וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודלף: חיישן LiDAR וקצב רענון מסך 120hz באייפון 12 פרו מקס

אבי דוד, The Verifier

27.8.2020 / 0:01

"בתשלום נפרד": חומר שיווקי שדלף מציג כי האייפון 12 יגיע ללא מטען שאותו תצטרכו לרכוש בנפרד. עוד האייפון צפוי להגיע עם מסך שכולל קצב רענון 120 הרץ, חיישן LiDAR בדומה לאייפד פרו החדש ועוד

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

עונת ההדלפות החלה: חברת אפל (Apple) עובדת בימים אלו על הפיצ'רים האחרונים בסדרת מכשירי האייפון 12 שצפויים לצאת החל מחודש אוקטובר, כאשר תחילה תושק הסדרה הרגילה ואילו בנובמבר תושק סדרת הפרו.

המדליף הסדרתי שאפל כל כך אוהבת לשנוא, ג'ון פרוסאר, פרסם מוקדם יותר היום (רביעי), תמונות מסך ראשונות מתוך מה שנראה כמו האייפון 12 פרו מקס. חשוב להדגיש כי מדובר ביחידת PVT (הכוונה למכשיר טסט שעליו נבדקים הפיצ'רים לפני ההשקה) אשר נמצאת שם בחוץ. אפל עובדת על בין 1000 ל-12,000 יחידות שכאלה לפני ההשקה, כאשר הן נשלחות לספקיות הסלולר, מפתחים ועובדי החברה, כך שלאפל בשלב זה כבר אין שליטה על אותם המכשירים שמסתובבים בחוץ. גם העובדה כי עובדי החברה עובדים מהבית לא עוזרת לה לשלוט במה ייעשה עם המכשירים.

בתמונות המסך שהודלפו, ניתן לראות את הגדרות המיוחדות שמופעלות על יחידת ה-PVT עם גרסה מותאמת של iOS 14. אותן הגדרות מאפשרות לבדוק פיצ'רים וכיצד הם מתנהגים בין מספר מכשירים, כאשר על פי תמונות המסך ניתן להפעיל ולכבות אפשרויות כמו קצב רענון המסך, אפשרויות צילום מתקדמות ועוד.

120hz וחיישן ה-LiDAR

מלבד ההגדרות המיוחדות, אנו אכן מקבלים אישור על אותם פיצ'רים שפורסמו כשמועות לאורך החודשים האחרונים. הראשון, קצב רענון המסך בין 60hz לבין 120hz - מה שאכן מאשר כי סדרת האייפון פרו תהיה היחידה עם אפשרות קצב הרענון של עד 120hz ואפל קוראת לזה - "Super Retina XDR Display". על פי ההגדרות שהודלפו, ניתן לקבוע כי קצב הרענון במכשירים תומכים יהיה קבוע על 120hz, או שניתן יהיה לקבוע כי קצב הרענון ינוע בין 60hz ל-120hz על פי פעולות במכשיר האייפון.

עוד בוואלה!

עם שיפור של 10% בביצועים: גוגל מעדכנת את "כרום"

לכתבה המלאה
אייפון 12 קצב רענון מסך. צילום מסך, צילום מסך
קצב רענון של 120 הרץ/צילום מסך, צילום מסך

מלבד קצב הרענון שנמצא בהגדרות, נראה כי אפל בודקת האם לשלב את חיישן ה-LiDAR בסדרת הפרו. אך מספר שמועות בשבועות האחרונים מתחלקות בין כי אפל כן תשלב, ויש כאלה שחושבים שלא. אותו חיישן שהתווסף לאייפד פרו, מאפשר לאפל לפתח פיצ'רים חדשים שקשורים למציאות רבודה (AR) ואפילו לשיפור בצילום. החיישן יתווסף בצמוד למצלמות בגב המכשיר ויציע שיפור בצילום לילה ועוד.

ג'ון פרוסאר מפרסם סרטון שצולם בחושך על ידי אותו מקור, כאשר בסרטון ניתן לראות את ההפעלה והכיבוי של האפשרויות המתקדמות וכי על פי המקור מדובר באייפון 12 פרו מקס. הוידאו חושף את "עיצובו" הסופי של האייפון (עד כמה שניתן לראות), וכי המגרעת אכן נשארת כפי שהיא. על פי הוידאו, ניתן לראות את המגרעת "קטנה יותר" מכיוון כי מדובר במסך בגודל חדש של 6.7 אינץ'. האייפון עצמו נמצא בתוך כיסוי מיוחד ולא מאפשר לראות את העיצוב המלא שלו, אך על פי המקור השוליים צרות יותר ומעט פחות עגולות מסדרת האייפון X ומעלה וכי הוא בעל עיצוב דומה לזה של האייפון 4 והאייפד פרו.

6.7 אינץ' וללא מתאם הטענה

לא רק ג'ון ובגלל שהאייפון 12 יצא מהשק, המדליף והיוטיובר פיליפ מערוץ EverythingApplePro, מפרסם בחשבון הטוויטר שלו חומר שיווקי של האייפון 12 שאכן מאשר כי אפל לא תכלול השנה מחבר לשקע טעינה וכי הוא ימכר בנפרד. החומר השיווקי אף חושף את שמו של המסך החדש כפי שפרסמנו בתחילת הכתבה וכי האייפון 12 פרו יתמוך במהירות טעינה אלחוטית מהירה יותר מבעבר. פרטים ראשונים אודות זיהוי הפנים ה-FaceID אף הוא עומד לקבל שיפור ניכר עם פתיחה מהירה הרבה יותר ומכל זווית.

אייפון 12. צילום מסך, צילום מסך
מסך ענק, אבל ללא מטען/צילום מסך, צילום מסך

אנו בטוחים כי בשבועות הקרובים נקבל תמונות ראשונות ומלאות של סדרת האייפונים החדשים כי אלה מסתובבים אצל לא מעט גורמים שמעורבים בתהליך הפיתוח והבדיקות של סדרת האייפון 12.

פורסם לראשונה ב-The Verifier

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully