וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות תקלה בשירותי פייסבוק: משתמשי אייפון מדווחים על קריסת אפליקציות

10.7.2020 / 15:41

יש לכם אייפון וגם אצלכם אפליקציות רבות כמו Waze, טיקטוק ו-Snap קורסות? לא מדובר על תקלה באייפון שלכם, אלא על תקלה עולמית. על פי הדיווחים, שגיאה בכלי מפתחים של פייסבוק שמוטמע באפליקציות אלו גורמת לכשל הנרחב

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

בווידאו: האייפון 11 פרו מקס בהשקה במטה אפל (צילום: מייקי לוי)

משתמשים ברחבי עולם מדווחים על קריסות באפליקציות באייפון כמו טיקטוק, ספוטיפיי, Waze, טוויטר, טינדר, Snap ועוד. לפי אתר Downdetector המדווח על תקלות בשירותים דיגיטליים בעולם, התקבלו אלפי דיווחים ממשתמשים על כך שהאפליקציות קורסות, כך שלא מדובר בתקלה נקודתית. על פי האתר, נראה כי התקלה כלל עולמית, והמשתמשים העיקריים שנפגעו נמצאים בניו יורק, בריטניה, דרום אמריקה וגם בישראל.

אפל אייפון. GettyImages
חלק מהאפליקציות קורסות. אייפון/GettyImages

בעולם מדווחים כי האפליקציות קורסות בעקבות תקלה בכלי מפתחים של פייסבוק שמוטמע באפליקציות אלו. עם זאת, נראה כי האפליקציות של פייסבוק כמו אינסטגרם, מסנג'ר ופייסבוק עצמה, עובדות כשורה. בשלב זה פייסבוק ואפל טרם הגיבו בנושא, ולא ברור מתי תתוקן. למרות זאת, משתמשי אייפון הזקוקים לתכנת ניווט, יכולים להוריד את Google Maps שמשתמשת באלגוריתמים ובין היתר, גם במפות של Waze.

תקלה דומה נרשמה בשעות הבוקר המוקדמות, אולם אז פייסבוק הגיבה: "אנחנו מודעים וחוקרים את התקלות בכלי המפתחים לאייפון. התקלה גורמת לחלק מהאפליקציות לקרוס". עם זאת, פייסבוק טרם הגיבה לתקלה הנוכחית.

עוד בוואלה!

שלא תופתעו: האפליקציה שתציג כמה עמוס האוטובוס

לכתבה המלאה

כלי המפתחים של פייסבוק מאפשר הרשמה מהירה לאפליקציות צד ג' כמו Waze וטיקטוק. עוד הכלי מציע שירותי ניתור נרחבים ומקיפים, מה שמאפשר לבעלי האפליקציות להכיר לעומק את המשתמשים וכך גם להציע פרסומות מותאמות אישית. עם זאת, נראה כי הפעם הכלי שנועד לייעל את העבודה למפתחים, גורם לבעיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully