וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בישראל: אידיגיטל מודיעה על תחילת מכירת ה-iMac החדש

רשת אידיגיטל, רשת הפרימיום היחידה בישראל למכירת מוצרי אפל, הודיעה כי ה-iMac החדש שזכה בשבועות האחרונים לעדכון משמעותי, יגיע בקרוב לישראל. מחירו טרם פורסם, אך ניתן לשער כי יהיה זהה לשל הדגם הקודם

האייפד פרו החדש של חברת אפל/אפל

רשת אידיגיטל הודיעה כי ה-iMac 27 החדש שהושק בשבועות האחרונים בארצות הברית, יגיע לישראל. מדובר במחשב השולחני (All In One) של אפל, והוא מיועד ללקוחות הזקוקים לביצועים גבוהים כמו מעצבים גרפיים, עורכי וידאו, סאונד ועוד. עוד המחשב מגיע עם מסך ברזולוציית 5K בטכנולוגיית TrueTone המתאימה את תצוגת המסך לתנאי הסביבה, אפשרות לרכישה של עד מעבד Core i9 מהסדרה העשירית והחדשה של אינטל, זיכרון של עד 128 גיגה RAM ולראשונה: הוא יגיע בתצורת SSD בלבד ולא בתצורת Fusion הכוללת הארד דיסק רגיל ו-SSD.

imac 27 2020. יח״צ,
ה-iMac החדש נוחת בישראל/יח״צ

עוד אפל שילבה במחשב את מצלמת ה-FaceTime באיכות של 1080P, עם מערך מיקרופונים משולש לאיכות הקלטה ברמה גבוהה. בתוך המחשב עוד ניתן למצוא את מעבד T2 שאחראי לאבטחה ושמירה על המידע של המשתמש. המחשב החדש יגיע בימים הקרובים אל רשת אידיגיטל, רשת הפרימיום היחידה בישראל למכירת מוצרי אפל. מחירו טרם פורסם, אך בעוד שבארצות הברית לא נרשמה עלייה במחירים, ניתן לשער כי גם מחירי ה-iMac החדש יהיו זהים.

עוד בוואלה!

תעמוד בהבטחה? מיקרוסופט חושפת את תאריך השקת ה-Xbox X

לכתבה המלאה

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully