וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלות ב-PayBox: משתמשים מדווחים כי לא ניתן להעביר את הכסף לבנק

12.7.2020 / 9:48

משתמשים מדווחים כי לא ניתן להעביר את הכסף שבחשבון ה-PayBox לחשבון הבנק. הדיווחים מגיעים על רקע ההודעה על פשיטת הרגל של החברה. עם זאת, האפליקציה שפועלת בישראל היא בבעלות בנק דיסקונט, כך שלא קיים סיכון או חשש ליתרה בחשבון

realme סמארטפון/יח״צ

בסרטון: הסמארטפונים של חברת RealMe (צילום: ליאור נאור)

החל משעות הבוקר (ראשון) משתמשים החלו לדווח על קושי בהעברה ומשיכת כספים באפליקציית התשלומים PayBox של בנק דיסקונט. "יש לי יתרה ואני לא מצליח למשוך אותה וגם לא להוסיף חשבון בנק שיקבל אותה", כתב אחד הגולשים בפייסבוק. הדיווחים מגיעים על רקע פשיטת הרגל של חברת PayBox שמכרה את האפליקציה לבנק דיסקונט. עם זאת, לא קיים חשש להמשך פעילותה של האפליקציה שמבוצע על ידי הבנק.

בימים האחרונים דווח כי חברת PayBox עומדת בפני פשיטת רגל. לפני כשלוש שנים רכשה דיסקונט את האפליקציה על מנת להתחרות ב-Bit של בנק הפועלים וב-Pay של פפר (לאומי). מסתמן כי אחד מתנאי ההסכם היו כי חברת PayBox תוכל לשווק את המוצר בחו"ל, ואילו המוצר שנמצא בישראל יועבר בבלעדיות לדיסקונט. מכשנודע כי החברה עומדת בפני פשיטת רגל, משתמשים רבים החלו להעביר את היתרות לחשבון הבנק, מה שיצר עומסים רבים על האפליקציה.

עוד בוואלה!

בעקבות תקלה בשירותי פייסבוק: משתמשי אייפון מדווחים על קריסת אפליקציות

לכתבה המלאה
paybox. צילום מסך, צילום מסך
אפליקציית התשלומים PayBox: משתמשים מדווחים על קושי בהעברת הכסף/צילום מסך, צילום מסך

מדיסקונט נמסר בתגובה: "בעקבות הפייק ניוז שהופץ, נוצרים עומסים מיותרים על המערכת ואכן יש תקלה אותה פותרים ברגעים אלה. אנו ממליצים להמתין מעט עד שהצוותים הטכניים ישיבו את המערכת לפעילות סדירה".

עוד הגיבו בדיסקונט לפשיטת הרגל של חברת PayBox ומסרו: "מדובר בשני גופים נפרדים ללא כל קשר עסקי ביניהם, ולמהלך הנוכחי אין שום השפעה או משמעות על אפליקציית פייבוקס של בנק דיסקונט הפועלת בשוק הישראלי, לה כשני מיליון משתמשים".

"חברת הסטארט אפ "פייבוקס פתרונות תשלום" הוקמה בשנת 2014 וכעבור שלוש שנים נרכשה על ידי בנק דיסקונט. במסגרת הרכישה סוכם כי הבנק יפעיל את האפליקציה בישראל וחברת הסטארט אפ תוכל לפעול אך ורק בשוק הבינלאומי. אנו מצרים על סגירתה של כל חברה באשר היא, על אחת כמה וכמה בחברת סטארט אפ שניסתה את מזלה מעבר לים. אפליקציית פייבוקס ממשיכה בפעילותה השוטפת ותמשיך לשרת את הציבור הישראלי כפי שעשתה עד כה".

  • עוד באותו נושא:
  • דיסקונט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully