וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלא תופתעו: האפליקציה שתציג כמה עמוס האוטובוס

10.7.2020 / 7:57

אל תופתעו אם האוטובוס מדלג על התחנה שלכם בגלל העומס: כחלק מהמלחמה בנגיף הקורונה, כמות הנוסעים באוטובוסים הוגבלה ל-32 בנסיעה עירונית ו-30 לנסיעה בין עירונית. אפליקציה חדשה תציג את מידת העומס בקו

מייקי לוי

בסרטון: HopOn מאפשרת עלייה לאוטובוסים עם תשלום דרך הסמארטפון (צילום: מייקי לוי)

נערכים להגבלות על התחבורה הציבורית: אפליקציית תכנון הנסיעה "אוטובוס קרוב" מבית HopOn שבין היתר מאפשרת הטענת רב קו מהסמארטפון או דרך האתר, נערכת כעת להגבלות על התחבורה הציבורית ומשיקה פיצ'ר חדש המציג את מידת עומסי הקווים השונים בהתאם למגבלות. באמצעות השירות החדש, יכולים הן הנוסעים והן נהגי האוטובסים לסמן באפליקצייה את מידות העומס באוטובוסים, בהתאם להנחיות המתעדכנות על כמות העומס המותרת באוטובוסים בימי הקורונה בכדי לשמור על בריאות הציבור.

מלבד זמני הפעלת האטובוסים שמתקצרים ויסתיימו ב-22:00, תוטל גם מגבלה על כמות הנוסעים שתעמוד על 32 בנסיעה עירונית ו-30 לנסיעה בין עירונית. מדובר בצעד מתבקש למניעת התפשטות נגיף הקורונה ושמירה על מרחק בין אנשים, אך מדובר גם בהגבלה שעשויה להותיר לא מעט נוסעים בתחנה, ללא יכולת להגיע ליעד.

עוד בוואלה!

מיקרוסופט מעדכנת את Teams: מביאה את הבינה המלאכותית לשיחות וידאו

לכתבה המלאה

הפיצ'ר החדש מאפשר לנוסעים אשר טרם עלו על האוטובס לצפות מראש אילו מהקווים העוברים בתחנה פנויים ואילו צפוים "לדלג" עליהם, ובכך למנוע את עוגמת הנפש שנוצרת עקב המגבלות הצפויות. במקביל ונוכח ההגבלות בתחבורה הציבורית מאפשרת "אוטובוס קרוב" גם ניווט עבור נהגי האוטובוס המתחלפים בין הקווים השונים וכן דיווח לחדר בקרה תפעולית המפעיל בדבר העומסים בקווים ספציפיים כך שיוכלו להוציא אוטובוס נוסף לדרכו.

אפליקציית ״אוטובוס קרוב״. יח״צ,
אפליקציית ״אוטובוס קרוב״ תציג מעתה את מידת העומס על קו האוטובוס/יח״צ

השירות של "אוטבוס קרוב" ניתן כבר החל מהיום בתוך האפליקציה המשמשת עשרות אלפי נוסעים ביום, ובנוסף יוטמע בתוך אפליקציית "רב פס" אותה מתכוונת חברת HopOn להשיק במסגרת הרפורמה הדיגיטלית בתחבורה הציבורית. במסגרת הרפורמה, יוכלו הנוסעים בכל עליה לאוטובוס, או בשערי תחנות הרכבת לפתוח את אפליקציית רב-פס ולשלם באמצעות סריקת הברקוד המופיע בכל קווי האוטובסים בארץ.

האפליקציה זמינה להורדה באייפון ובאנדרואיד.

קבוצת הופון הוקמה בשנת 2013 ע"י עופר סיני ודוד מזומן. החברה מעסיקה היום 30 עובדים וגייסה עד כה 6.5 מיליון שקלים מחברת Innogy הגרמנית, קרן Clearfuture, קרן Moneta seeds וחברת האוטובסים דן. החברה מפתחת מוצרי תשלום במגוון אמצעי תחבורה בארץ ובחו"ל והייתה לחברה הראשונה בישראל שאפשרה תשלום דיגיטלי בתחבורה הציבורית על ידי סריקת ברקוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully