וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בעבודה מהבית: התנאים המפנקים של ענף ההיי-טק בזמן הקורונה

28.8.2020 / 0:01

ענף ההיי-טק עבר לעבוד מהבית ונפרד מהמקררים המלאים במשרדים, חדרי המנוחה והשף הפרטי. בשעה שלא ברור מתי העובדים יחזרו, אם בכלל, הענף מתרגל למצב החדש ושומר על תנאים מפנקים, גם בעבודה מהבית

הפדיחה הנוראית בשיחת ה-ZOOM: העובדת שחשפה קצת יותר מדי/Facebook/Piers Mummery.

חברות ההיי-טק ידועות בתנאי העבודה המפנקים עם שפים פרטיים, מקררים מלאים בכל טוב וחדרי משחקים או מנוחה. הקורונה הובילה לשינוי בסביבת העבודה שהפכה לביתית ולמעשה, חברות רבות "הפסידו" את היתרון של התנאים המפנקים, מה שעזר בין היתר לשמר את העובדים. עם זאת, נראה כי חברות רבות חשבו על פתרונות יצירתיים כמו תוספת ימי חופש, תקציב לבניית משרד ביתי ועוד.

Arm: ציוד משרדי והטבות כספיות

בישראל החלטנו למשל לאפשר לעובדי החברה להגיע בצורה זהירה ומבוקרת למשרד לקחת ציוד הנחוץ לסביבת עבודה ארגונומית בבית כמו כיסא משרדי, מסך וכדומה. הפורומים השונים עברו כמובן להיות וירטואליים, החל מפגישות עבודה ומפגשי מנהלים ועד למפגש כלל חברה. בפסח שלחנו לבתי העובדים יין ושוקולדים מלווים בברכה לחג לקראת אירוע הרמת כוסית וירטואלי.

Arm יצאה עם מספר יוזמות, אשר נועדו לתמוך בעובדים הן מבחינה נפשית והן מבחינת הקלות לוגיסטיות ופיננסיות. לדוגמא, כל עובד ב Arm מקבל מדי שנה הטבות מותאמות אישית לצרכים ולתחומי העניין שלו ושל משפחתו. לאור המצב ניתנה גמישות רבה יותר מהרגיל לשימוש בהטבה הכספית, כולל מימון ביטול חופשה או ציוד נוסף לבית. קיימנו גם הרצאה על התאמת השימוש בביטוח הבריאות הנרחב של העובדים בימי הקורונה.

משרדי arm. יח״צ,
ציוד משרדי והטבות כספיות/יח״צ

אקווה סקיוריטי: קהילות גלובליות סביב תחומי עניין משותפים

"ההמלצה המרכזית שלנו לעובדים שלנו היתה להישאר מחוברים. מחוברים לחברים מהעבודה, מחוברים למשפחות ומחוברים לעצמם. כדי לחזק את תחושת המחוברות בין העובדים עודדנו הקמה של קהילות אקווה גלובליות סביב תחומי עניין משותפים, בהובלת העובדים", אמרה ליאת נחמני, סמנכ"לית משאבי אנוש באקווה סקיוריטי. "כך קמה לה קהילת יוגה פנימית שנפגשת אחת לשבוע, קהילת מדיטציה שנפגשת מספר פעמים בשבוע וקהילת חובבי בישול. כדי להקל על תחושת הבדידות הכרוכה בעבודה מהבית, שינינו את את פורמט הפעילויות היזומות שלנו לקבוצות קטנות, כדי שתישמר תחושת שייכות. כך למשל, Happy hours מתקיימים כרגע ברמת הצוות (עד 10 אנשים) ולא ברמת כלל החברה. בנוסף, אנו מקפידים על עדכונים שוטפים מההנהלה לכלל העובדים", הוסיפה.

אקווה סקיוריטי, מסייעת לארגונים ברחבי העולם להגן על איומי הסייבר בסביבות מיחשוב חדשות. החברה מעסיקה כ- 250 עובדים, כאשר למעלה ממחציתם נמצאים במרכז הפיתוח של החברה ברמת גן.

עוד בוואלה!

בדקנו את "סונטו 7": שעון הספורט הופך גם לחכם

לכתבה המלאה

פיליפס: עובדת תחת שלושה עקרונות מרכזיים

"חברת פיליפס מתנהלת מתחילת משבר הקורנה תחת שלושה עקרונות מרכזיים - שמירה על בריאותם ובטיחותם של העובדים; שמירה על קשר עם הלקוחות והבטחת צרכיהם ככל האפשר; והבטחת רציפות תפקודית ועסקית. עם תחילת המשבר, הוחלט בפיליפס ישראל לעבור לעבודה מהבית של כל העובדים שיכולים לבצע את תפקידם בעבודה מרחוק. פעלנו במהירות כדי לאפשר לעובדים להתארגן טכנולוגית מבחינת תמיכת IT, אפשרנו לקחת ציוד משרדי וציוד מחשוב ותקשורת מהמשרדים למי שיש לו צורך בכך, הדרכנו ותמכנו במנהלים בכל הקשור לדרכי עבודה מרחוק מול הצוותים שלהם ותמיכה בעובדים באופן פרטני, בנינו תוכנית תקשורת ייעודית למנהלים ולעובדים שכללה דיווחים שוטפים על דרכי העבודה וההתנהלות באתרים ובבית. כמו כן, התאמנו את חבילת ההטבות שלנו למצב של עבודה מהבית - סיבוס עד הבית ואפשרות צבירת תקציב סיבוס לשכר, תמיכה וייעוץ פסיכולוגי לפי הצורך, תמיכה ארגונומית, הדרכות להתמודדות עם לחץ ופיתוח חוסן ועוד. ערכנו סקר בקרב העובדים למדידת אפקטיביות העבודה מהבית והתאמנו את דרכי התמיכה שלנו בהתאם לממצאי הסקר", אמרה רקפת שפירא כץ, סמנכ"לית משאבי אנוש בפיליפס ישראל.

פיליפס חיפה. יח״צ,
עובדת תחת שלושה עקרונות מרכזיים/יח״צ

קלאודינרי: אפשרה לעובדים להתאים את המשרה

קלאודינרי, המפתחת ומשווקת פלטפורמת ניהול מדיה המשמשת את המותגים המובילים בעולם, מעסיקה מעל ל-250 עובדים ב-5 מדינות. מרכז המחקר והפיתוח של החברה ממוקם בפתח תקווה. "יצרנו תרבות של גמישות עבודה גבוה - לכל העובדים יש לפטופים, אנחנו עובדים בשוטף עם המון כלי אונליין המאפשרים לנו להישאר מחוברים ולנהל משימות, גם אם אנחנו לא ביחד במשרד. הנסיבות הנוכחיות מעמידות אנשים בלחץ יותר מן העבר - אנשים חוששים לבריאותם ושל המשפחות, כמו גם לבטחונם הכלכלי", אמרה חגית יעקובסון, סמנכ"לית משאבי אנוש, קלאודינרי.

"כדי לנסות ולהתמודד עם מציאות זו, ההחלטה הראשונה שקיבלנו היתה שנעשה כל מה שאפשר כדי לא לפגוע בשכר של האנשים שלנו. לשמחתנו עד היום הצלחנו בכך. בנוסף, צוות משאבי אנוש הגלובלי, יצר ובנה תוכניות נוספות לתמיכה בעובדים, כאלו המנסות להתמודד עם המציאות החדשה (עבודה מהבית, כשחלק גדול מאיתנו מתמודדים עם עבודה בבית עם ילדים). אחת התוכניות היא התוכנית לבחירת אחוז משרה - כל עובד יכול לבחור (ולשנות את בחירתו) להמשיך ולעבוד 100% משרה, לעבוד 70% משרה ולקבל שכר לפי 80% משרה או לעבוד 50% משרה ולקבל שכר לפי 60% משרה. הרעיון מאחורי התוכנית היתה ההבנה שלכל עובד יש צרכים אחרים במציאות החדשה שנכפתה עלינו. הרעיון הוא לאפשר לעובד לחשוב גם על הצרכים של המשפחה שלו ולבחור מה הכי מתאים לתא המשפחתי. דוגמאות לתוכניות נוספות הן תוכניות עם דגש על פעילויות וסדנאות און ליין בעולמות המיינדפולנס. למדנו הרבה על התפקוד שלנו בשבועות האחרונים במציאות שונה, ואנחנו עתידים להשתמש במסקנות האלו ולבחון את שיטות העבודה שלנו", הוסיפה.

קלאודינרי. יח״צ,
אפשרה לעובדים להתאים את המשרה/יח״צ

פורסקאוט: מעודדים את העובדים לבנות סדר יום שכולל הפסקות למנוחה

חברת פורסקאוט מספקת פתרונות המעניקים לארגונים יכולת לראות טוב יותר את כל הרכיבים המחוברים לרשת הארגונית. החברה מעסיקה כ- 1,200 עובדים בעולם, ביניהם עובדי מרכז הפיתוח בתל-אביב.
"הצעד הראשון שעשינו ברמה הגלובלית, הוא לאפשר לכל עובד את סביבת העבודה המיטבית, שתאפשר לו להמשיך לבצע את עבודתו מהבית, באופן הנוח והיעיל ביותר מבחינת הציוד והחיבור לסביבות העבודה. שיתפנו את העובדים בהמלצות לעבודה מרחוק, כמו שמירת על שגרה מאוזנת, הכוללת הפסקות וזמן איכות, סידור סביבות עבודה נוחה ומותאמת ושימוש בוידאו בפגישות זום", אמרה תחיה זילברמן, סמנכ"לית HR של חברת הסייבר פורסקאוט.

"אנחנו לא מתייחסים לעבודה מהבית בתקופה הזאת כאל עבודה שגרתית, אלא כעבודה מהבית בעת משבר, כשהעובדים צריכים להתמודד עם מסגרת לחצים, מתחים וילדים בבית ללא מסגרות חינוכיות. ברמה האישית, אנחנו מעודדים את העובדים לבנות סדר יום שכולל הפסקות למנוחה, לארוחות משפחתיות ולזמן עם הילדים והמשפחה. בהיבט הניהולי, אנחנו ממליצים למנהלים לשמור על קשר רציף עם העובדים, להיות קשובים ורגישים לסיטואציה שהעובד מצוי בה, לגלות גמישות לגבי הזמנים והאילוצים של העובדים, ולהתאים את הציפיות בנוגע להשגת היעדים שהוצבו. ובעיקר, אנחנו משתדלים לשמור על האיזון הנכון בין המשך שגרת העבודה וקיום פגישות צוות בזום, אך גם לא להעמיס על העובדים בפגישות רבות מדי לאורך היום".

פורסקאוט. יח״צ,
מעודדים את העובדים לבנות סדר יום שכולל הפסקות למנוחה/יח״צ

מארוול: תוכנית מהירה להעברת העובדים לעבודה מהבית

חברת מארוול, המפתחת שבבים בתחומי התקשורת, האחסון והמחשוב, ומעסיקה כ-600 עובדים בישראל מתוך כ-5600 בעולם, הפעילה תוכנית מהירה להעברת העובדים לעבודה מהבית. ראשית, החברה אפשרה לקחת ציוד מהעבודה הביתה, וגם הקציבה 500 דולר לכל עובד שהיה זקוק להשלמות ציוד. בנוסף, החברה העבירה מגוון הדרכות ופעילויות למען העובדים ובני משפחותיהם במגוון תחומים: ארגונומיה, זוגיות, הורות, ילדים, כושר, יוגה, פילאטיס ועוד. החברה קיימה גם פעילויות פנאי ותרבות: טריוויה עם ירון ברובינסקי, הרצאות של אורנה בנאי, רוני קובן ועוד. יותר מכך, החברה אף יזמה שי מיוחד עבור הורי העובדים במהלך הסגר, כדי לשמח גם אותם בתקופה הלא פשוטה. בשל העובדה שבקיץ הזה מארוול לא יכלה לקיים את אירוע המשפחות השנתי, הוקם במקום זאת אתר ייעודי עם אטרקציות שמתוכו בחרו העובדים יחד עם בני המשפחה פעילויות כמו: סדנאות בישול, ריינגרים, סדנאות סאפ, טיפולי ספא ועוד.

מארוול עובדים מהבית. יח״צ,
תוכנית מהירה להעברת העובדים לעבודה מהבית/יח״צ

ווסטרן דיגיטל: מגוון פעילויות והרצאות למען העובדים

חברת ווסטרן דיגיטל, מובילה עולמית בפתרונות אחסון ותשתיות נתונים, מעסיקה בישראל כ-1200 עובדים. עם פרוץ משבר הקורונה בישראל ועד היום, נקטה החברה במגוון פעולות על מנת להתאים את העבודה לשגרה החדשה. החברה הקדישה תשומת לב מיוחדת לסדנאות, הדרכות מנטורינג, פיתוח מקצועי, וזאת לצד מגוון פעילויות והרצאות למען העובדים, הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית: הרצאות של ליאור רז, גל אוחובסקי, סדנאות HIT, תזונה בריאה, פילאטיס ועוד. בנוסף, החברה יזמה בקיץ קייטנה וירטואלית בנושא תכנות עבור ילדי העובדים.

רד האט: גמישות בשעות העבודה, שיעורי יוגה ואימוני כושר מקוונים

"כאשר עובדים מן הבית, אנו מבינים שהעבודה לא חייבת להיעשות בשעות העבודה, אלא בשעות גמישות. לכן יש גמישות בשעות העבודה, והבנה שהתפוקה תהיה אחרת וזה בסדר. עבור הנפש וההפוגות יש לנו שיעורי יוגה ואימוני כושר מקוונים, מיינדפולנס והפסקות קפה וירטואליות בין צוותים ובין קבוצות, ותחרויות וירטואליות שניתן לערב בהן גם את המשפחה", אמרה ענת לוי, מנהלת משאבי אנוש בכירה. "המטרה המרכזית שלנו היא לדאוג ל- well being של העובדים ושל המשפחות, מתוך הבנה שברגע שאנשים רגועים בחיים האישיים ויודעים שיש הבנה למצב, הם יותר פנויים להשקיע בעבודה".

משרדי red hat. יח״צ,
משרדי Red Hat/יח״צ

מיקרוסופט: שיעורי בישול, מוזיקה וחבילות שי לעובדים ולמשפחותיהם

כחלק ממערך התמיכה של מיקרוסופט בעובדים, החברה אפשרה לעובדים לקחת הביתה מסכי עבודה גדולים וכיסאות עבודה, וסיפקה להם ייעוץ ארגונומי להתאמת סביבת העבודה הביתית. כמו כן, החברה פתחה לעובדים את האפשרות להזמין לביתם באמצעות כרטיס הסיבוס ארוחות צהריים ואף ארוחת ערב במקרה שעבודתם מתארכת, ובנוסף יכולים העובדים להמיר ארוחות בשוברים לרכישת מזון במגוון סופרמרקטים. עוד החברה נתנה לעובדיה מענקי ספורט מיוחדים לרכישת ציוד כושר לביתם, והיא מספקת ללא תשלום אימוני כושר וסדנאות אורח חיים בריא באופן מקוון.

עוד יצרה לעובדים ולמשפחותיהם תוכנית העשרה וירטואלית ייחודית, הכוללת מגוון הרצאות, סדנאות ופעילויות עם מיטב המומחים, במטרה לעודד יצירתיות ומיומנויות רב תחומיות. לדוגמא, קורס לימוד גיטרה בליווי דיויד ברוזה ובי"ס רימון, קורס בישול מיוחד במסגרתו מדי שבוע מקבלים העובדים לביתם ערכה עם חומרי גלם ייחודיים ולומדים לבשל מנות דגל של מסעדות מובילות בעזרת כמה מהשפים המצליחים בישראל כגון יובל בן נריה, אוראל קמחי ורינה פושקרנה וקורסים מובילים נוספים.

סניף מיקרוסופט בוונקובר, קנדה. ShutterStock
מיקרוסופט: ידועה בתנאים המפנקים/ShutterStock

כמו כן, לאורך החודשים האחרונים עובדי החברה ובני משפחותיהם קיבלו חבילות שי שונות שנועדו להעלות להם חיוך על הפנים ולתמוך בקהילה. כך למשל, עובדי החברה קיבלו ערכת ירקות ופירות שנרכשו ישירות מחקלאים ישראלים, וכן בתקופת הסגר מיקרוסופט שלחה בשם עובדיה מתנות לבני משפחה מבוגרים שלא יכלו לצאת מהבית.

במקביל לכל הטבות אלו, מיקרוסופט השקיעה רבות בהדרכות למנהלים בנוגע לניהול מרחוק, קליטת עובדים חדשים, ויצירת שגרות ניהול חדשות המאפשרות תמיכה בעובדים ושמירה על פרודוקטיביות. במיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח אמרו: "אנו פועלים על מנת לתמוך בעובדים שלנו, לדאוג לרווחתם, וליצור להם את התנאים האופטימליים כדי שיוכלו לבצע את עבודתם בהצלחה, להתפתח מקצועית, לצמוח ולהיות גאים במקום העבודה שלהם".

Fiverr: גיוס עובדים מואץ, ציוד משרדי לבית ועוד

בחברת Fiverr קלטו מעל ל-100 עובדים מתחילת השנה, כשרובם נקלטו במהלך הקורונה. כמו כן, גם בימים אלו מגייסים עובדים נוספים. בתהליך הקליטה חברי צוות ותיקים מלווים את העובדים החדשים לאורך תהליך הקליטה בחברה (החבר צוות אמון על הטמעת העובד החדש במארג החברתי של הארגון ולספק לו מענה זמין וחשוב על הארגון).בנוסף, החברה סיפקה לעובדים חדשים מחשבים, מסכים, שולחנות, כיסאות וציוד נוסף לבתי העובדים החדשים (לא רק עובדים חדשים. גם העובדים הוותיקים, כל מי שביקש, קיבלו את כל הציוד הפיזי לביתם).

מארז שיחתות Fiverr. יח״צ,
Fiverr: גיוס עובדים מואץ, ציוד משרדי לבית ועוד/יח״צ

עוד ב-Fiverr עשו מגוון משלוחי 'Always with you' לעובדי החברה- באמצעות משלוחים וחבילות מותאמות אישית לכל עובד. החל מארזים לחג, בחירה בין מארז מושחת לבריא, והעדפות אישיות. חבילות הכוללות משחקים, הפעלות ויצירה לילדים וגם משלוח של גלידה לחום של יולי. בנוסף במהלך חודשי הסגר סיפקה החברה שירותים פסיכולוגים און-ליין לעובדי החברה. אם זה להורים צעירים באמצעות שירותי בית פלפלת ועד שירותים פסיכולוגיים נוספים דרך מכון שדות. כל השירותים נתנו באופן דיסקרטי. החברה מממנת את כל השירותים הללו עבור עובדיה לא עלות מצדם.


חברת Fiverr שמה לעצמה מטרה לשנות את הדרך בה העולם עובד יחד. הפלטפורמה של Fiverr מחברת בין עסקים בכל הגדלים לבין פרילנסרים המציעים שירותים דיגיטליים ב - 350 קטגוריות ביניהם עיצוב גרפי, שיווק דיגיטלי, תכנות, וידאו ואנימציה ועוד. מאז הקמתה, הפלטפורמה שירתה מעל ל-5.5 מיליון עסקים ובוצעו בה מעל ל-50 מיליון עסקאות. הקהילה הגלובלית של Fiverr משתרעת על פני יותר מ- 160 מדינות.

Gett: הקימה אתר ייעודי לרכישת ציוד משרדי

Gett אפשרה לכלל העובדים לקחת ציוד מהמשרד (מסכים, כיסאות, מטענים וכו') אם בהגעה עצמאית או בשליחויות לבית העובד. כמו כן, בשל המצב הקימה במיוחד אתר ובו העובדים יכולים לרכוש ציוד משרדי לביתם הכולל בין היתר: כיסאות, שולחנות עבודה, מנורות למחשב, מצלמות מחשב, רמקולים, אוזניות, כריות מיוחדות לגב ועוד. כל העובדים קיבלו תקציב על מנת שיוכלו לבחור בעצמם מוצרים שהם זקוקים להם במטרה להפוך את סביבת העבודה הביתית לנוחה ככל האפשר.

סדנת קוקטיילים לעובדי חברת Gett. Gett,
Gett אפשרה לכלל העובדים לקחת ציוד מהמשרד וקיימה סדנאות/Gett

פורטר: דואגים קודם כל שהעובדים ירגישו בטוחים

"דווקא בימים אלו כשהכול מנוהל מרחוק, החברה התמקדה בחיזוק תחושת הביטחון בקרב העובדים - כשהעובדים שלנו מרגישים בטוחים, אנחנו יודעים שהעבודה תעשה בדיוק כפי שהייתה נעשית לפני הקורונה. חשוב לנו לדאוג שהעובדים יהיו מעודכנים בכל מה שקורה בחברה"' אמרה טל אסייג, מגייסת ראשית. "ולכן אנו דואגים להקפיד על עדכונים שוטפים פעמיים בחודש לכל החברה יחד עם ההנהלה דרך הזום, שולחים עדכוניים שבועיים במיילים בעניין מדיניות החברה לקורונה, הקפדה על הוצאת ניוזלטר ארגוני, שולחנות עגולים כדי לשמוע מהעובדים מה חסר או איך את מרגישים וכו'".

עובדי פורטר בעבודה מהבית. צילום מסך, צילום מסך
״החברה התמקדה בחיזוק תחושת הביטחון בקרב העובדים״/צילום מסך, צילום מסך

אנחנו מעודדים גמישות מירבית בשעות העבודה -זאת אומרת שכל אחד מהעובדים יכול לעבוד בשעה הנוחה להם, ואפילו בחלקי שעות. אנחנו לא מצפים מאנשים להיות זמינים דווקא בשעות המשרד הרגילות. העובדים שלנו קיבלו את האפשרות להגיע למשרד ולקחת הביתה איזה ציוד שהיה נחוץ להם (כולל שולחנות כיסאות וציוד טכנולגי), כשעובדים חדשים קיבלו עם שליח לבית את כל הציוד (תיק, מחשב, מתנות, מסמכים לחתימה וכו).

בנוסף, בחודשי הקיץ הוספנו יום חופש על חשבון החברה אחת לשבועיים, מדובר ביום ובו הלו"ז של העובדים נעול ביומן ולא ניתן לקבוע בו פגישות עבודה מתוך מטרה לייצר סופ"ש ארוך אחת לשבועיים כדי שהעובדים יוכלו להתרענן, לנקות את הראש ולהקדיש יותר זמן למשפחה ולחייהם פרטיים. מדובר במהלך שנולד מתוך ההערכה לעבודתם ומסירותם בחודשים המאתגרים האחרונים.

VMware: מגוון רחב של ההטבות לעובים

"בחברת VMware ישראל יש כ- 200 עובדים שעברו לעבוד מהבית - מאז מצב החרום שהוכרז במרץ 2020 וככל הנראה זה יימשך עד השנה הבאה", אמר שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל. "בין שאר ההטבות שקיבלו העובדים במהלך החודשים האחרונים: משלוחי אוכל מפנקים עד לבית כולל קינוחים וגלידות, פעילויות והרצאות זום בנושאי ספורט והעשרות בנושאי חינוך ילדים, החזר כספי על הוצאות חיבור לאינטרנט. העובדים גם זכאים לקבלת תכנית סיוע במסגרתה מסבסדת החברה לעובדים ייעוץ פיננסי, פסיכולוגי ומשפטי. בנוסף קיבלו כל העובדים 10 ימי חופש במסגרת חופשת הקיץ", הוסיף.

חברת הפינטק "Plus500": שיפרו את תנאי העבודה מהבית

בזמן משבר הקורונה חברת הפינטק הישראלית Plus500, אשר מטה החברה שלה ממוקם במת"מ בחיפה, ונסחרת בבורסה לניירות ערך של לונדון (סימול: PLUS), התאימה את עצמה למצב במהירות, אפשרה גמישות על מנת לאפשר לעובדים נוחות מירבית במעבר ל"עבודה מהבית" וממשיכה כתמיד לתמוך בעובדיה בדרכים יצירתיות ומגוונות. תשלום תקציב האוכל ישירות כנטו לשכר העובדים וכתחליף לסיבוס על מנת לאפשר לעובדים לאכול אוכל ביתי ולא להגבילם למסעדות והזמנות.

עוד החברה דאגה לשלוח לעובדיה חבילת שי יקרה ומפנקת אחת לשבועיים כמו: מארז משחקי קופסא שווים (רמיקוב, טאקי וכו'), מארז ענק של גלידת לג'נדה, מארז גבינות ממעדניית "באשר" לחג השבועות וכו'. ב-Plus500 סייעו במימון עזרה בשמירה וטיפול בילדי העובדים באופן חודשי על מנת לאפשר להורים את האפשרות לעבוד בנחת מהבית.

עובדי Puls 500. יח״צ,
חבילת שי מפנקת אחת לשבועיים/יח״צ

גונג: 3 ימי חופשה על חשבון החברה

בחודשים האחרונים, כ- 350 עובדות ועובדי חברת GONG בישראל ובארה"ב עובדים מהבית (בישראל לעובדים אפשרות להגיע גם למשרד, אם חפצים בכך) כיוון שאין תאריך חזרה לעבודה מהמשרד. כהוקרה ל-Gongsters (כינוי לעובדי גונג) ומחווה של רצון טוב מצד ההנהלה לאור עבודה בתקופה מאוד מאתגרת אך שמירה על תפוקה גבוהה מאוד של הצוותים, הוחלט להעניק לכל עובדי החברה, בישראל ובארה"ב 3 ימי חופשה על חשבון החברה ומתוכננים עוד ימי חופש כאלה מידי רבעון בשנה הקרובה.

חברת Gong. מושיקו נחמיאס,
3 ימי חופשה על חשבון החברה/מושיקו נחמיאס

כמו כן, על מנת לאפשר לעובדים סביבת עבודה נוחה, Gong דואגת לציוד משרדי ולסביבת עבודה מיטבית, כל עובד ועובדת שצריכים ציוד IT ומחשוב, החברה דואגת לו ולה לציוד מאובזר.בנוסף, החברה מתרכזת במאמצי תקשורת רציפה בין העובדות והעובדים ותחושת מחוברות לארגון: פעילויות העשרה ופנאי כמו האקתון, המתוכנן בקרוב, שיחות חברה שבועיות עם כל עובדי החברה, פעילויות HAPPY HOUR בזום לכל העובדים בכל שבוע ועוד.

Chegg Israel: מענק חד פעמי לטובת שיפור תנאי העבודה מהבית

מרכז הפיתוח של Chegg בישראל הממוקם ברחובות היה ממקומות העבודה הראשונים בישראל שהחליטו לעבור למודל של עבודה מלאה מהבית ובעקבות כך החברה הציעה לעובדים בחודשים האחרונים כמה דברים שיסייעו להם בכך. בין היתר, החברה העניקה לכל עובד מענק חד פעמי לטובת שיפור תנאי העבודה מהבית. בנוסף, החברה סיבסדה לעובדים תשלום חודשי לספק תקשורת ובכדי לנצל את הזמן בבית גם לפיתוח עצמי החברה אפשרה לעובדים לבחור קורס העשרה לימודי בתחום שמעניין אותו או שרוצה להתפתח בו.

Chegg היא חברה בינלאומית שמפתחת שירותי למידה לסטודנטים, חוסכים להם זמן וכסף ולמעשה מנגישה את ההשכלה בארצות הברית ובהדרגה גם מחוצה לה. הפלטפורמות השונות שמציעה Chegg נמצאות בשימוש ב-80% מהאוניברסיטאות והמכללות ברחבי ארה"ב כשבמוצרי החברה עושים שימוש מיליוני סטודנטים אמריקאים.

WSC Sports: ציוד משרדי ו-500 ש"ח לרכישת ציוד נוסף

בחברת WSC Sports, המייצרת סרטוני וידאו קצרים בתחום הספורט באמצעות בינה מלאכותית, העניקו לעובדים 500 ש"ח לרכישת ציוד משרדי הביתה, זאת בנוסף לכך שהעובדים הורשו לקחת ציוד גם מהמשרד עצמו. בין השאר, עובדים רבים לקחו כיסאות, תחנות עגינה, מסכים ועוד

Cato Networks: מענק להקמת משרד ביתי

בחברת הענן Cato Networks נתנו לכל עובד מענק להקמת משרד ביתי. בין השאר, העובדים רכשו כיסאות משרד, מסכים, מקלדות ועכברים. למעשה, כל עובד יכול היה לרכוש ציוד IT לנוחיותו, לשם הקמת משרד ביתי נוח ופונקציונלי, שמאפשר עבודה מהבית באותה נוחות כמו עבודה מהמשרד.

ATERA: מעטפת שלמה לעבודה מרחוק

הסטארטאפ הישראלי, ATERA, מאפשר מעבר עובדים בחברות רבות בעולם מעבודה במשרד לעבודה בבית, במהירות. אטרה פיתחה פלטפורמה לחיזוי ומניעת תקלות בכל מערך המחשוב המרוחק של חברות. כחלק מכך, החברה העניקה מעטפת שלמה גם לעובדיה. כחלק מכך, כאשר הקורונה החלה בחודש מרס, ואילצה את עובדי המשרד לעזוב את משרדיהם ברוטשילד ולחזור לבתים, החברה רכשה עשרות מחשבים ניידים לצוות RD. כמו כן, החברה ארגנה ראוטרים לאינטרנט עבור עובדים שהאינטרנט שלהם לא עבד באופן רציף. לצד אלו, כמובן שהחברה סיפקה לעובדים תמיכה נפשית הכוללת פעמיים בשבוע שיעורי פילאטיס/ יוגה, ייעוץ הורי (הדרכת הורים), מופע בובות חי לילדים, שיעורי בישול ועוד.

Spot: העובדים רשאים לקחת את הציוד המשרדי הביתה

בחברת Spot, המאפשרת השוואת מחירים בין שרתי הענן, עובדים כבר חודשים מהבית והחליטו כי לא תהיה הגעה למשרדים עד חלוף הקורונה. לכן, בחברה מעתיקים את המשרד לבית העובדים, העובדים רשאים לקחת כל דבר שהם צריכים מהמשרד, החל מריהוט כמו כיסאות ושולחנות, מסכי מחשב, מקלדות, ועד לציוד משרדי. כל מה שצריך כדי שהעבודה מהבית תהיה נוחה יותר ודומה למשרד.

AppsFlyer: מציעה לבני משפחותיהם של עובדי החברה ייעוץ תעסוקתי והכוונה מקצועית

חברת AppsFlyer שפיתחה יכולות ניתוח ומדידת קמפיינים דיגיטליים, מציעה לבני משפחותיהם של עובדי החברה ייעוץ תעסוקתי והכוונה מקצועית: שיפור קורות החיים, הכנה לראיונות עבודה והכוונה למציאת התפקיד הבא.

במטרה לאפשר לעובדים לבחור בין העבודה מהבית למשרד, הועתק הציוד המשרדי לבתיהם של העובדים: מסכים, מקלדות, כיסאות וכדומה, כולם יסופקו גם לבתיהם של העובדים שיחפצו בכך, כך שלכל עובד תהיה סביבת עבודה נוחה גם בביתו, שלא על חשבון המשרד. בנוסף לציוד שנרכש, קיבלו כל אחד מהעובדים באופן אישי 300 דולר לרכישת ציוד וריהוט משרדי כדי שיתאפשר להם לעבוד מהבית.

  • עוד באותו נושא:
  • היי-טק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully