וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יושק עוד השנה: סוני חושפת את הפליסטיישן 5

12.6.2020 / 7:22

אחרי אינספור שמועות והדלפות, חברת סוני חשפה סוף - סוף את היורש של הפליסטיישן 4, הקונסולה החדשה: פליסטיישן 5. סוני טרם חשפה מחירים, אך על פי ההערכות הפליסטיישן 5 צפוי לעלות יותר מהפליסטיישן 4. החברה הודיעה כי הקונסולה תושק בסוף השנה, לקראת החגים

יח״צ

(בסרטון: הפליסטיישן 5 והאביזרים החדשים)

אחרי דחיה של שבוע באירוע ההשקה בעקבות המהומות בארצות הברית, סוני חשפה הלילה (חמישי) את עיצוב הפליסטיישן 5. הקונסולה החדשה תגיעה בצבעים לבן ושחור, בדיוק כמו שלט הקונסולה שנחשף לפני מספר חודשים. הפליסטיישן 5 עוצב בצורה אנכית, בדומה ל-Xbox X והוא צפוי להגיע בשתי גרסאות: אחת עם כונן 4K Blu-ray (כונן דיסקים), והשני ללא כונן, משמע כל המשחקים יותקנו בצורה דיגיטלית בלבד.

מחירי הקונסולות טרם נחשפו,אך באמזון בריטניה העלו זמן קצר לפני ההשקה עמוד הזמנה מראש שחשף את המחירים. על פי אמזון, הפליסטיישן 5 יעלה 599 ליש"ט (2,600 שקלים). ענקית הסחר המקוון הספיקה להוריד את דף המכירה שעלה והתנצלה כי המחירים אינם נכונים. לפי דף המכירה, שלושת הנפחים (500 גיגה בייט, 1 טרה בייט ו-2 טרה בייט) תומחרו ב-599 ליש"ט, אך לא מן הנמנע ואף הגיוני כי זהו מחיר גרסת ה-1 טרה בייט או ה-2 טרה בייט.

עוד בוואלה!

עדכוני פרטיות ושינויים קלים בממשק: גוגל משחררת גרסת ניסיון ציבורית לאנדרואיד 11

לכתבה המלאה
פליסטיישן 5. צילום מסך, צילום מסך
שורה של אביזרים חדשים עבור הקונסולה החדשה/צילום מסך, צילום מסך

עוד במהלך האירוע החברה חשפה כי שורה חדשה של מוצרים כמו תחנת עגינה לשלטים, מצלמת HD חדשה, אוזניות אלחוטיות חדשות ושלט מדיה. בלב הפליסטיישן 5, נמצא מעבד שמונה ליבות של חברת AMD, וכרטיס מסך מותאם אישית. עוד הוא יגיע עם כונן SSD של 825 גיגה, והקונסולה תתמוך לראשונה ב-8K או ב-4K עם קצב רענון של 120 הרץ.

פליסטיישן 5. צילום מסך, צילום מסך
תאריך ההשקה נקבע לסוף השנה הנוכחית/צילום מסך, צילום מסך

טרם נקבע מועד השקה, אך בסוני הודיעו כי הם מתכננים להשיק את הפליסטיישן 5 בסוף השנה הנוכחית, במהלך תקופת החגים (אוקטובר - נובמבר), ככל הנראה לפני הכריסמס שמאופיין בכמות רכישות גבוהות. סוני הרגיעה את המשתמשים והודיעה כי הגרסה החדשה תתמוך ביותר מ-4,000 משחקי פליסטיישן 4 שקיימים היום. "אנחנו צופים תמיכה אחורה של משחקים, שאף יופעלו בצורה מהירה יותר בפליסטיישן 5 ויאפשרו ליהנות מחווית משחק גבוהה יותר", אמרה סוני במהלך חודש מרץ. עוד דווח כי גם המשחקים החדשים שיושקו לפליסטיישן 5 יתמכו בפליסטיישן 4, אך עם ביצועים נמוכים יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • סוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully