וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בישראל? נטפליקס משיקה חבילה זולה במיוחד

23.7.2020 / 0:01

על רקע התחרות מצד אפל, דיסני ואמזון, ענקית הסטרימינג משיקה חבילה זולה בהודו. החבילה זמינה למי שצופה בסמארטפון בלבד, והיא כוללת תג מחיר אטרקטיבי תחת מספר הגבלות. עם זאת, החבילה צפויה לחסוך מאות שקלים בשנה

נטפליקס/צילום מסך

בקרוב אצלנו? נטפליקס בוחנת בימים אלו את חבילת "Mobile Plus" בהודו. מדובר בחבילה חדשה בשירות הסטרימינג הגדול בעולם, והיא מאפשרת צפייה של משתמש בודד ובאיכות מרבית של HD. החבילה זמינה אל צרכנים שצופים בעיקר דרך הסמארטפון, ומוצעת בהתאמה אישית, כך שהציבור הרחב לא יכול להצטרף אליה.

הבשורה כמובן היא במחיר, כשהחבילה הזולה עולה 16 שקלים בלבד, בעוד שהחבילה שמאפשרת צפייה ב-HD במחשב ובסמארטפונים, עולה כ-40 שקלים. ניתן להתחבר רק מסמארטפון אחד, אך ברשת מדווח כי אפשר לצפות דרך סמארטפונים, טאבלטים ואפילו המחשב הנייד, כשההגבלה היחידה היא צפייה באמצעות האפליקציה המובנית בטלוויזיה.

השוק ההודי נחשב לאחד מהשווקים האטרקטיביים ביותר עבור חברות הסטרימינג: הוא מונה שוק צרכנים של 1.3 מיליארד אנשים, בעל אחוזי שימוש גבוהים בסמארטפון ואינו דורש צנזורים בדומה לשוק בסין. כך חברות סטרימינג רבות כמו אמזון ודיסני החלו בשיווק אגרסיבי בהודו, מה שמאיים על נטפליקס ודורש ממנה לחזק את אחיזתה.

עוד בוואלה!

לא מחכה להשקה באוגוסט: סמסונג משיקה את ה-Flip עם תמיכה בדור החמישי

לכתבה המלאה
צפייה בנטפליקס. ShutterStock
בינתיים רק בהודו, ובתקווה שבקרוב החבילה תהיה זמינה בעולם ובישראל/ShutterStock

עם התחרות שגוברת מצד אפל, אמזון ודיסני, נראה כי זה רק עניין של זמן עד שהחברות ידרשו להוריד מחירים בעולם ואף בישראל. כיום, אפל מציעה את שירות הסטרימינג במתנה לשנה לכל רוכשי מוצרי החברה. עם זאת, היצע התכנים דל ואינו באמת מתחרה בדיסני או נטפליקס.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully