וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט מעדכנת את Teams: מביאה את הבינה המלאכותית לשיחות וידאו

9.7.2020 / 14:18

ענקית התוכנה מיקרוסופט מבינה שהעבודה והלמידה מרחוק הולכים להימשך לעוד תקופה ארוכה. כעת החברה מודיעה על שורה של חידושים בפלטפורמת שיחות הוידאו Teams, לרבות שימוש נרחב בבינה מלאכותית

בסרטון: על עבודה מהבית, יתרונות וסכנות (קרדיט: זווית)

במיקרוסופט מבינים שהעבודה מרחוק הולכת להימשך לעוד הרבה זמן: ענקית התוכנה הודיעה היום (חמישי) על יכולות חדשות עבור תוכנת Microsoft Teams, לעבודה ולמידה מרחוק. מיקרוסופט מסרה כי השקיעה בחודשים האחרונים בלמידה ובהבנה מעמיקה של לקוחותיה והשימוש שהם עושים בפלטפורמה, לצד מחקר מקיף בליווי מומחים. הממצאים הדריכו את החברה בעיצוב טכנולוגיות חדשות שיוטמעו בקרוב בפלטפורמה שמתחרה ב-Zoom.

microsoft teams. יח״צ,
רקע אחיד למשתתפי השיחה/יח״צ

מיקרוסופט מתכננת להשתמש בבינה מלאכותית על מנת לנהל ולייעל משימות, לרבות כלים שמספקים קיצורי דרך וחסכון בזמן, מעלים את הפרודוקטיביות ושמים את חווית העבודה במרכז. החברה הכריזה על 3 עקרונות: הגברת תחושת החיבור והפחתת העייפות שנגרמת כתוצאה מפגישות וידאו, יצירת פגישות יותר אפקטיביות, מעורבות ופעילות, וייעול העבודה וחסכון בזמן.

עוד בוואלה!

אחרי המתנה ארוכה: סוני משיקה מזגן נייד לחולצה

לכתבה המלאה
microsoft teams. יח״צ,
אפשרות לשינוי תצוגת המשתתפים בשיחה/יח״צ

ענקית התוכנה השיקה כמה פיצ'רים חדשים כמו "Together mode" המספק חווית מפגש חדשה מבוססת בינה מלאכותית, המציבה את כל המשתתפים בשיחה ברקע דיגיטלי משותף, כך שמתקבלת תחושה של המצאות באותו החלל. תוסף זה יהיה זמין בחודש הבא (אוגוסט), עוד הכריז העל תצוגה דינמית המאפשרת שליטה על האופן בו צופים בתוכן ומבוססת על השיפורים שהוכנסו בחודש שעבר, פילטרים חדשים לשינוי תאורה ומיקוד, ותוסף "Reflect" שיאפשר למנהלים ומורים לבדוק בקלות את רווחת העובדים, כיצד הם מרגישים ולוודא שנשמר איזון בית - עבודה.

כדי לייצר פגישות אפקטיביות יותר, להעלות את המודעות והפעילות, מיקרוסופט תאפשר תגובות בלייב, בועות צ'אט, התייחסות לדוברים וקבצי תמלול השיחה, כך שניתן יהיה לעקוב אחר הנאמר באמצעות כתוביות בתחתית המסך. קובץ התמלול ישמר אוטומטית בצ'אט. בעתיד ניתן יהיה לקבל תרגום מיידי של השיחה לטובת אלו שאינם דוברים את אותה השפה בפגישה. עוד מיקרוסופט תאפשר פגישות אינטראקטיביות של 1,000 משתתפים ומעלה, ובעתיד עד 20,000 משתתפים.

microsoft teams. יח״צ,
תמלול בזמן אמת/יח״צ

כדי לייעל את העבודה ולחסוך בזמן, הפלטפורמה תתמוך באפליקציית משימות שתספק תצוגה אחידה וחדשה של משימות שנאספו מכלל כלי מיקרוסופט השונים, ותאפשר לעבוד באופן רציף, ותשובות אוטומטיות: מדובר בתוסף בינה מלאכותית אשר יצור תגובות קצרות על בסיס תוכן ההודעות הקודמות בשיחה. הפיצ'ר יציע תגובות אפשריות מובנות ויכנס לשימוש בהמשך החודש הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully