וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ מתעדכנת: רענון לשיחות הוידאו, סטיקרים מונפשים ומצב לילה באפליקציה למחשב

2.7.2020 / 10:09

תיראו מופתעים: אחרי שנמצאו עדויות לפיצ'ר של סטיקרים מונפשים ומצב לילה באפליקציה למחשב, כעת ווטסאפ מודיעה באופן רשמי כי העדכון יגיע לכלל המשתמשים במהלך השבועות הקרובים. עוד דיווחה על שיפור בממשק שיחות הוידאו ועל הוספת אנשי קשר דרך סריקת קוד QR

מצב חושך בווטסאפ/יח"צ

בסרטון: מצב חושך בווטסאפ

ווטסאפ מאשרת: שורה של עדכונים בדרך לאפליקציה ולממשק האינטרנטי. העדכון החדש יגיע לכל המשתמשים והוא צפוי להתרחש בהדרגה במהלך השבועות הקרובים. אחרי שנמצאו עדויות לפיצ'ר סטיקרים מונפשים, כעת ווטסאפ מודיעה כי תתמוך בתכונה החדשה. הפיצ'ר התגלה לראשונה בגרסת בטא ששוחחרה במהלך חודש יוני. ההערכות שהיו הן כי הפיצ'ר עדיין נמצא בשלבים מוקדמים מדי ולא צפוי להיות משוחרר בחודשים הקרובים, אך בווטסאפ הצליחו להפתיע את המשתמשים.

עוד ווטסאפ הוסיפה כי מצב החושך יגיע לאפליקציה של ווטסאפ במחשב וגם לממשק האינטרנטי. גם לכך נמצאו עדויות במהלך חודש פברואר, אך רק עכשיו הוא יגיע לקהל הרחב. גם שיחות הוידאו יזכו לעדכון, כשמחודש אפריל האחרון ווטסאפ מאפשרת לקיים שיחות וידאו של עד 8 משתתפים. הבעיה החדשה שנוצרה היא שכל משתתף נראה במלבן קטן במסך ולא באמת ניתן לראות אותו. בעדכון, המשתתפים יוכלו פשוט ללחוץ על כל פרצוף ולצפות בו במסך מלא.

עוד בוואלה!

סוף - סוף: ספוטיפיי משיקה בישראל מנוי משפחתי וזוגי

לכתבה המלאה
עדכון לווטסאפ. צילום מסך, צילום מסך
העדכון החדש עכשיו רשמי ויגיע בשבועות הקרובים אל כלל המשתמשים/צילום מסך, צילום מסך

עדכון נוסף ושולי שיגיע לכלל המשתמשים, הוא האפשרות להוסיף אנשי קשר באמצעות קוד QR. כך לדוגמא במקום להחליף את המספר הנייד, ניתן יהיה לסרוק את הקוד QR ולשלוח מייד הודעה. בשלב זה לא ברור האם ווטסאפ תשחרר את העדכונים בחלקים, או שמה העדכון שיגיע בשבועות הקרובים יהיה זה שיכלול את כל השינויים. עם זאת, לא מדובר בעדכון מהפכני, אבל בהחלט מתבקש.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully