וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק מכריזה מלחמה על אמזון: משיקה פלטפורמה להקמת חנויות

20.5.2020 / 13:33

אחרי שהכריזה על מספר פרויקטים לקידום עסקים שנפגעו מהקורונה, כעת פייסבוק מכריזה על "Facebook Shops", פלטפורמת סחר מקוון שתהיה זמינה בפייסבוק ואינסטגרם. הפלטפורמה תאפשר רכישות מקוונות דרך ווטסאפ, מסנג'ר ודיירקט באינסטגרם

פייסבוק מכריזה מלחמה על אמזון: בשידור חי שקיים מארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד פייסבוק, הודיע אמש (שלישי) על כלים חדשים לשיפור חוויות הקניות על גבי פלטפורמות פייסבוק. בין היתר, פייסבוק תאפשר לעסקים קטנים להקים חנויות, באמצעות "Facebook Shops", כלי חינמי ועל כלי נוסף GrokNet, מבוסס בינה מלאכותית לזיהוי מוצרי צריכה בתמונות. בשיחת הוידאו שקיים צוקרברג, אמר כי זו הדרך של פייסבוק לעזור לעסקים שסבלו מהתפשטות נגיף הקורונה, והסתייג כי הכלי לא "יפתור את כל הנזקים שנגרמו לכלכלה. עוד הוא הציע כי הכלי ימשיך להיות רלוונטי גם אחרי הנגיף: "אני חושב שנמשיך לעשות יותר עסקים בדרך מקוונת".

קניות בפייסבוק. יח״צ,
פלטפורמת הסחר המקוון החדשה של פייסבוק/יח״צ

"בעזרת Facebook shops כל בעל עסק, לא משנה גודל העסק או תקציבו, יוכל להנגיש את העסק לרשת ולהתחבר ללקוחות בכל מקום ובכל זמן שנוח לו", מסרו בפייסבוק. דרך החנות ניתן יהיה לדפדף בקטלוג המוצרים, להוסיף מוצרים לסל הקניות ולהזמין דרך אתר החנות או דרך checkout פלטפורמה שזמינה בארצות הברית. בהמשך ניתן יהיה לבצע רכישות בצ'אט של ווטסאפ, אינסטגרם דיירקט, ומסנג'ר, כשאת כל זה ניתן יהיה לעשות באמצעות פלטפורמות פייסבוק השונות, מבלי לצאת מהאפליקציה. בפייסבוק מסרו כי הכלי יושק באופן מדורג ויהיה נגיש במדינות נוספות בחודשים הקרובים.

עוד בוואלה!

התושבים זועמים: כדי לעזור למסעדות - העירייה הפכה מקומות חנייה למרפסות

לכתבה המלאה

עוד פייסבוק השיקה את "GrokNet", עוזר וירטואלי מבוסס בינה מלאכותית לזיהוי מוצרי צריכה. הכלי החדש יכול לזהות מאפייני מוצר מדויקים על פני מיליאריד תמונות בקטגוריות שונות. "כדי לבנות עוזר וירטואלי חכם באמת, עלינו ללמד מערכות להבין את הטעם והסגנון של כל אחד כמו גם את ההקשר, שחשוב כאשר מחפשים מוצר שיתאים לצורך או למצב מסוים. המערכת צריכה לתת מענה להעדפות סובייקטיביות באופן גלובלי כמו גם להבין מגמות עולמיות שונות וגורמים סוציו-אקונומיים", מסרו בפייסבוק. עוד הוסיפו כי GrokNet כבר מוטמע בפלטפורמת הקניות של פייסבוק, שם הוא מסייע לאנשים להציג פריטים למכירה במהירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully