וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אידיגיטל מציעה: טרייד-אין גם על מחשבי אפל

אחרי שהציעה טרייד-אין על מכשירי האייפון, רשת אידיגיטל, המשווקת הרשמי של אפל בישראל, מציעה טרייד-אין על מחשבי אפל. מעתה, ניתן יהיה להחזיר את המקבוק הישן ולקבל החזר של אלפי שקלים ברכישת מחשב חדש

צילום מסך

בסרטון: המקבוק פרו החדש

iDigital, רשת חנויות הפרימיום היחידה של אפל בישראל יוצאת במהלך חדש ומציעה לראשונה את האפשרות לשדרג את מחשב המק למשחב חדש, במחיר מוזל עם תנאי טרייד-אין. מהלך זה מיועד למשתמשים עם מקבוק ישן והמעוניינים לשדרג למק חדש. לקוחות אלו יוכלו להגיע ל- 18 סניפי איידיגיטל ברחבי הארץ עם ה- Macbook הישן ולקבל עבורו החזר מיידי של עד 3,400 ש"ח לרכישת מחשב מק חדש.

איילת צרפתי רוזן, מנכ"לית iDigital:" בניגוד לעולם הסמארטפונים בו קיים כבר מזה מספר שנים אפשרויות טרייד אין, בעולם המק כמעט ואין אפשרות כזו ולמשתמשי המק אין מה לעשות עם ה- Mac הישן שלהם. כמובילת שוק המקים בישראל החלטנו לפתח את אופציית הטרייד אין גם למקים. מהיום כל מי שיש ברשותו Macbook יוכל להמירו להחזר כספי ולרכוש באמצעותו מחשב Mac חדש".

עוד בוואלה!

הפיצ׳ר שיתחרה ב-AirDrop של אפל צפוי להגיע בקרוב לאנדרואיד

לכתבה המלאה

הרשת פרסמה מחירי טרייד-אין לדוגמה, ועל רכישת מקבוק Air ניתן לקבל החזר של עד 1,600 שקלים,, ברכישת מקבוק פרו 15 אינץ' ניתן לקבל עד 2,400 שקלים, ברכישת מקבוק פרו 13 אינץ' טאצ' בר 2017 ניתן לקבל עד 3,400 שקלים וניתן למצוא דגמים נוספים עליהם ניתן לקבל החזר כמו: מקבוק פרו 15 אינץ' מ-2018, מקבוק 12 ועוד.

המהלך של אידיגיטל, מצטרף לשורת מהלכים נוספים המעניקים ערך מוסף לאפליסטים כגון הטרייד אין על מכשירי ה- iPhone, רכישת iPhone בהוראת קבע, ביטוח ל- iPhone וליסינג לסטודנטים, המאפשרים לרכוש את ה-iPhone או ה- Mac הבא שלהם ביתר קלות ובתנאים אטרקטיביים.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully