וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ניתן במה לתוכן אלים": הרשת החברתית לינקדאין נגד דונלד טראמפ

7.6.2020 / 9:41

אחרי טוויטר, כעת הרשת החברתית העסקית של מיקרוסופט מצטרפת למאבק נגד הפייק - ניוז. בכיר בלינקדאין התייחס לסערה סביב פרסומיו של נשיא ארצות הברית בטוויטר, ואמר כי אם טראמפ או פוליטיקאים אחרים ישתמשו בפלטפורמה שלהם להפצת אינפורמציה שגויה, הם ייחסמו

רויטרס

בסרטון: טראמפ חתם על צו המסיר חסינות משפטית מרשתות חברתיות (צילום: רויטרס)

רשת הנטוורקינג העסקית נגד נשיא ארצות הברית, דונאלד טראמפ: סגן נשיא בכיר והיועץ המשפטי של הרשת החברתית, בלייק לווית, אמר במהלך ישיבה פנימית של החברה, כי הפלטפורמה תגביל את נשיא ארצות הברית ופוליטיקאים אחרים אם ישתמשו בה כדי להפיץ אינפורמציה שגויה. הציטוט שלו הגיע בתגובה לשאלה של אחד העובדים, האם מנכ"ל החברה הנכנס רייאן רוסלנסקי, יבצע בדיקת עובדות לפוסטים של טראמפ, בניגוד למה שמבצע מארק צוקרברג עם פייסבוק. עוד התייחס רולנסקי לבעיית הגיוון שיש בקרב עובדי החברה.

"הדיבור בפלטפורמה שלנו נוטה להיות יותר מכובדת ומקצועית מרשתות חברתיות אחרות כמו פייסבוק או טוויטר, אך טרם נתקלנו בסיטואציה בה נציגי ממשל הפרו את הכללים שלנו. יש לנו חוקים לתוכן פוגעני, פייק - ניוז, ואין לנו חוקים אחרים לפוליטיקאים או חבריהם", אמר לווית. "אם מנהיג ישתמש בפלטפורמה שלנו ויפר את החוקים, אנחנו נגביל אותו", הוסיף. עם זאת, לווית לא הסביר כיצד לינקדאין תגביל את התוכן הבעייתי. נכון להיום, הצוות של טראמפ משתמש בלינקדאין לקמפיין הבחירות שיתקיים השנה, ולעסקיו הפרטיים של טראמפ.

עוד בוואלה!

רוכשים פחות סמארטפונים: ירידה חדה במכירות ב-2020

לכתבה המלאה
נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ. 1 ביוני 2020.. רויטרס
המעשה של טוויטר הצליח לעורר את זעמו של טראמפ/רויטרס

הסערה החלה כשהרשת החברתית טוויטר סימנה את דברי טראמפ ככאלו שדורשים בדיקה לגבי העובדות, ועל ציוץ נוסף שהוא "מאדיר אלימות". טראמפ זעם על המעשה, וזמן קצר אחר כך חתם על צו נגד הרשתות החברתיות. הנשיא האמריקני טען כי הרשתות החברתיות "מתנהלות כמו מונופול", וקרא לשיתף פעולה עם מדינות נוספות על מנת לאכוף חוקים המגבילים את החברות. טראמפ הציג את הצו בתור ניסיון לבטל את ההטיה הפוליטית מצד פלטפורמות המדיה החברתית הגדולות במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully