וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השר לענייני חארטה": הרשת מגיבה לדברי ח"כ צחי הנגבי

בריאיון אצל "אופירה וברקוביץ'" התייחס השר ללא תיק לפגיעה הכלכלית שחוו אזרחים בעקבות משבר הקורונה, ואמר כי "יש עסקים שנפגעו והם במצוקה קשה אבל להגיד שאין מה לאכול זה פופוליזם". הרשת זעמה ואספנו את התגובות הטובות ביותר

צלמים זמניים מורשים

על רקע קריאות בוז, אלפים מחו בזמן נאומו של השר צחי הנגבי בעצרת הזיכרון לרבין ב-2018 (צילום: קונטקט)

בזמן המשבר הכלכלי החמור ביותר של השנים האחרונות עקב התפרצות מגפת הקורונה, התארח התראיין השר צחי הנגבי בתוכנית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'. הנגבי, פוליטיקאי ותיק, שמכהן בממשלה הנוכחית כשר ללא תיק, התייחס במהלך השידור לפגיעה הכלכלית שחוו אזרחים בעקבות משבר הקורונה ואמר "יש עסקים שנפגעו והם במצוקה קשה אבל להגיד שאין מה לאכול זה חארטה". למרות ניסיונתיהם של מנחי התוכנית אסייג וברקוביץ' להעמיד את השר על דבריו, הוא המשיך ואמר "אותו ביטוי שאין לאנשים מה לאכול הוא ביטוי מוגזם".

אמירותיו הקשות והמנותקות של הנגבי הצליחו להכעיס את אזרחי ישראל, ואמש (שבת) התנצל בחשבון הטוויטר ואמר כי זו הייתה "התבטאות חריפה בלהט הדיון", לא לפני שביקר את המראיינים וזרק את האשמה עליהם. "רציתי לומר למראיינים שביקורתם המוקצנת והבוטה כלפי הממשלה מייצרת חרדה בציבור במקום תקווה", הוסיף. שר האוצר ישראל כץ מתח ביקורת על הנגבי ואמר כי "רבים בציבור הישראלי נקלעו למצוקה כלכלית עקב מגפת הקורונה". עוד הגיב ראש הממשלה, בנימין נתניהו שהתנצל על דברי הנגבי: "מצר על האמירות, המצוקה אמיתית".

דבריו של השר עוררו את זעמם של הגולשים שהוציאו את התסכול ברשתות החברתיות. אספנו את התגובות הטובות ביותר.

עוד בוואלה!

חברת דואר ישראל משיקה חבילת סלולר ב-16 שקלים בלבד

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • צחי הנגבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully