וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בסמארטפון שלכם: הטענה מהירה מ-0 ל-50 אחוז בתוך חמש דקות

28.7.2020 / 0:01

ענקית השבבים Qualcomm מציגה את הדור הבא של תקן ההטענה המהירה: התקן החדש יאפשר הטענה מאפס ל-50% בתוך חמש דקות בלבד. עוד חשפה החברה את מועד השקת הטכנולוגיה שנראה קרוב מתמיד

realme סמארטפון/יח״צ

בסרטון: השקת מותג RealMe בישראל (צילום: ליאור נאור)

חברת Qualcomm שאחראית על ערכות השבבים Snapdragon הנפוצות ביותר בסמארטפונים, הכריזה על תקן הטעינה המהיר "Quick Charge 5". עד כה, התקן הקודם "Quick Charge 4", שולב בעשרות סמארטפונים שנמכרו בישראל, כך שהודות לפופולריות של החברה, נראה כי גם הטכנולוגיה החדשה תגיע למרבית מהסמארטפונים. הבשורה בטכנולוגיה: הטענה מ-0 אחוזים ל-50 אחוזים בתוך חמש דקות בלבד.

מדובר בטכנולוגיה שמהירה פי 10 מהטכנולוגיה הראשונה שהושקה בשנת 2013. לטענת Qualcomm, הטענה של סוללה בנפח 4,500 מיליאמפר - שעה מ-0 אחוזים ל-50 אחוזים תארך בתוך חמש דקות בלבד, כשהטענה מ-0 ל-100 אחוזים תארך 15 דקות בלבד.

עוד בוואלה!

סמסונג משיקה בישראל את סדרת מסכי הטלוויזיה לשנת 2020

לכתבה המלאה
הטענה מהירה של Qualcomm. צילום מסך, צילום מסך
הטכנולוגיה החדשה: מהירה פי 10 מהטכנולוגיה שהוצגה ב-2013/צילום מסך, צילום מסך

ב-Qualcomm טוענים כי התקן החדש בטוח יותר מהתקנים הקודמים והוא כולל 8 רמות של הגנה על המתח, 3 רמות הגנה על זרם החשמל, 3 רמות של הגנה תרמית, לצד הגנות נוספות. עוד התקן החדש לא יסתמך באופן מלא על המטען שיתמוך בטכנולוגיה, וגם הסמארטפון ימדוד את הזרם והטמפרטורה כדי לקבוע שהוא אכן מתאים לכך.

מתי היא תגיע לסמארטפונים?

לשמחתנו, ענקית השבבים נוקבת בציר זמן ומפרסמת כי התקן החדש יהיה זמין בסמארטפונים כבר ברבעון השלישי של השנה הנוכחית. החברה חשפה שני צ'יפים למטענים שיתמכו בהטענה המהירה, הן חוטית והן אלחוטית. ערכות השבבים סנאפדרגון 865 ו-865 פלוס שניתן למצוא אותן בסמארטפונים שנמכרים בישראל כבר תומכות בהטענה, אך לצד זה גם נדרשת תמיכה מצד הסמארטפון ונכון לכתיבת שורות אלו, טרם הושק סמארטפון שתומך בטכנולוגיה.

  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully