וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג משיקה בישראל את סדרת מסכי הטלוויזיה לשנת 2020

27.7.2020 / 17:14

חברת סמסונג משיקה בישראל את דגמי הטלוויזיות לשנת 2020. הסדרה מביאה בשורה במחירים שמתחילים החל מ-1,900 שקלים וגם בהיצע המרשים שכולל טלוויזיה לכל קטגורייה. החל מטלוויזיה בעיצוב מסגרת, ועד למי שמחפש את האיכות הטובה ביותר

צילום: מייקי לוי

חברת סמסונג משיקה היום (שני) בישראל את הדור הבא של סדרת מסכי הטלוויזיה. הסדרה החדשה מביאה את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר של QLED, היוצרת חווית צפייה משופרת, ועם יכולות חיבור וקישוריות מתקדמות. הסדרה החדשה כוללת אינטגרציה מלאה עם הבית החכם, וממנפת את יכולות הבינה המלאכותית לשיפור יכולות האודיו, הווידאום והחיבור החכם. עוד היא מציעה מגוון יכולות חכמות עם מערכות Tizen, מצב Ambient Mode המטמיע את הטלוויזיה כחלק מעיצוב הבית, ו-SmartThings השולט על מגוון רחב של מכשירים בבית ישירות מהטלוויזיה.

"לסדרת מסכי ה-QLED לשנת 2020 יש את הפוטנציאל לחולל מהפיכה בענף שלנו" אומר קובי בש מנהל החטיבה הצרכנית בסמסונג ישראל. "היכולת חסרת התקדים של סדרת המסכים החדשה לסחוף את הצופה אל תוך חוויית הצפייה, כמו גם התכונות החכמות והמהפכניות שלהם והעיצוב פורץ הדרך, מאפשרות לשלב את הטלוויזיה כחלק מחיי היומיום בקלות רבה יותר ובצורה מקיפה יותר מאי פעם בעבר. נתון מעניין הוא שמסכים בגודל של יותר מ-75 אינץ' הם הפלח המראה את הצמיחה המהירה והגדולה ביותר בשוק, לכן עם גדילת המסכים - סמסונג מובילה את השוק לעידן החדש של רזולוציית ה- 8K" הוסיף בש.

רזולוציה גבוהה בסלון: סדרת מסכי ה-8K

טלוויזיית הדגל החדשה TSQ950 QLED 8K היא הראשונה בענף המציעה סאונד היקפי. ה-TSQ950 מבטל את המסגרת סביב המסך עם יחס מסך - גוף של כמעט 99 אחוז, הגדול ביותר בשוק. עוד היא מגיעה בעובי של 15 מילימטרים בלבד לכל רוחב המסך.

עוד בוואלה!

שריינו ביומנים: האם נחשף תאריך השקת האייפון 12?

לכתבה המלאה

בלב הטלוויזיה פועם המעבד Quantum Processor 8K, הנשען על הטכנולוגיה העוצמתית של Samsung בתחום המוליכים למחצה, מציע יכולות AI upscaling מתקדמות העושות שימוש ב-Machine Learning לניתוח וזיהוי מאפיינים של פיקסלים בודדים. הטכנולוגיה הזו משחזר למעשה את האלמנטים השונים שמרכיבים את התמונה ויוצרים תמונה חדה יותר באיכות 8K - ללא קשר לאיכות התוכן המקורי.

qled q950t של סמסונג. מייקי לוי, מערכת וואלה
יחס גוף מסך של 99 אחוזים/מערכת וואלה, מייקי לוי

עוד היא כוללת רמקולים בכל הצדדים של המסך ובסאב-וופרים בחלקו האחורי. בשילוב עם טכנולוגיית Object Tracking Sound+, העושה שימוש בטכנולוגיה מבוססת AI להתאמת התנועה של צלילי השמע לתנועה של האובייקטים על המסך, ה- TSQ950 מספקת צליל היקפי חד וצלול המתפרס על פני 5.1 ערוצים. בהתנסות של הטכנולוגיה, מדובר בחוויה יחודית במיוחד שמוסיפה מימד נוסף לצפייה. סדרת הדגל QLED 8K מוצעת בגדלים 65 אינץ' ועד ל-98 אינץ' במחיר התחלתי מומלץ לצרכן של 13,900 שקלים.

סדרת ה-QLED: החל מ-3,190 שקלים

סדרת מסכי ה-QLED החדשה, משתמשת בטכנולוגיית Quantum Dot הייחודית של Samsung כדי לבטא לטענתה 100% צבעים אמיתיים. המוח שנמצא מאחורי היכולות של מסכי ה-QLED, הוא מעבד הבינה המלאכותית המשופר AI Quantum Processor 4K. המעבד החכם של Samsung משדרג את התצוגה כדי לייצר חוויה מותאמת לתוכן המוצג. בהירות המסך ובקרת הקול בטלוויזיה מתאימות את עצמן לכל מצב צפייה ותוכן, סצנה אחר סצנה בזמן אמת.

q95t סמסונג. יח״צ,
סדרת ה-QLED של סמסונג, החל מ-3,190 שקלים/יח״צ

אלמנט שימושי נוסף קשור לעובדה שיותר ויותר צרכנים משתמשים היום במכשירים הניידים שלהם תוך כדי צפייה בטלוויזיה, אבל מתקשים לקלוט את כל מה שקורה בשני המכשירים בו-זמנית. פיצ'ר חדש בשם Multi View מאפשר צפייה בשני המסכים במקביל באמצעות הקרנת מסך המכשיר הנייד על מסך הטלוויזיה לצד התוכן הטלוויזיוני על מנת להבטיח עדכון שוטף בשני המסכים על גבי המסך הגדול. עם 14 פריסות שונות, משתמשים יכולים להתאים את חוויית הצפייה להעדפות שלהם, מצפייה במסכים זה לצד זה עד תצוגת תמונה בתוך תמונה. סדרת מסכי ה-QLED מוצעת בגדלים של 50 אינץ' ועד ל-85 אינץ' במחיר התחלתי של 3,190 שקלים.

סדרת ה-Crystal UHD: מסכים מעוצבים להמונים

מתחת לסדרת ה-QLED ניתן למצוא את סדרת ה-Crystal UHD ששמה דגש על עיצוב גבוה, ובמחיר אטרקטיבי. המסכים מעוצבים ללא מסגרת כאשר מסגרת הטלוויזיה לא מורגשת ונטמעת בחוויית הצפייה. בטלוויזיית Crystal UHD סביבת הטלוויזיה נקייה מכבלים הודות לתעלות ייחודיות בגב המסך המיועדות למעבר כבלים למסלול נסתר הישר לתוך רגלית הטלוויזיה זאת על מנת שסביבת הטלוויזיה תהיה נקייה מכבלים.

crystal uhd. יח״צ,
סדרת ה-Crystal HD: מסכים מעוצבים להמונים/יח״צ

המסכים בסדרה מציעים איכות תמונה עשירה על ידי שימוש במעבד 16bit המסוגל לנתח ולהציג מעל למיליארד גוונים של צבע. בנוסף, מעבד ה-16bit מפיק תמונה מציאותית על ידי שימוש בתאורה מתקדמת בשילוב ננו חלקיקים (לא אורגנים) המגדיל את ערכי סולם הצבעים באופן משמעותי לערכים של למעלה מ 90%, מה שמאפשר ניתוח עדין ומדויק של טמפרטורת הצבע.

אמנות בסלון: המסכים בסדרת ה- Lifestyle

Samsung מגדילה את מערך טלוויזיות ה-Lifestyle עם ההשקה המורחבת של The Sero. סדרת The Sero - שפירושה "אנכי" בקוריאנית - הינו מסך היכול להסתובב על צירו ממצב אופקי למצב אנכי וחזרה, בדיוק כמו סמארטפון או טאבלט. אחרי ההשקה הראשונית שלו בדרום קוריאה בשנה שעברה, החליטה Samsung להרחיב את זמינותו למספר שווקים גלובליים נוספים במהלך 2020.

טכנולוגיית סיבוב התצוגה של The Sero מתכתבת ומותאמת למכשירים הניידים המאפשרים למשתמשים להציג תוכן במצב אופקי רגיל ולהפוך את המסך למצב אנכי בקלות ובטבעיות לטובת צריכה של תוכן נייד. צרכנים יוכלו ליהנות ממגוון תכנים - ובכלל זה רשתות חברתיות, YouTube וסרטונים אישיים אחרים - ולסובב את המסך כך שישקף את האוריינטציה של המכשיר הנייד.

המסך המסתובב של סמסונג. מייקי לוי, מערכת וואלה
ה:Sero - מותאם במיוחד לדור ה-Z/מערכת וואלה, מייקי לוי

בקריצה לדור המילניום וה-Z, מציג ה-Sero עיצוב חדשני שיבלוט בכל חלל, ומציע מגוון תכונות תצוגה שונות כאשר אינו בשימוש. The Sero כוללת את הפונקציות המהפכניות ביותר במסכי הפרמיום של Samsung, ובמקביל מציעה גישה חדשה לטכנולוגיית הבידור הביתי עם מענה לצרכים ולהרגלים של קהל הולך וגדל של צופים ניידים כדוגמת טכנולוגיית Tap View (שיקוף מסך בהקשה) ומערכת שמע מובנית עם 4.1 ערוצים ברגלית הטלוויזיה.

מסכי ה-QLED המעוצבים בסדרת "The Frame'', הופכים בלחיצת כפתור ליצירת אמנות המציגה את מיטב יצירות האמנות על הקיר. לחיצה נוספת הופכת את המסך לטלוויזיית QLED 4K חכמה. 'The Frame' מציגה קונספט חדשני, עם מסגרות מגנט מתחלפות במגוון צבעים, מצב אמנות (Art Mode) המאפשר להפוך את המסך ליצירת אמנות מדהימה, כאשר בחנות האמנות זמינות יותר מ-1,000 יצירות, חלק מהיצירות זמינות לרכישה בלבד.

סדרת מסכי ה-Life Style החדשה תוצע במגוון רחב של מוצרים ועיצובים ייחודיים. דגם "The Frame" יוצע בגדלי 55 עד 75 אינץ' והחל מ-5,490 שקלים. דגם The SERIF בגדלים 34 - 55 אינץ' יוצע החל מ-3,990 שקלים, ואילו דגם "The SERO" יהיה זמין בגודל 43 אינץ' ובמחיר מומלץ לצרכן של כ- 5,490 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully