וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בינתיים רק בברזיל: ווטסאפ משיקה שירות תשלומים

15.6.2020 / 22:33

למרות ששירות התשלומים של ווטסאפ נבחן בחודשים האחרונים בהודו, בעקבות קשיים רגולטוריים, חברת פייסבוק השיקה בצורה רשמית את שירות התשלומים של ווטסאפ בברזיל. השירות ישרת 120 מיליון משתמשים פעילים, ויהיה חינמי בין משתמשים, ובעלי עסקים ידרשו לשלם דמי סליקה

מצב חושך בווטסאפ/יח"צ

בסרטון: מצב חושך בווטסאפ

אחרי חודשים של הכרזות וניסיונות, פייסבוק, חברת האם של ווטסאפ, משיקה היום (שני) את שירות התשלומים בפלטפורמת המסרים הפופולרית בעולם. החברה הכריזה כי הראשונים שיוכלו להשתמש בשירות התשלומים, להעביר ולקבל כסף דרך הווטסאפ, יהיו המשתמשים בברזיל. השירות מתאפשר באמצעות Facebook Pay, שזהו למעשה שירות התשלומים שפייסבוק השיקה בשנה שעברה. בבלוג שפורסם באתר ווטסאפ, נמסר כי השירות יהיה זמין בחינם ללא עמלות, למעט עסקים שידרשו לשלם עמלת סליקה של 3.99 אחוז.

כאמצעי אימות, אחרי בחירת סכום הכסף, ניתן יהיה להעבירו באמצעות אימות עם קוד באורך שש ספרות או לחילופין טביעת אצבע של בעל הסמארטפון. ניתן לקשר את חשבון הווטסאפ לכרטיס ויזה או מאסטרקארד, כשווטסאפ חברה לשותפים מקומיים כמו בנק ברזיל, "נובנק", ובנק "סיסרדי". "בנינו מערכת פתוחה שמאפשרת לשותפים נוספים להצטרף בעתיד", ציינו בבלוג שפורסם באתר של ווטסאפ.

עוד בוואלה!

ווטסאפ מתעדכנת: תומכת בשיחות וידאו של עד 50 אנשים

לכתבה המלאה
ווטסאפ pay. יח״צ,
שירות התשלומים של ווטסאפ מושק בברזיל/יח״צ

בחודשים האחרונים ווטסאפ בחנה את שירות התשלומים בהודו, שוק שבו לווטסאפ מעל ל-400 מיליון משתמשים. פייסבוק נקלעה לקשיים רגולטורים בהודו, והתקשתה להרחיב את השירות מעבר להשקה הקטנה והמוגבלת. עם זאת, השוק השני הפופולרי ביותר, הינו ברזיל שמונה 120 מיליון משתמשים פעילים, ולכן בצורה טבעית, פייסבוק בחרה להפעיל את השירות בשוק השני בגודלו, וייתכן ואולי השקת השירות בברזיל תקדם את הפעילות הרוגלטורית שפייסבוק מפעילה בהודו.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully