיוב ונטפליקס, ובה ביקשו להוריד את קצב העברת הנתונים. זמן קצר אחר כך, למרות שלא נרשמו עומסים חריגים או עלייה ניכרת בשימוש האינטרנט, משרד התקשורת הישראלי שיגר מכתב דומה לנטפליקס.

מנכ"ל נטפליקס ריד הייסטינגס. מייקי לוי, מערכת וואלה!
מנכ״ל נטפליקס, ריד הייסטינגס/מערכת וואלה!, מייקי לוי

השינוי של נטפליקס מאפשר לצפות ברזולוציית 4K כברירת מחדל. חבילות תומכות ברזולוציה, הפועלות על גבי טלוויזיות וממירים תומכים, יאפשרו ניגון אוטומטי. נטפליקס מסרה כי התהליך הינו הדרגתי, אך כבר עכשיו יש אזורים שההגבלה הוסרה. כאמור, גם בישראל נטפליקס הודיעה על ההגבלה בעקבות פניית משרד התקשורת. עם זאת, בפועל לא נרשמו עומסים ומאחר ונטפליקס מפעילה שרתים בתוך ישראל, כשהחשש היה שמה השירות יצור עומס על התעבורה הבינלאומית.

עוד בוואלה!

בגלל הקורונה: כך תקבלו פיצוי עבור כרטיס חופשי חודשי בתחבורה ציבורית

לכתבה המלאה

ומה לגבי ישראל?

למרות שלא נרשמו עומסים, וישנם שרתים מקומיים של נטפליקס בישראל, מה שמאפשר צפייה באיכות גבוהה, נראה כי החברה עדיין מגבילה את קצב התעבורה. עם זאת, אף על פי שזה לא מורגש בקרב הצרכנים. לוואלה! TECH נודע כי החזרה ההדרגתית של נטפליקס והסרת המגבלות, תקפה גם לישראל. אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, "החזרה לשגרה" של נטפליקס צפויה להתרחש בימים הקרובים.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully