וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווים את הכסף? בדקנו את מוצרי הגיימינג של Roccat

21.6.2020 / 10:16

חברת Roccat החלה את דרכה רק לפני מספר שנים בגרמניה, והפכה במהרה לאחת מהחברות המוכרות ביותר בתחום הגיימינג. כעת רשת חנויות באג החלה לייבא את מוצרי החברה באופן רשמי, ובדקנו את סט הגיימינג החדש וחזרנו עם רשמים

יח״צ

בסרטון: הפליסטיישן 5

חברת Roccat החלה את דרכה רק לפני מספר שנים בגרמניה, והפכה במהרה לאחת מהחברות המוכרות ביותר בתחום הגיימינג. הפריצה הגדולה שלה הייתה כמעט מובטחת, שכן חברת האם שלה, Turtle Beach, נחשבת לאחת מהמייסדות של עולם האביזרים בתחום. מדובר באותה חברה שהייתה אחראית לאוזניות הראשונות עבור קונסולות משחק, אי שם ב-2005. עם זאת, בעוד ש"Turtle Beach" מתרכזת בעיקר באוזניות באיכות גבוהה לצד קו מוצרי אופנה, המותג Roccat הגיע על מנת "להשלים" את החבילה הכוללת של האביזרים.

עם מוצרים כמו עכברי גיימינג, מקלדות, משטחי עכבר וכמובן גם אוזניות, היצרנית מנסה להנגיש אביזרים איכותיים במחירים נמוכים יחסית - כאלו שרוב הגיימרים יוכלו להרשות לעצמם. עוד המותג מתפעל מזה שנים רבות את אחת מהקבוצות הגדולות ביותר בליגת האי-ספורט, שמתחרה במשחקים כמו CS:GO ואחרים ברחבי העולם. לפני חודשים בודדים, המותג נחת גם בישראל כדי לתת תחרות לחברות הקיימות. בדקנו האם הוא באמת מצליח.

העכבר: Kone AIMO 16K

הכל למעשה מתחיל בעיצוב - תכונה שעכבר ה-Kone AIMO מבית החברה צולח בה ובגדול. הדגם החדש מדגיש את כל החלקים הטובים שרוקאט אספו מאז 2007, כשהציגו את סדרת עכברי הגיימינג בפעם הראשונה. הגימור המחוספס יחד עם הצבע הלבן ופסי ה-RGB גורמים לעכבר לבלוט על השולחן. יחד עם זאת, העכבר מציע זמן תגובה של מילישנייה בודדת וחיישן בעל 16,000DPI. מדובר בזוג תכונות שמבטיחות על הנייר דיליי אפסי, דיוק אופטימלי ומהירות מרשימה במיוחד. מהניסיון שלי, הן במשחקים והן בשימוש יומיומי, העכבר לחלוטין עומד בכל מה שהוא מצהיר לעשות.

עוד בוואלה!

החל מ-679 שקלים: שיאומי משיקה בישראל את ה-Redmi 9

לכתבה המלאה
מוצרי Roccat. יח״צ,
תכונות שמבטיחות על הנייר דיליי אפסי, דיוק אופטימלי ומהירות מרשימה/יח״צ

יתרה מכך, התוכנה מאפשרת לשנות כמעט הכל, החל מהצבעים המתחלפים ועד לפעולת כל הכפתורים, הפרוסים בנוחות ברחבי העכבר. למעשה, מדובר באחד העכברים הנוחים והיפים ביותר שעברו על השולחן שלי. עם זאת, ביחס לאחרים בקטגוריה, הוא נחשב יחסית לגדול מימדים, כך שהוא לא בהכרח ירגיש נוח לכולם - בייחוד לכאלו עם ידיים קטנות יותר. במחיר של 275 שקלים, מדובר באחד העכברים הטובים ביותר כיום ביחס התמורה למחיר.

המקלדת: Vulcan 121 Tactile AIMO

גם עם המקלדת, רוקאט בהחלט יודעת לגנוב את ההצגה עם עיצוב מרשים ויפיפה. תאורת ה-RGB שולבה בכל מקש בנפרד באופן מצוין, מה שלא מעט חברות נכשלות בו. נוסף על כך, המקלדת בנויה מבסיס העשוי אלומיניום מחוזק, מה שגורם לה להיות כבדה מאוד ובעלת הרגשה שמדובר במוצר יוקרתי אמיתי. בקופסה תקבלו גם משענת לפרקי היד העשויה פלסטיק, במידה ותרצו לחבר אותה לנוחות מקסימלית.

בדומה לעכבר, גם את הכפתורים במקלדת ניתן לשנות ואף לבנות פרופילים שונים עבור משחקים שתוכלו להחליף ביניהם. עם זאת, התוכנה קרסה יותר מפעם אחת בעת השימוש, וגם כשהיא מצליחה לפעול, היא מציעה מעבר בין חמישה פרופילים בלבד. זאת בניגוד למקלדות המתחרות בקטגוריית המחיר, שלרוב מציעות מספר פרופילים בלתי מוגבל. חשוב לציין שאת כל זאת החברה עשויה לפתור בקרוב מאוד עם עדכון.

מוצרי Roccat. יח״צ,
בפן העיצובי, היא ללא ספק המקלדת היפה ביותר בחבורה/יח״צ

הדגם שקיבלתי לידיי הגיע עם מקשים מבית החברה בדגם המהיר. למעשה, המקשים האלו מדמים כאלו מסוג "Cherry MX Red", הידועים במיוחד בהתאמה שלהם למשחקים. נקודת התגובה של המקש היא אחרי 1.4 מילימטרים בלבד, כך שגם הלחיצה העדינה ביותר מספיקה. זו רק אחת מהסיבות שהופכת את המקלדת הזו לאחת מהטובות ביותר עבור גיימרים. עם תג מחיר של 649 שקלים, היא לא הזולה ביותר ומתמודדת כבר מול החברות הגדולות. אולי היא לא מצליחה לעשות זאת לגמרי בפן התוכנתי, אך בפן העיצובי, היא ללא ספק המקלדת היפה ביותר בחבורה.

האוזניות: Khan AIMO 7.1

החברה הגרמנית עשתה עבודה עיצובית מרשימה במיוחד עם העכברים והמקלדות, אולם יש לה עוד המון ללמוד בעולם האוזניות. הן עשויות פלסטיק וזה מורגש מאוד ביחס לשאר המוצרים. במילים אחרות, הן נראות ומרגישות זולות אפילו ביחס למתחרים בקטגוריית המחיר הנמוכה יותר.

רוב האוזניות שמתחרות באופן ישיר עם אלו מציעות לכל הפחות כמה דגשים ממתכת ואלומיניום שגורמים להם להיראות כל כך הרבה יותר מרשימים. נוסף על כך, הבחירה בכבל בעל מעטפת סיבים היא פשוט חטא. בעת חיכוך הכבל עם כמעט כל דבר, האוזנייה השמאלית נשטפת ברעשים נוראיים. נראה שהחלק היחיד בעיצוב שנעשה נכון זה אורות ה-RGB שלא משתלטות לחלוטין על האוזניות.

מוצרי Roccat. יח״צ,
אם מניחים בצד את העיצוב, הן נשמעות מעולה, במיוחד עם מוזיקה מקבצים איכותיים/יח״צ

אבל העיצוב זה לא הכל, שכן רוקאט דחסה כאן כל מה שצריך כדי לגרום להן להישמע פשוט מדהים. כבר מהמפעל הן מגיעות עם תקן ה-Hi-Res, מה שאומר שיחד עם ה-DAC הכלול, הן מסוגלות לנגן תוכן באיכות הגבוהה יותר מזו של דיסק. ואכן, אם מניחים בצד את העיצוב, הן נשמעות מעולה, במיוחד עם מוזיקה מקבצים איכותיים.

במשחקים הדיאלוגים נשמעו נקיים ובכל ירייה היה את הפאנץ' המתאים, ללא כל היסוס נוסף. עוד האוזניות מציאות ריפוד נוח שהרגיש טוב גם אחרי מספר שעות של שימוש. עם תג מחיר של 375 שקלים, קשה להמליץ עליהן לחלוטין. הן נופלות איפשהו באמצע על הסקאלה - בהנחה שאתם בסדר עם לוותר על העיצוב הבובמסטי של המתחרים, ה-Khan AIMO 7.1 נשמעות הרבה יותר טוב מהאחרות.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully