וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחרה חדשה לסונוס: Audio Pro הגיעה לישראל

צחי הופמן, The Gadget Reviews

26.6.2020 / 10:25

חברת האודיו הסקנדינבית - Audio Pro נכנסה לישראל עם רמקולים אלחוטיים היוצרים מערכת שמע בכל הבית. החברה מספקת אלטרנטיבה למוצרים של סונוס

realme סמארטפון/יח״צ

בסרטון: הסמארטפונים החדשים של חברת RealMe (צילום: ליאור נאור)

חברת האודיו הסקנדינבית - Audio Pro הגיעה לישראל באמצעות היבואנית הרשמית TR אלקטרו סטריאו, אשר עד לפני מספר חודשים הייתה נציגתה של סונוס בישראל. Audio Pro מציעה מערכות מולטירום, המאפשרות להתקין את הרמקולים במספר חדרים ולתקשר איתם באמצעות תשתית ה-WiFi.

audipro a10. יח״צ,
דגם Audio Pro A10/יח״צ

הרמקולים של החברה מתאימים לשימוש בכל חדר, כאשר מלבד WiFi, ניתן גם לתקשר איתם מקומית עם הסמארטפון באמצעות בלוטות', זה בנוסף ל-AirPlay של אפל. דגמי החברה כוללים תאימות מלאה למגוון שירותי המוזיקה הפופולאריים, ביניהם ספוטיפיי ודיזר והם גם כוללים מגוון מצבי שמע ואפשרויות התאמה אישית, במסגרתן יוכלו המשתמשים להגדיר כל מוצר כרמקול סטריאו עצמאי או כזוג רמקולים (שמאל וימין) במצב סטריאו מתקדם.

עוד בוואלה!

ביקורת Xenoblade Chronicles: הסבלנות משתלמת

לכתבה המלאה

בין הדגמים שהחברה השיקה, נמצא A10 - רמקול אלחוטי קומפקטי אשר אמור לספק באסים עמוקים ודקויות צליל חדות בצלילים הגבוהים והבינוניים. את הרמקול ניתן גם לתלות על הקיר. המחיר: 800 שקל. דגם C3 מופעל באמצעות סוללות ומאפשר ניידות או אפשרות חיבור למערכות השמע באמצעות נגן המולטירום. המחיר: 1,200 שקל. A26 הם זוג רמקולים שולחניים וה-A36 הם זוג רמקולים ריצפתיים. המחיר החל מ- 2,500 שקל.

audipro a10. יח״צ,
דגם Audio Pro C3/יח״צ

בנוסף לרמקולים, Audio Pro מציעה את ה-Link 1 המאפשר להפוך כל רמקול או רסיבר לחלק מחוויית המולטירום. מחיר: 650 שקל.

פורסם ב-The Gadget Reviews

  • עוד באותו נושא:
  • רמקולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully