וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל השיקה: דור שישי לשעון החכם ואייפדים חדשים

אפל לא מוותרת על אירוע ספטמבר: לראשונה מזה עשור, השקת האייפון נדחית. במקום, אפל הציגה את האייפד Air החדש, את הדור השמיני של האייפד, הדור השישי של השעון החכם ושעון חכם במחיר מוזל

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

לראשונה מאז הושקו לפני עשור, אפל לא השיקה כמנהגה מדי ספטמבר את האייפונים החדשים. תחת הכותרת "הזמן עף", החברה הכריזה הערב (שני) על האייפדים החדשים לרבות האייפד Air שמגיע עם מעבד חדש ועוצמתי, האייפד מהדור השמיני כולל שיפורים בביצועים ותמיכה באביזרים השונים. עוד הציגה את הדור השישי של ה-Apple Watch שכולל יכולות ניטור חדשות דוגמת רמת החמצן בדם. השעון מביא שיפורים מינוריים יחסית, כשהבשורה העיקרית היא ה-Watch SE, שעון חכם מוזל במחיר של 279 דולר.

באיחור אופנתי של דקה, האירוע נפתח כשטים קוק, מנכ"ל אפל נמצא בתוך המסדרון האינסופי במטה של אפל בקופרטינו. בדומה לאירוע שהתקיים ביוני, נראה כי גם האירוע הנוכחי הוקלט מראש. "אנחנו מרגישים אחריות גדולה באפל כדי להמשיך לחדש ולעזור לחיי האנשים. היום אנחנו נדבר על ה-Apple Watch והאייפד".

"היום נראה דברים מדהימים שהשעון יכול לעשות ישירות מהיד שלכם. לפני שאני יוצא בבוקר, אני בודק את מזג האוויר. השעון דואג שאני אהיה מעודכן בהכול. אני עושה מאמץ גדול להיות בכושר, והשעון עוזר לי עם זה. דרך השעון אני פותח את הדלת, החנייה או האור". קוק החל לדבר על היכולות ניטור בריאות המשתמשים, כשהוא מונה את חלק מהאנשים שהשעון הציל אותם או עוזר להם ביום-יום.

עוד בוואלה!

גם בעבודה מהבית: התנאים המפנקים של ענף ההיי-טק בזמן הקורונה

לכתבה המלאה

עכשיו זה רשמי: אפל משיקה את הדור השישי של ה-Apple Watch

"השנה אנחנו הולכים לקחת את היכולות של השעון קדימה", סיכם קוק והפנה לג'ף וויליאמס, סמנכ"ל תפעול באפל. "השנה נשיק כמה יכולות חדשות כמו ניטור שינה, מעקב אחר רחיצת הידיים, ובדיקת VO2 Max (צריכת חמצן מרבית). בכל שנה אנחנו מעלים את הרמה של היכולות הבריאותיות, והשנה אנחנו מתקדמים עוד יותר", אמר וויליאמס. "הדור השישי מביא את השילוב המושלם של יכולות עיבוד ועיצוב". וויליאמס חשף לראשונה את השעון בצבע האדום. "עם הדור החדש ניתן למדוד את רמת החמצן בדם ישירות מהשעון, כשבתוך 15 שניות ניתן לקבל את התוצאה". השעון יוכל למדוד את רמת החמצן בדם גם במהלך שינה.

אפל watch דור שישי. צילום מסך, צילום מסך
תכירו: ה-Apple Watch דור 6/צילום מסך, צילום מסך

"בין אם אתם מודדים את רמת החמצן, או מוציאים שיחה, את השעון מפעיל מעבד S6 שמביא שיפור בביצועים של 20% לעומת הדור הקודם", אמר וויליאמס. הבהירות של המסך שופרה פי 2.5, ועוד השעון מסוגל לנטר את גובה מיקום המשתמשים. כך שבמהלך טיול, ניתן לקבל את הגובה ואף לבדוק את רמת החמצן בדם. פיצ'ר שיהיה רלוונטי למטיילים רבים, בדגש על כאלו שמטיילים בתנאים קיצוניים.

בין אם אתם גולשים, צלמים או רופאים, אפל התאימה "פרצוף" שעון שמתאים במיוחד לשימושים שלכם. כך לדוגמה, צלמים יכולים לקבל אינדיקציה מתי השקיעה או הזריחה, רופאים יוכלו לקבל את כל היומן על גבי מסך הבית וגולשים יראו את תנאי הגלישה הנוכחיים.

Apple Watch השעון של אפל. צילום מסך, צילום מסך
יהיה זמין לרכישה החל מיום שישי הקרוב, החל מ-399 דולר/צילום מסך, צילום מסך

לראשונה: אפל תאפשר לשעון לפעול ללא אפל. כלומר, עד כה כדי להגדיר את האייפון, המשתמשים נדרשו להיות עם אייפון פעיל. כעת, אפל מציגה את ה-Family Setup, כך שבאמצעות אייפון אחר, ניתן להגדיר שעון אחר שיפעל באופן עצמאי ויהיה מחובר לרשת הסלולרית. ההנחה של אפל היא כי הודות לפיצ'רים הבריאותיים הרבים שהשעון מביא, ייתכן שמבוגרים ירצו לרכוש את השעון כדי ליהנות מהם, מבלי הצורך לרכוש אייפון. השעון מהדור השישי יעלה 399 דולר לגרסת GPS, כשהדור השישי עם יכולות סלולר יעלה 499 דולרים.

ועכשיו לשעון המוזל: אפל משיקה את ה-Apple Watch SE שמגיע גם עם יכולות דור רביעי (יכולות סלולר). השעון משתמש במעבד S5 (זהה לשעון מהדור החמישי), והוא מגיע עם מסגרת אלומיניום בלבד (המסגרת הזולה). השעון יציע זיהוי נפילה, ניטור שינה ומצפן, כשנראה כי האק"ג לא יגיע בשעון זה. מחירו עומד על 279 דולרים בלבד.

Apple Watch השעון של אפל. צילום מסך, צילום מסך
השעון המוזל של אפל: נגיש מאי פעם, ועם יכולות סלולריות/צילום מסך, צילום מסך

שירות בריאות חדש: אפל משיקה את ה-Fitness+

לא רק שירותי סטרימינג ומוזיקה, אפל משיקה גם את שירות Fitness+, שלטענתה יאפשר למשתמשים להיות בכושר טוב מתמיד. עם האפליקציה החדשה, ניתן יהיה לבחור מתוך תפריט אימונים, ולקבל את המידע מהשעון, ישירות על גבי הווידאו של האימון. בסוף האימון, ניתן יהיה לקבל את כל המידע על אודות האימון כמו דופק, קלוריות שנשרפו ועוד.

שירות fitness+. צילום מסך, צילום מסך
9.99 דולר לחודש: אפל משיקה את שירות Fitness+/צילום מסך, צילום מסך

בין התוכניות ניתן למצוא יוגה, ריקודים, אימוני ליבה, כוח, ועוד. רוב האימונים אינם דורשים ציוד, כך שניתן לבצע אותם בכל מקום: בבית, בחוץ, בחדר כושר או אפילו במלון, בזמן חופשה או נסיעת עבודה. מדי שבוע, אפל תציע אימונים חדשים שיהיו זמינים באפליקציה. האפליקציה תציע מוזיקה בהתאם להעדפות המשתמש, ומנויי אפל מיוזיק, יוכלו להאזין אחר כך לפלייליסט.

המחיר עומד על 9.99 דולר או 79.99 דולר לחודש. מי שירכוש את השעון, ייהנה משלושה חודשים חינם. תחילה, השירות יהיה זמין במדינות נבחרות כמו ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, בריטניה כשהוא צפוי להיות מושק בכל העולם לקראת סוף 2020.

תשלום אחד לכל השירותים: אפל משיקה את שירות "One"

חבילה אחת לכל שירותי אפל: החברה משיקה את שירות One ובתשלום של 14.95 הוא כולל מנויי לשירותי הסטרימינג והמוזיקה, גיימינג ושירותי ענן. מנוי משפחתי יעלה 19.95 דולר ומנויי פרימייר יכלול את כל השירותים שאפל מציעה, לרבות שירות ה-Fitness והחדשות.

עכשיו זה רשמי: אפל מכריזה על האייפדים החדשים

נראה כי האייפד המעניין ביותר שאפל חושפת היום, הוא האייפד Air שמגיע בעיצוב דומה לשל האייפד פרו. האייפד כולל מסך מקצה לקצה מסוג Liquid Retina ברזולוציית 2360X1640. המסך כולל טכנולוגיות Truetone, תמיכה בתקן צבעים P3 וציפוי נגד השתקפויות. עוד הוא כולל קורא טביעות אצבע בתוך כפתור טביעת האצבע שממוקם בחלקו העליון של המסך. המעבד A14 שמגיע באייפד Air, כולל 6 ליבות לעיבוד, שתי ליבות לביצועים גבוהים וארבע ליבות לביצועים שוטפים. המעבד החדש בתוך האייפד החדש, מספק ביצועים טובים יותר ב-40% לעומת הדור הקודם. עוד הוא כולל מעבד גרפי 4 ליבות, ולמעשה נראה כי מדובר במעבד טוב יותר משל האייפד פרו שעבר רענון בתחילת השנה.

אייפד Air. צילום מסך, צילום מסך
יכולות מתקדמות ועיצוב חדש: האייפד Air החדש/צילום מסך, צילום מסך

האייפד החדש יגיע עם חיבור TYPE-C, ויתמוך בכל האביזרים הקיימים של אפל, לרבות הכיסוי מקלדת-עכבר שהחברה הציגה. מערך הצילום כולל מצלמה קדמית כוללת חיישן 7 מגה-פיקסל, עם מפתח צמצם F/2.2 ומצלמה אחורית של 12 מגה-פיקסל שנמצאת באייפד פרו, עם מפתח צמצם F/1.8 ותמיכה בצילום וידאו ברזולוציית 4K. "זהו האייפד Air העוצמתי ביותר שהשקנו", סיכמו באפל. מחירו של האייפד Air יעמוד על 599 דולר, ויהיה זמין בחודש הבא.

ביצועים כפולים משל מחשב נייד: האייפד בדור השמיני

במהלך השנה הנוכחית, אפל עדכנה את האייפד פרו, וכעת היא מעדכנת שוב את האייפד הפופולרי ביותר. "האייפד החדש מביא יכולות מתקדמות כמו המעבד A12 שכולל 6 מעבדי ליבה ו-4 ליבות גרפיות", אמר טד מרנדינו, מנהל מוצר אייפד. "בהשוואה לתחרות בשנה האחרונה, הם אפילו לא קרובים". האייפד החדש לטענתו, מהיר פי 2 ממחשבי ווינדוס ופי 6 ממחשבי הכרומבוק.

אייפד אפל דור שמיני. צילום מסך, צילום מסך
הדור השמיני של האייפד/צילום מסך, צילום מסך

האייפד החדש תומך באביזרי המקלדת והעכבר, כשאפל מציגה את הכיסוי שלוג'יטק השיקה במהלך חודש יולי. הכיסוי שזמין כרגע רק בארצות הברית, כולל מקלדת ועכבר מובנים. בעדכון האחרון של האייפד, אפל הוסיפה תמיכה בעכבר חיצוני, כך שניתן להשתמש באייפד ממש כמו מחשב נייד. עוד אפל מדגימה את יכולות ה-Pencil, כשהאייפד תומך בדור האחרון. מחירו עומד על 329 דולר או 299 דולר לענף החינוך. ניתן לרכוש את הדור השמיני של האייפד החל מהיום, כשהמשלוחים יצאו ביום שישי.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully