וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי האכזבה: המשחקים שסוני נותנת במתנה למנויי פליסטיישן פלוס

צחי הופמן, The Gadget Reviews

15.6.2020 / 12:01

סוני מעניקה מדי חודש שני משחקים בחינם למנויי שירות הפליסטיישן פלוס. מדובר בשירות בתשלום שמאפשר בין היתר אפשרות למשחקים מקוונים (אונליין). אחרי האכזבה הגדולה ממשחקי חודש מאי, כעת סוני מפצה עם שני משחקים מעניינים

יח״צ

בסרטון: הפליסטיישן 5 ברגע ההשקה (צילום: יח"צ)

חברת סוני מפעילה את שירות סוני פלוס למשתמשי הפליסטיישן, ובין השירותים שמאפשרת כמו משחקי אונליין, היא גם מעניקה שני משחקים בחינם בכל חודש. בניגוד לחודש מאי המאכזב עם Cities: Skylines בו מנהלים עיר ענקית ו- Farming Simulator 19 בו מנהלים חווה, המשחקים שהגיעו החודש (יוני) למנויי פליסטיישן פלוס, מספקים תמורה גבוהה יותר למחיר אותו משלמים (40 שקלים לחודש).

המשחק הראשון הוא Call Of Duty: WWII - מדובר במשחק פעולה מגוף ראשון של סדרת המשחקים המצליחה. הפעם אתם חוזרה למלחמה העולם השנייה ונלחמים בקרבות ברחבי אירופה. הכותר הזה זמין כבר עכשיו להורדה. המשחק השני מתרחש הכי רחוק ממלחמת העולם השניה, בגלקסיה רחוקה רחוקה - Star Wars Battlefront 2. הכותר מסדרת מלחמת הכוכבים יהיה זמין להורדה החל מה-2 ליוני.

עוד בוואלה!

ווטסאפ מתעדכנת: תומכת בשיחות וידאו של עד 50 אנשים

לכתבה המלאה

שני הכותרים יהיו זמינים להורדה עד ה-6 ליולי. השירות PS Plus מציע למנויים שלו שני משחקים להורדה בחינם בכל חודש, כאשר ניתן לשחק במשחקים מתי שרוצים, כל עוד ממשיכים לשלם על השירות. לצד זה, ניתן לשחק אונליין נגד חברים וגם לקבל נפח אחסון של 100 גיגה בענן של הפלייסטיישן. עלות לחודש עומדת על 40 שקל ולשנה 250 שקל.

הכתבה התפרסמה ב-The Gadget Reviews

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully