וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך להיי-טק ובחינם: אמזון AWS מציעה קורסים בעברית ללימודי ענן

חברת אמזון AWS (שירותי ענן) מציעה בישראל קורסים בעברית וערבית ללימודי ענן וללא תשלום. הקורסים זמינים כבר עכשיו, ובאמזון מוסרים כי הידע שמועבר בקורס מספיק עבור חברות ההיי-טק

בווידאו: אפל, גוגל, אמזון ופייסבוק נחקרו בקונגרס האמריקני על פגיעה בתחרות/צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

התפשטות נגיף הקורונה הובילה גם לנסיקה במספר מובטלים, וכאלו שיצאו לחופשה ללא תשלום. דווקא בימים אלו, לא מעט אנשים שואלים עצמם כיצד ניתן להתחיל לעבוד בחברות היי-טק ללא תואר. מה הצעדים שהם צריכים לעשות על מנת שיוכלו ללמוד את התחום ולעבוד בו? באמזון ווב סרוויס AWS ישראל רוצים לסייע לאנשים לעבור תהליך הכשרה באחד התחומים החמים ביותר - ענן - ולשם כך הם מציעים תוכניות הכשרה מתאימות. תחום ההכשרות הוא לא חדש באמזון ווב סרוויס AWS, החברה מבצעת באופן קבוע הכשרות בישראל ובמדינות נוספות בעולם. הכשרות אלו מאפשרות לשלב כוח אדם חדש בתעשיית ההייטק וגם להעצים את הידע של העובדים הקיימים בתחום.

ההכשרות של אמזון ווב סרוויס AWS מועברות לאנשים רבים בארץ בכל שנה, בין היתר בחברות עסקיות, במגזר הציבורי, באקדמיה ובקרב הציבור הרחב. הכשרות אלו כוללות מגוון כלים ושיטות: קורסים מקיפים על ידי צוות ההדרכה של אמזון ווב סרוויס AWS, וובינרים מרובי משתתפים הפתוחים לקהל הרחב, הדרכות על ידי שותפי ההדרכה של אמזון ווב סרוויס AWS בישראל - מכללת ג'ון ברייס ומכללת סלע, תכנית AWS Academy המופעלת באוניברסיטאות ומכללות, מבחני הסמכה רשמיים (AWS Certification) המהווים יתרון במציאה וקבלה לעבודה בתפקידים בתחום הענן, וקורסים דיגיטליים הפתוחים לקהל הרחב באנגלית, עברית וערבית.

משאב חשוב נוסף הוא פלטפורמת הלמידה של AWS Training and Certification אשר נועדה לאפשר לאנשי ה-IT בארגונים, להיות מעודכנים בטכנולוגיות האחרונות שאמזון ווב סרוויס AWS מציעה להם. מדובר במאות קורסים הזמינים בחינם, המאפשרים למשתתפים ללמוד בקצב שלהם ולעבור בסופם בחינות, שיאפשרו להם להציג את ההכשרה אותה עברו.

עוד בוואלה!

במיוחד "לימי הקורונה": הסמארטפון החדש של סמסונג נחשף

לכתבה המלאה

"מדובר בתוכנית בשם AWS Academy, אשר פועלת בקרב מוסדות אקדמיים מובילים בעולם, וכעת היא פעילה גם בארץ. במסגרת התכנית, אנחנו מכשירים מרצים להעביר במוסד האקדמאי בו הם מלמדים קורסים בהיקף של עשרות שעות. הלמידה משלבת הרצאות, הדגמות, למידה עצמאית בעזרת תוצרים דיגיטליים, התנסות מעשית במעבדות, ופרוייקטים יישומיים", אמר עמיר עליון, מנהל הדרכה AWS ישראל. "התוכנית מאפשרת לסטודנטים לקבל אחת מתעודות ההסמכה המוכרות של אמזון ווב סרוויס AWS לאחר ההשתתפות בה. למשל, AWS Certified Cloud Practitioner או AWS Certified Solutions Architect Associate ו-AWS Certified Developer Associate. קיימים מגוון קורסים שהמוסד האקדמי יכול לבחור מתוכם: יסודות הענן (Cloud Foundations), ארכיטקטורה של פתרונות ענן, פיתוח על אמזון ווב סרוויס AWS, תפעול (SysOps on AWS), Machine learning ו- Big data", הוסיף.

אמזון אמאזון. ShutterStock
הקורסים זמינים בעברית וערבית, ובחינם לחלוטין/ShutterStock

"בשנת הלימודים הקרובה, התכנית תופעל באוניברסיטת חיפה, באוניברסיטת בן גוריון, ובמכללת עמק יזרעאל. אנחנו מספקים למרצים תוכן מתקדם עבור הקורסים, הכשרה ותמיכה ללא עלות עבור המוסד.בעוד ש-AWS Academy מיועד בין היתר ללומדים במכללות ואוניברסיטאות, אמזון ווב סרוויס AWS מציעה ללמוד את תחום הענן גם לבד מהבית, באמצעות הקורסים הדיגיטליים שהיא יצרה. זוהי דרך נוספת לעבור הכשרה מתאימה לתחום הענן ולהעשיר את הידע. קורסים דיגיטליים וגם וובינרים מתאימים במיוחד לתקופת הקורונה, בה אנחנו צריכים לשמור על ריחוק חברתי", אמר עליון.

עבור מי מיועדים הקורסים הדיגיטליים ואיזה ידע יקבלו המשתתפים בהם?

"מדובר בקורסים המיועדים לתלמידים מתחילים ועד לרמה בינונית. הקורסים הם בתחומי הענן ושירותי אמזון ווב סרוויס AWS בפרט. המשתתפים בקורסים אלו יכולים ללמוד על הקמת פתרונות במערכות של אמזון ווב סרוויס AWS. לאחרונה תרגמנו מספר קורסים דיגיטליים לעברית על מנת להנגיש אותם לקהל בישראל. מדובר באחד התחומים החמים ביותר כרגע בעולם הענן - פיתוח פתרונות Serverless. הקורסים מאפשרים ללומדים להכיר את היסודות החשובים בתחום הענן. משך כל קורס דיגיטלי הוא בין חצי שעה לשעתיים. בנוסף לקורסים בעברית שכבר השקנו, התלמידים יכולים לקחת באתר הלמידה הייעודי שלנו עוד מאות קורסים בכל הרמות באנגלית - כל זאת ללא עלות. קורס נוסף בערבית מקנה יסודות לעבודה בענן (Cloud Practitioner Essentials)", סיכם עליון.

הקורסים זמינים באתר של אמזון ווב סרוויס AWS.

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully