וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושלם לעבודה משרדית: בדקנו את מסך המחשב 329P9H של פיליפס

6.7.2020 / 7:08

העבודה מהבית אילצה רבים להסתגל למצב חדש ועמו גם הגיע השינוי בציוד המשרדי והדרישה למסכי מחשב ומצלמות חיצוניות עלתה. בדקנו את מסך הפרימיום של פיליפס 329P9H, שמתיימר להצטיין ביישומים משרדיים

וואלה! TECH

בסרטון: מבחן מחשבי גיימינג

"שגרת" הקורונה שינתה את הרגלי ודפוסי העבודה שלנו. ישראלים רבים נאלצו להסתגל לעבודה מהבית, לרוב ללא הציוד המשרדי שכולל גם את אחד הדברים החשובים ביותר: מסך מחשב. עבודה ממושכת במסך של מחשב נייד עשויה לאמץ את העיניים יתר על המידה, ובטווח הארוך גם לפגיעה בלתי הפיכה. מסך הפרימיום של פיליפס 329P9 בגודל 32 אינץ' יכול לעשות את ההבדל עבור רבים שעובדים מרחוק והחלטנו לבדוק אותו. מסקנה ראשונית: השם המסורבל פוגע בכבודו של מסך הפרימיום, שמתיימר להביא יכולות מרשימות ואיכויות גבוהות כיאה למסך פרימיום ולתג מחיר של 4,299 שקלים.

סולידיות זה שם המשחק

שולים צרים ככל שניתן הם אלמנט חשוב בבחירות מסך כמו גם יחס מסך-גוף גדול כמה שאפשר. העיצוב של פיליפס 329P9 לא מרגש, אבל הוא סולידי ובעיקר פונקציונלי. אין הרבה מה לספר עליו, למעט הפונקציונליות הרבה שמהנדסי פיליפס שמו בראש מעינם. ראשית, הלוגו ניתן לקיפול. משמע, ניתן ליהנות ממסך ללא שוליים בכלל וכך לחבר אליו מסכים נוספים שיהיו אחד מעל השני או אם מדובר ב-4 מסכים זה לצד זה, כך שהלוגו לא יבלוט. אם לא, המשתמשים יכולים לבחור להוריד את הלוגו שנמצא בחלקו התחתון ו"להשוויץ" במותג שלטעמי לא מספיק מוערך בישראל.

בפיליפס לא רק חשבו על האפשרות להסתיר את הלוגו על מנת שהמשתמש יוכל להוסיף מסכים נוספים, אלא גם ניתן לשנות את הזווית שלו הודות למעמד הוורסטילי שמאפשר שינוי המסך לתצוגה אנכית, וכמובן שינוי גובה של עד 18 סנטימטר. העיצוב עצמו לא מרגש, אבל הוא בהחלט מרגיש יוקרתי ואיכותי וזה כל מה שמתבקש ממסך, ובטח בטווח מחירים הזה.

עוד בוואלה!

"השר לענייני חארטה": הרשת מגיבה לדברי ח"כ צחי הנגבי

לכתבה המלאה
פיליפס 329p9h. יח״צ,
סולידיות זה שם המשחק/יח״צ

חוסך מתאמים מיותרים: המסך המושלם למחשבים ניידים

שנת 2020 מסתמנת כשנת ה-Type-C. רוב המחשבים הניידים עברו לשימוש בחיבור הזה, וכמובן הסמארטפונים שבשנתיים - שלוש האחרונות כבר כמעט וכולם פועלים באמצעות אותו חיבור מתקדם. במסך זה בא לידי ביטוי בכך שהוא מגיע עם חיבור HDCP, משמע חיבור ה-TypeC מסוגל להעביר גם HDMI וגם DisplayPort. למעשה, זה החיבור האולטימטיבי והטוב ביותר שאפשר לצפות ממסך להתהדר בו.

פיליפס 329p9h. יח״צ,
המסך המושלם למחשבים ניידים/יח״צ

בגבו ניתן למצוא רשימה נדיבה של חיבורים: חיבור HDMI, חיבור Type-C שמעבר להעברת הגרפיקה בין המחשב למסך, הוא גם מחבר את המצלמה שבראש המסך עליה ארחיב בהמשך, חיבור איטרנט, ארבעה חיבורי USB בתקן 3 המהיר, כשאחד מהם מאפשר גם טעינה מהירה, 2 שקעי DisplayPort ולקינוח: חיבור 3.5 מ"מ לאוזניות או רמקול.

היצע החיבורים המרשים מאפשר לכל בעל מקבוק או מחשב נייד עם היצע חיבורים מצומצם, לחסוך במתאם וליהנות מכל החיבורים החשובים ביותר: מצד אחד, ארבעה חיבורי USB מהדור "הישן", מצד שני חיבור איטרנט שנותן למשתמש ליהנות מאינטרנט מהיר ויציב, ואפילו אפשרות לחיבור אוזניות או רמקול דרך חיבור ה-3.5 מ"מ. למעשה, נראה שבפיליפס חשבו איך אפשר להביא את המחסל - מתאמים אל תוך המסך, ובאמת הצליחו להביא את הטוב ביותר. הדבר היחיד שאולי היה חסר הוא מתאם לכרטיסים מסוג SD, אך אם אתם לא צלמים, סביר להניח שגם ככה לא תשתמשו בחיבור הזה.

פיליפס 329hp9. מייקי לוי, מערכת וואלה!
חשבו איך להביא את ״מחסל״ המתאמים/מערכת וואלה!, מייקי לוי

בונוס: מושלם ל"ימי הקורונה"

בימי הקורונה עלה הצורך לקיום פגישות מרחוק, ותוכנת זום הפכה להיות חלק שגרתי מחיי היום - יום שלנו. עוד אביזר שהמסך חוסך הוא מצלמה. בראש המסך נמצאת מצלמת 2 מגה - פיקסל באיכות FullHD. בשונה מהמחשבים הניידים שמגיעים עם מצלמה באיכות בינונית, כאן מדובר במצלמה באיכות מצויינת שתספיק ליישומי ה-Zoom השונים. עוד היא תומכת בפיצ'ר Windows Hello, משמע, אם אתם משתמשים בווינדוס, תוכלו להפעיל את זיהוי הפנים שמתאפשר הודות לחיישנים נוספים כמו אינפרה - אדום, שדואגים לאבטחה מקסימלית. המצלמה נשלפת מחלקו העליון של המסך, וזה עוד יתרון משמעותי שעוזר לשמור על הפרטיות של המשתמש, ומקביל גם לשמור על העיצוב הסולידי והנקי.

פיליפס 329hp9. מייקי לוי, מערכת וואלה!
שומרת על פרטיות וגם יעילה לזום/מערכת וואלה!, מייקי לוי

שאלת ה-4,299 שקלים: איך איכות המסך?

על הנייר, המסך הצליח לפספס. למרות שהוא תומך ברזולוציית 4K, מגיע עם ציפוי נגד השתקפויות שלא מורגש כלל ולא פוגע בצבעים, המסך תומך בתקן sRGB בלבד שנחשב למיושן, מגיע עם קצב רענון של 60 הרץ בלבד וזמן תגובת פיקסלים של 5 מילי - שניות. כאמור, למעט הרזולוציה הגבוהה, המסך נמצא בעמדת נחיתות על הנייר. יש לציין כי מדובר בפאנל מסוג IPS, ובין היתר הוא מאפשר גם זווית צפייה רחבה של 178 מעלות. למרות כל "החסרונות" על הנייר, המסך מצליח לספק צבעים טובים, כשבהירות יחסית גבוהה ועומדת על 350 ניטים.

זהו לא מסך למשתמשים מקצועיים וגם לא לגיימרים, ופיליפס משווקת אותו למטרה אחת: למשרד. והוא מנצח בכל מה שקשור לכך. הוא מתאים למשתמשים שהם חצי מקצועיים, שימושים משרדיים "כבדים" ולצד זה גם אולי תוכנות עריכה קלילות שלא דורשות דיוק צבעים אבסולוטי. הוא מגיע ברזולוציה גבוהה, צפיפות פיקסלים של 140DPI והאיכות שלו תספיק לכל מטלות היום, לרבות מטלות הכוללות צפייה בסרטונים או תמונות. אפשר גם להגדיר אותו כמסך המושלם לאנשים מפונקים.

מושלם ליישומים משרדיים, אבל יש לזה מחיר

המסך לא זול והוא נמכר במחיר מומלץ לצרכן של 4,299 שקלים. פיליפס משווקת אותו כמסך שמושלם לשימושים משרדיים, והוא אכן כזה. הוא כולל את כל מה שצריך: תחנת עגינה נדיבה, מצלמה שאף תומכת ב-Windows Hello, רזולוציית 4K וגודל נדיב של 32 אינץ'. עם זאת, יש לכל זה מחיר והוא כלל לא זול. אם אתם משתמשים חצי מקצועיים שרוב היום עושים שימושים משרדיים ומחפשים להתפנק, המסך של פיליפס יהיה מושלם עבורכם. המסך מתאים לקהל מאוד ספציפי, ואם אתם משתייכים אליו, המסך ישדרג את העבודה שלכם.

  • עוד באותו נושא:
  • מסך מחשב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully