וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המתנה ארוכה: סוני משיקה מזגן נייד לחולצה

9.7.2020 / 10:41

אחרי שהציגה בשנה שעברה את התוכניות עבור המזגן הנייד שמשתלב בחולצה, כעת סוני מודיעה כי המוצר יהיה זמין בחנויות. מדובר במזגן נייד ששוקל 80 גרם ונמצא בתוך החולצה. לדברי החברה, הוא מסוגל לקרר את הגוף בעד כ-5 מעלות צלזיוס

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

בסרטון: דחיית אולימפיאדת 2020 (צילום: רויטרס)

אחרי שהכריזה בשנה שעברה על מזגן נייד שנכנס אל תוך החולצה, סוני סוף - סוף משיקה את המוצר, אך בשלב זה ההשקה הינה רק ביפן. מדובר על ה"רואון פוקט", מזגן קטן שנמצא בתוך תא ייעודי בחולצה ונועד לאוורר את הגוף. הוא שוקל 85 גרם בלבד, וממוקם בחלקה העליון של החולצה. סוני טוענת כי המוצר יכול להוריד את טמפרטורת הגוף ב-5 מעלות צלזיוס, וזאת בתוך חמש דקות של פעולה על העוצמה המרבית. עוד המוצר מסוגל לפזר אוויר חם, וכך לחמם את הגוף בימי החורף הקרים. על פי הדיווחים, החימום מסוגל להגיע לעד 10 מעלות יותר.

המכשיר פועל בשיטה ייחודית, ובמקום לכלול גופי חימום או קירור, מה שדורש המון אנרגיה וכנראה לא יהיה אפקטיבי במיוחד, הוא משתמש באפקט אלקטרותרמי. כלומר, הוא משתמש בזרם חשמלי קטן בכדי לאפשר למכשיר לספוג או לפזר חום, ובכך לחמם ולקרר את הגוף שלנו בהתאם. סוני אינה הייתה הראשונה שהציגה מוצר דומה, ולמעשה מוצרים כאלו הוצגו כבר בתערוכות טכנולוגיה כמו CES ו-IFA בשנים האחרונות. עם זאת, נראה שסוני היחידים שהצליחו להביא את המכשיר לשלב ייצור מתקדם. עוד היתרון הגדול שלו הוא כמובן גודלו, המאפשר לו להשתלב בכל חולצה יומיומית שלנו.

עוד בוואלה!

פתחו את היומנים: סמסונג תשיק את ה-Note 20 ב-5 באוגוסט

לכתבה המלאה
המזגן הנייד של חברת סוני - ראון פוקט. יח״צ, צילום מסך
המזגן המיוחד לחולצה/צילום מסך, יח״צ

בסוני תכננו כי המוצר ישרת את אורחי אולימפיאדת טוקיו 2020, אך התוכניות השתנו עם דחיית האולימפיאדה והתפשטות הקורונה. עוד המוצר עולה כ-130 דולר, כלומר 450 שקלים. בשלב זה ניתן יהיה להשיג את המוצר רק ביפן, אך נראה כי הוא עשוי להיות משולם גם עבור הקיץ בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • סוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully