וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות הסטרימינג Yandex מתעדכן: יאפשר האזנה לפודקאסטים בעברית

אחרי המחיר התחרותי של עשרה שקלים בלבד בחודש, כעת שירות הסטרימינג יאנדקס יכלול את כל התכנים של המתחרים. שירות הסטרימינג הרוסי, הודיע כי יאפשר האזנה לפודקאסטים, לרבות פודקאסטים בעברית

מייקי לוי

בסרטון: הרכב האוטונומי של יאנדקס (צילום: מייקי לוי)

שירות הסטרימינג Yandex Music מאפשר האזנה לקטלוג הכולל יותר מ- 50 מיליון שירים, וכעת מאפשר גם לראשונה האזנה לפודקאסטים באנגלית ובעברית. כבר כיום, הספרייה מונה יותר מ-3,000 פודקאסטים להאזנה מיידית, במגוון רחב של נושאים כמו: סקס, ספורט, ספרים, מוזיקה, היסטוריה, בריאות, קולינריה, סיפורי אגדות, פסיכולוגיה, חינוך, קומדיה, עסקים, ספרים אלקטרוניים ועוד.

"לצד העלייה בצריכת מוזיקה, תוכן משמעותי לא פחות שזוכה לפופולריות גוברת בשנים האחרונות הם פודקאסטים וספרים מוקלטים. לפי הערכות שונות, רק בשנה הקרובה שוק זה צפוי לגדול בלמעלה מ-25% ברחבי העולם. אנו פועלים במודל שיתופי שבו אנו מאפשרים לכל בעל פודקאסט בישראל להוסיף את תוכניותיו ללא בירוקרטיה ובמהירות במספר דקות", אמרה אלכנסדרה איבנובה מנכ"לית יאנדקס מיוזיק.

עוד בוואלה!

הטריק שיאפשר לצפות ביוטיוב ללא פרסומות

לכתבה המלאה
יאנדקס מיוזיק. יח״צ,
״בשנה הקרובה שוק הפודקאסטים צפוי לגדול בלמעלה מ-25% ברחבי העולם״/יח״צ

עוד קורצת יאנדקס ליוצרים ישראלים, כשהיא מאפשרת לכל בעל פודקאסט בישראל להוסיף את הערוץ באופן עצמי, וללא צורך בשירותים צד שלישי שעושים זאת בשירותים כמו ספוטיפיי ואפל מיוזיק. זהו הפיצ'ר השני שמשיקה החברה במהלך החודש הנוכחי, כשהספיקה להשיק את כפתור ה-Dislike, המסיר את השיר מכל רשימות ההשמעה, ומתוך חלק מרשימות ההשמעה שנערכו על ידי העורכים המוזיקליים של השירות. השירות זמין ב-10 שקלים בלבד.

רק לאחרונה גם שירות הסטרימינג הצרפתי "דיזר" הודיע כי יאפשר האזנה לפודקאסטים ישראלים. בכך, כל שירותי הסטרימינג שזמינים בישראל כמו: ספוטיפיי, אפל מיוזיק, יאנדקס ודיזר, מאפשרים האזנה לפודקאסטים בעברית.

  • עוד באותו נושא:
  • יאנדקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully