וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג נערכת להשקת ה-Note 20: מחיר זול יותר וללא ה-Fold 2

14.7.2020 / 7:33

האתגר שעומד בפני סמסונג: בצל התפשטות נגיף הקורונה וההשקה הווירטואלית, נראה של-Note 20 מצפה בפני השקה מורכבת במיוחד. רגע לפני, דיווחים כי מחירו של הסמארטפון צפוי להיות זול יותר, ואילו השקת ה-Fold צפויה להידחות

הסמסונג גלקסי פולד בפתיחת קופסה/צילום ועריכה: עמית לגו

בסרטון: ה-Galaxy Fold של סמסונג בפתיחת קופסה (צילום: עמית לגו)

סמסונג פרסמה כי ב-5 באוגוסט תקיים את אירוע Unpacked השנתי, והפעם הוא יתקיים לראשונה במתכונת ווירטואלית בלבד. על פי ההערכות, ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית תכריז על סדרת ה-Note 20 שאף צפויה להיות זולה יותר לעומת הסדרה הנוכחית. אולם למרות שהשמועות טענו כי סמסונג תכריז על ה-Galaxy Fold 2, נראה כי החברה תדחה את הכרזת הסמארטפון המתקפל למועד לא ידוע.

על פי מידע שהגיע מהמדליף הסדרתי מקס ויינבך, ה-Galaxy Z Fold 2 לא יוצג באירוע. עוד הוא מציין כי הוא סבור שסמסונג כלל לא תזכיר אותו, ובטח שלא תציג אותו במהלך האירוע. ויינבך טוען כי סמסונג ככל הנראה תכריז על הדור השני של הסמארטפון המתקפל במהלך אירוע נפרד שיתקיים בספטמבר, כשהוא צפוי להגיע לחנויות במהלך חודש אוקטובר.

עוד בוואלה!

שלא תופתעו: האפליקציה שתציג כמה עמוס האוטובוס

לכתבה המלאה

לא ברור האם סמסונג מעכבת את ההשקה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה וההבנה שבשלב זה, ככל הנראה הביקוש לסמארטפון שעדיין צפוי לעלות מעל 1,500 דולר (כ-5,100 שקלים) יהיה נמוך. במהלך האירוע החברה צפויה להכריז על שלושה דגמי Note 20 בדומה ל-S20: ה-Note 20, ה-Note 20 פלוס וה-Note 20 Ultra. עוד היא צפויה להכריז על הטאבלט Tab S7 ו-Tab S7 פלוס, הכולל חומרה מרשימה כמו מעבד סנאפדרגון 865, קצב רענון מסך של 120 הרץ ומערך צילום כפול.

סמסונג גלקסי פולד. עמית לגו, מערכת וואלה!
ה-Galaxy Fold בדור הראשון/מערכת וואלה!, עמית לגו

עוד כלי תקשורת קוריאני דיווח כי ה-Note 20 צפוי להימכר במחיר נמוך יותר משל ה-Note 10. לא מדובר בהבדל משמעותי, והוא משוער בכ-40 דולרים. על פי הערכות, המחיר "הנמוך" יותר נובע מצפי לביקוש נמוך יותר למכשיר הדגל, והעובדה שמפעילות הסלולר הקוריאנית נהגו לסבסד את מרבית מה-Note 10 נגד התחייבות. עוד לא ברור האם "ההוזלה" תגיע גם לשוק הבינלאומי, אך אין ספק כי לחברות הסלולר אין את הפריוולגיה לייקר את מחירי הסמארטפונים בשנה הקרובה.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully