וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתחו את היומנים: LG תציג את ה-"LG Wing", סמארטפון בעל מסך מסתובב

אבי דוד, The Verifier

2.9.2020 / 9:09

מענה לסמארטפונים הגמישים של סמסונג ווואווי? ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית LG שולחת הזמנה למסיבת עיתונאים וירטואלית שתערך בתאריך ה-14 בספטמבר. בארוע תחשוף מכשיר סמארטפון חדש בעל מסך מסתובב, העונה לשם הקוד "LG Wing".

סרטון מקדים להשקת ה-LG Wing/יח״צ

לאחר שביטלה כמעט כל סדרה אפשרית והשיקה את מכשיר "הפרימיום" Velvet, ענקית הטכנולוגיה LG שולחת הזמנה למסיבת עיתונאים וירטואלית שתערך בתאריך ה-14 בספטמבר. בארוע תחשוף LG מכשיר סמארטפון חדש בעל מסך מסתובב, העונה לשם הקוד "LG Wing".

פרוייקט Explorer

הכירו את פרוייקט Explorer - פרוייקט חדש עליו עובדת LG ובו היא מנסה לפתח מכשירי סמארטפון שיגרמו למשתמשים לחקור אפשרויות שימוש חדשות. המכשירים ברובם צפויים להיות מכשירי 'פרימיום' שיתבססו על מעבדי Snapdragon של קוואלקום. כחלק מהפרוייקט, LG תבחן מספר מכשירים כאשר הראשון הוא ה-"LG Wing".

פרטים ראשונים מגלים שמכשיר ה-Wing צפוי להגיע עם מסך בגודל 6.8 אינץ' המסוגל להסתובב על צירו ולדמות את האות T. השימוש במכשיר בצורה הזו צפוי לאפשר לכם למשל לסובב אותו הצידה, ולהשתמש באפליקציית הניווט, כאשר המסך המשני שמאחוריו יאפשר לכם לבצע פעולות נוספות במקביל מבלי לצאת מהאפליקציה.

lg wing. צילום מסך, צילום מסך
הדמיה של הסמארטפון ״המסתובב״ של LG/צילום מסך, צילום מסך

מדובר במכשיר ראשון מתוך סדרה חדשה תחת פרוייקט ה-Explorer, כך שאנו לא בטוחים אם LG תבחר להמשיך ולפתח מכשירים כמו ה-Wing כסדרה שלמה, אבל אנחנו כן רואים במכשיר החדש הזדמנות לשנות את הדרך בה אנחנו משתמשים במכשירים השונים ביום יום.

כזכור, כל הסדרות של מכשירי הסמארטפון מבית החברה בוטלו, סדרות פרימיום פופולריות כמו ה-V וה-G ThinQ, נעלמו ביום אחד וזאת בשל חוסר התעניינות מצד הרוכשים שעברו ליצרניות אחרות וזולות יותר. הפרוייקט החדש יאפשר ליצרנית לעורר את הסקרנות ולבדוק האם יש היענות מצד הרוכשים, וזאת בהתאם תחליט האם להמשיך ולפתח מכשירים עתידיים מאותה סדרה, או פשוט לזנוח אותם.

עוד בוואלה!

גאוני או נבזי? הטריק החדש של שליחי אמזון מעורר סערה בארצות הברית

לכתבה המלאה

מספר סרטונים הודלפו בימים האחרונים, וכעת אנו מבינים למה. בסה"כ מדובר במהלך יח"צ עליו עבדה LG והציגה 2 סרטונים, כאשר שניהם צולמו בזמן נהיגה ברכב. לנהג כמובן שלום. LG בעצמה משחררת סרטון קצר ובו היא מציגה צללית של המכשיר. הוידאו הוא הזמנה למסיבת העיתונאים הוירטואלית, אז LG תחשוף את המפרט המלא והזמינות, וכמובן המחיר.

מחיר וזמינות

ומה באמת לגבי התמחור של המכשיר בעל מסך מסתובב? על פי מספר דיווחים הוא צפוי לעלות לפחות $1000 דולר והוא יהיה זמין במספר מצומצם של יחידות זמינות לרכישה. ואנחנו שואלים את עצמנו: האם זו התשובה של LG למלחמת המכשירים המתקפלים שם בחוץ? האם נזכה למסך מתקפל מ-LG ולא מכשירי גימיק כאלה ואחרים? ל-LG זה נראה כמו הזדמנות אחרונה לחזור לשוק הסמארטפונים, והתוכנית תהיה הפתעה גמורה, או כישלון שיקבור את החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully