וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם העדכון שמשתמשי ווטסאפ חיכו לו סוף סוף מגיע?

29.7.2020 / 0:44

בעוד שטלגרם, סיגנל ואפליקציות מסרים אחרות מאפשרות התכתבות מריבוי מכשירים ולא תלויות בהפעלת הסמארטפון, נראה שווטסאפ נותרה מאחור. כעת נמצאו עדויות חדשות כי ווטסאפ עשויה להוסיף תמיכה ב-4 מכשירים בו זמנית

מצב חושך בווטסאפ/יח"צ

בסרטון: מצב חושך בווטסאפ (צילום מסך)

מרגישה את התחרות נושפת בעורפה: האם הפיצ'ר שכל משתמשי ווטסאפ חיכו לו סוף-סוף בדרך? בחודשים האחרונים אפליקציית המסרים הפופולרית עודכנה לא מעט פעמים, בניסיון להשלים את הפערים של המתחרות טלגרם וסיגנל. כעת מדווחים בעולם כי ווטסאפ עשויה לתמוך בכמות של עד 4 מכשירים מחוברים בו זמנית, וזה עשוי להיות בשורה לבעלי האייפדים, שגם הם יוכלו ליהנות סוף-סוף מתמיכה מלאה בווטסאפ.

העדכון בגרסת הבטא נמצא על ידי אתר WABetaInfo, שמדווח על עדכונים לווטסאפ ובעל מוניטין גבוה בכל מה שקשור לעדכוני תוכנה לאפליקציית המסרים הפופולרית. בצילום המסך שדלף, נראה כי התכונה החדשה נקראת "Linked Devices", משמע מכשירים מחוברים, והכפתור מחליף את הכפתור הקיים שמאפשר חיבור לממשק ווטסאפ באינטרנט.

עוד בוואלה!

מתגמלת רוכבים קבועים: Bird משיקה את "הרוכב המתמיד"

לכתבה המלאה
העדכון לווטסאפ. צילום מסך, צילום מסך
העדכון הקרוב לווטסאפ עשוי להוסיף תמיכה ב-4 מכשירים בו זמנית/צילום מסך, צילום מסך

עדויות לפיצ'ר נמצאו כבר בנובמבר 2019 והוא צץ שוב במרץ האחרון, אך כעת דולפות תמונות ראשונות של איך התכונה החדשה תראה, מה שעשוי לרמוז על השקה קרובה במיוחד. אך נראה כי טלגרם עדיין תישאר צעד קדימה, כשהיא מאפשרת לאכסן את כל השיחות בענן, משמע להמשיך להתכתב גם כשהסמארטפון כבוי או ללא קליטה. כולנו תקווה כי גם תכונה זו תגיע לווטסאפ בהקדם.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully