וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעמוד בהבטחה? מיקרוסופט חושפת את תאריך השקת ה-Xbox X

12.8.2020 / 9:08

אחרי שמיקרוסופט הכריזה כי ה-Xbox X, דור ההמשך לקונסולה הפופולרית, יושק במהלך "חגי 2020", כעת החברה נוקבת במועד יותר ספציפי. מדובר בקונסולה שמתחרה בפליסטיישן 5, כשגם סוני צפויה להשיק את הקונסולה החדשה בסמיכות להשקה של מיקרוסופט

וואלה! TECH

תעמוד בהתחייבות? חברת מיקרוסופט הודיעה כי תשיק את הדור הבא של קנסולת ה-X במהלך חודש נובמבר. בעבר החברה פרסמה כי הקונסולה תשוחרר במהלך "חגי 2020" ולא נקבה בתאריך, אך כעת אנחנו יודעים את המועד המתוכנן. מיקרוסופט לא מספקת תאריך ספציפי, אך ייתכן שההשקה תתקיים במהלך השבוע הראשון של נובמבר. עם זאת, נראה כי מיקרוסופט נתקלת בקשיי ייצור וחוסר וודאות בעקבות נגיף הקורונה, כך שהיא נמנעת מלנקוב בתאריך עד שהפרטים יתבהרו ויהיו בטוחים.

xbox x. יח״צ,
ה-Xbox One X/יח״צ

מועד ההשקה נחשף היום (רביעי), בעוד שמיקרוסופט הודיעה על דחיית המשחק הפופולרי מתוצרתה Halo Infinite לשנת 2021. מיקרוסופט תכננה להשיק ביחד את הקונסולה לצד המשחק המדובר. עם זאת, ייתכן שהשפעות נגיף הקורונה והעבודה מהבית, גרמו לדחייה בפיתוח המשחק. היעדר המשחק אומר כי הקונסולה תושק ללא משחקים חדשים, ומיקרוסופט תבחר להדגיש את ה-Xbox Game Pass בטענה שהם יציעו כ-50 משחקים חדשים שיותאמו לסדרת ה-X. עוד דווח כי ה-Xbox X יתמוך במשחקים שהושקו עבור קונסולות Xbox 360 או Xbox One.

עוד בוואלה!

"תתקשר אליי, אני אחרי מקלחת": מי עומד מאחורי ההודעה שנשלחה לאלפי ישראלים?

לכתבה המלאה

הקונסולה המתחרה, הפליסטיישן 5 הוכרזה לפני מספר חודשים על ידי סוני. בעוד שטרם נחשפו המחירים, החברה הודיעה על שורה של משחקים חדשים שיגיעו ביחד עם הקונסולה המדוברת. אך בניגוד ל-Xbox, סוני לא נקבה בתאריך כלל, וציינה כי הקונסולה תשוחרר ברבעון הרביעי של השנה הנוכחית. ניתן לשער כי גם הפליסטיישן 5 יושק במקביל ל-Xbox X, גם בגלל התחרות וגם בגלל עונת החגים שמאופיינת בקניות מרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully