וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגמלת רוכבים קבועים: Bird משיקה את "הרוכב המתמיד"

28.7.2020 / 0:01

עדיפות בשמירת קורקינטים והנחה של עד 30 אחוזים: חברת הקורקינטים השיתופיים "Bird", משיקה בישראל את "הרוכב המתמיד". התוכנית החדשה כוללת שלושה סטטוסים שבהן תעניק הנחות והטבות לרוכבים המתמידים

הקורקינקטים של Bird/יח״צ

חברת Bird שהייתה הראשונה להיכנס לישראל ולהשיק את מהפכת הקורקינטים השיתופיים, מודיעה על מודל תמחור חדש ללקוחות VIP של החברה. התוכנית החדשה כוללת שלושה מסלולי תמחור ובהם "פלטינום", "זהב" ו- "כסף". "תכנית הרוכב המתמיד של Bird מעניקה לרוכבים שלנו עוד יותר סיבות להשאיר את המכוניות שלהם בבית ולקחת את אחד הקורקינטים השיתופיים הידידותיים לסביבה שלנו. חברת Bird פועלת בלמעלה מ- 160 ערים ברחבי העולם, אך הציבור הישראלי אימץ את הכלים השיתופיים בצורה יוצאת דופן. תכנית 'הרוכב המתמיד' היא הדרך שלנו לומר תודה לרוכבים שבחרו בכלים של Bird", אמר יניב ריבלין, מנכ"ל Bird ישראל.

תכנית הרוכב המתמיד של Bird מעניקה לרוכבים הנחות לרכיבה: הרוכבים נרשמים באופן אוטומטי לתכנית כאשר הם מבצעים מספיק נסיעות בפרק זמן של 28 יום רצופים. לאחר שביצעו 3 נסיעות בשבוע - הם יהיו זכאים להטבות של מעמד כסף, במסגרתו יזכו לחמישה אחוזי הנחה על מחירן הסופי של הנסיעות והזמנה מראש של הכלי במשך 30 דק' ללא עלות.

נוסע מתמיד ב-Bird. צילום מסך, צילום מסך
תוכנית ״הרוכב המתמיד״ של Bird/צילום מסך, צילום מסך

חמש רכיבות בשבוע יזכו את הרוכב באופן אוטומטי בהטבות של מעמד זהב בו יקבל 20 אחוזי הנחה וכן 60 דק להזמנה עתידית כולל תמיכת פרימיום. רוכב שיבצע 7 נסיעות בשבוע יהנה באופן אוטומטי מההטבות של תוכנית הפלטינום במסגרתה ייהנה מ- 30 אחוזי הנחה, 60 דק' להזמנה עתידית של כלים ותמיכת פרימיום. נזכיר כל דקה עולה 50 אגורות, ופתיחת הקורקינט עומדת על חמישה שקלים.

חברת Bird מדווחת על עלייה בכמות הנסיעות מאז פרץ משבר הקורונה. אורך הנסיעה הממוצע עלה בכ- 20 אחוזים וישנו אימוץ רחב של הכלי השיתופי. נוכח זאת, כפי שפורסם בוואלה! TECH, השיקה החברה לפני שבועות בודדים את מצב "ההאצה ההדרגתית" המאפשרת לרוכבים חדשים להסתגל ולהתנסות בחוויית הרכיבה של הכלים הפרוסים ברחבי הערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully