וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק במדינות נבחרות: טינדר משיקה את הפיצ'ר החשוב ביותר

25.6.2020 / 0:39

טינדר נלחמת במתחזים: אחרי שהשיקה את הפיצ'ר שמאמת חשבונות באמצעות בינה מלאכותית בארצות הברית, הגיע תורה של בריטניה. בשלב זה לא ברור מתי יגיע לישראל, אך מדובר בפיצ'ר חשוב שעשוי לשים סוף לתופעת המתחזים שפוקדת את הפלטפורמה

חופרות - למחוק או לא למחוק (את הטינדר): מתי ואיך תבררי את סטטוס היחסים שלכם/מערכת וואלה!

בסרטון: דונה וינברג, רועי רוז, עמנואל קדוש וקארין ארד בשיחה חופרת על "נפלאות" הטינדר

טינדר מנסה לפתור את הבעיה הקשה ביותר בפלטפורמה: מתחזים. בשנים האחרונות פלטפורמות ההיכרויות השונות נסקו, ועם שפע היתרונות של היכרות מקוונת בכל מקום, צצה גם בעיה של מתחזים בפלטפורמה, שמציגים עצמם עם תמונות שלא שייכות אליהם. כעת טינדר משיקה בבריטניה פיצ'ר חדש מבוסס בינה מלאכותית, שיאמת את זהות המשתמשים. תוכנת האימות של טינדר מבקשת מהמשתמש לצלם שתי תמונות סלפי בזמן אמת, והיא משתמשת בבינה מלאכותית כדי להשוות בינו לבין התמונות הקיימות בפרופיל. אם מדובר בהתאמה, הם יזכו לווי כחול בפרופיל, מה שאמור לספק ביטחון סביר כי האדם אינו מתחזה.

בינואר האחרון הפיצ'ר הושק במדינות נבחרות בארצות הברית וכעת הוא מתרחב גם לבריטניה. לא ברור מתי הפיצ'ר יגיע לישראל, אך סביר להניח כי הפיצ'ר יושק בארץ לכשיושק בכל העולם. כדי לאמת את הפרופיל, יש להקיש על סמל הפרופיל, אחר כך להקיש על סימן הביקורת שנמצא ליד השם והגיל. במסך שייפתח יופיע הכפתור "אמת את הפרופיל" והמשתמש יתבקש להעתיק את התנוחה שהוגדרה על ידי הבינה המלאכותית.

עוד בוואלה!

מכה לתעשיית היי-טק הישראלית? טראמפ עוצר כניסת מומחים זרים לארה"ב

לכתבה המלאה
אימות בטינדר. יח״צ,
הפיצ׳ר שיעלים את המתחזים או לפחות יצמצם אותם?/יח״צ

טינדר מסרה כי האימות נועד לשפר את בטיחות המשתמשים ולהבטיח את האותנטיות של הפרופילים השונים. פדופילים ונוכלים השתמשו בפלטפורמות ההיכרויות המקוונות כדי לאתר קורבנות, תוך שהם מתחזים לאנשים אחרים. לא בטוח כי הפיצ'ר החדש בהכרח יעצור אותם, אך הוא כן מבטיח כי האדם שעומד מאחורי הפרופיל הוא אותו האדם עמו יפגשו וכי הוא לא השתמש בתמונות שלא אדם אחר.

  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully