וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-5G כבר כאן: הסמארטפונים שנמכרים בישראל ותומכים בדור החדש

29.9.2020 / 2:02

טכנולוגיית ה-5G זמינה בישראל, ואם אתם רגע לפני רכישת סמארטפון זה הזמן לקחת בחשבון שהמכשיר שהולך לשרת אתכם בשנים הקרובות צריך לתמוך בקישורית "העתיד", שתבטיח מהירות אינטרנט גבוהה. אלו שלושת הסמארטפונים שנמכרים בישראל ומגיעים עם דור חמש

השקת REALME בישראל/ליאור נאור

משרד התקשורת נתן את כל האישורים להפעלת הדור החמישי ויקצה את התדרים לחברות הסלולר, כך שהיום (שלישי) הן "מרימות את המתג" של הדור החמישי, ומפעילות את הטכנולוגיה גם בתוך ישראל. מדובר בטכנולוגיה שעושה מהפכה בעולם ומאפשרת זמן תגובה מאוד נמוך שעומד על מילי-שניה (לעומת זמן תגובה ארוך יותר בדור הרביעי) ובעיקר אמינות גבוהה יותר של הרשת. מעבר לכך שהטכנולוגיה מאפשרת להוריד ולהעלות קבצים במהירות גבוהה, היא גם פותחת פתח לשימושים חדשים כמו רכבים אוטונומים, יישומים בעולם הרפואה ועוד. בינתיים, אספנו שלושה סמארטפונים שנמכרים בישראל, לצד סמארטפון נוסף שצפוי להגיע בשבועות הקרובים לישראל.

ביצועים גבוהים במחיר נמוך: RealMe 50X Pro

חברת Realme עשתה עלייה לישראל לפני מספר חודשים באמצעות היבואן "באג", ומדובר במותג צעיר שמגיע מבית ענקית הטכנולוגיה הסינית BKK שאחראית בין היתר על OnePlus. ה-X50 Pro 5G הוא הסמארטפון החדש ביותר של החברה שנוחת בישראל והוא מביא יכולות דור חמש. ה-RealMe X50 נחת על שולחני בשבוע שעבר, ובמבט מהיר, מדובר באחד מהסמארטפונים שנותנים את התמורה הטובה ביותר למחיר, ועשוי להקשות גם על היצרניות הוותיקות, הודות ליכולות הגבוהות והמחיר הנמוך יחסית.

realme x50 pro. יח״צ,
סמארטפון הדגל של Realme נחת בישראל ומציע בשורה אמיתית/יח״צ

ה-RealMe 50X כולל מסך SuperAmoled ברזולוציית FullHD+ עם ציפוי זכוכית גורילה 5, קצב רענון של 90 הרץ ותמיכה בתקן HDR10+. בלב הסמארטפון פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 865, עם תמיכה בדור 5. אל המעבד משודך 12 גיגה זיכרון RAM ו-256 גיגה זיכרון לאחסון פנימי. אחד מהיתרונות הבולטים של הסמארטפון על פני כל האחרים שברשימה, למעט המחיר והתמורה הגבוהה, זו גם היכולת להטעין את הסמארטפון מאפס ל-100 בתוך 35 דקות בלבד. התמיכה המהירה מתבצעת עם המטען המהיר שמסופק בערכה, גם בערכה שנמכרת בישראל.

מערך הצילום כולל ארבעה חיישנים: 64 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8, חיישן 12 מגה-פיקסל טלפוטו לזום אופטי של פי שניים, חיישן 8 מגה-פיקסל עם עדשה רחבה, וחיישן 2 מגה-פיקסל לצילום עומק. עוד הוא כולל מערכת קירור "אדים" לפיזור חום גבוה יותר, ומנוע רטט 4D שמעניק פידבק בעת הקלטה, צילום ומשחקים. מחירו של הסמארטפון עומד על 2,699 שקלים והוא נמכר אצל היבואנית הרשמית, רשת החנויות באג.

ביצועים גבוהים: Poco F2 Pro של שיאומי

הסמארטפון Poco F2 Pro של שיאומי כולל תמיכה בקישורית דור חמש, הודות למודם X55 של חברת קואלקום. הוא מגיע עם מסך בגודל 6.67 אינץ', נטול שוליים כמעט לחלוטין ופאנל מסוג Amoled ברזולוציית FullHD+. קצב הרענון של הסמארפטון עומד על 60 הרץ, עם תמיכה בתקן HDR10+ והוא כולל חיישן טביעת אצבע אופטי מובנה במסך. בלב הסמארטפון פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 865 וכאמור, הוא תומך בדור חמש הודות למודם X55. אל המעבד, משודך 6 גיגה זיכרון RAM ו-128 גיגה לאחסון.

מערך הצילום כולל מצלמה אחורית ראשית של 64 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8 עם פיקסלים בגודל 1.6 מיקרון. החיישן השני הינו 13 מגה-פיקסל וכולל עדשה רחבה של 123 מעלות. החיישן השלישי עם 5 מגה-פיקסל ונועד לצילומי טלפוטו-מאקרו (זום אופטי) וחיישן רביעי של 2 מגה-פיקסל עבור צילום עומק. הסמארטפון נמכר ביבוא רשמי של המילטון במחיר של 2,499 שקלים.

poco f2. יח״צ,
ביצועים גבוהים עם תמיכה ב-5G/יח״צ

מכשיר הדגל: שיאומי Mi 10

הסמארטפון השני ששיאומי מציעה, יקר יותר בכ-500 שקלים, אך תומך גם הוא בקישורית דור חמש. מדובר במכשיר הדגל, ה-Mi10 שמגיע עם מסך בגודל 6.67 אינץ' ברזולוציית FullHD+ עם פאנל מסוג SuperAmoled, קצב רענון 90 הרץ, תמיכה ב-HDR10+ וציפוי זכוכית גורילה 5. בלב הסמארטפון ניתן למצוא את המעבד סנאפדרגון 865, כשאליו משודך 8 או 12 גיגה זיכרון RAM (בהתאם לדגם) ו-256 גיגה לאחסון פנימי.

שיאומי משיקה בישראל את מכשיר הדגל Mi 10. שיאומי,
מכשיר הדגל של שיאומי, Mi 10/שיאומי

מערך הצילום כולל חיישן ראשי של 108 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם F/1.8, חיישן נוסף של 12 מגה-פיקסל לזום אופטי של פי שניים, חיישן 8 מגה-פיקסל גם הוא לזום אופטי של פי 3.7, וחיישן רביעי של 20 מגה-פיקסל עם עדשה רחבה. את ה-Mi 10 ניתן למצוא במחיר של 2,999 שקלים (מומלץ לצרכן) ביבוא רשמי.

עוד בוואלה!

בקרוב: משתמשי אייפון יוכלו לשחק באקסבוקס דרך הסמארטפון

לכתבה המלאה

בקרוב בישראל: ה-Galaxy Z Fold 2

ה-Fold 2 מגיע עם עיצוב חדש, כשהמסך הפנימי כשהוא פרוס הינו בגודל 7.6 אינץ', עם פאנל מסוג Dynamic AMOLED 2X, ומסך משני של 6.2 אינץ' ברזולוצייץ HD עם פאנל מסוג SuperAmoled. לראשונה המסך הראשי יתמוך בקצב רענון של עד 120 הרץ, ובשונה מהדור הקודם, המסך מגיע עם ציפוי זכוכית, בדומה ל-Z Flip, מה שמעניק תחושה של מסך מגע זהה לסמארטפון "מסורתי". בסמסונג טוענים כי הסמארטפון מגיע עם טכנולוגיית "Sweeper", המאפשרת שמירה על הסמארטפון מפני חלקיקי אבק ולכלוך במרווח שבין הגוף לציר הסמארטפון.

galaxy z fold 2. יח״צ,
בקרוב בישראל, אבל לא לכל אחד/יח״צ

ה-Fold 2 צפוי להגיע לישראל בשבועות הקרובים, כשמחירו המומלץ לצרכן יעמוד על כ-7,999 שקלים. למרות שהוא תומך ב-5G, נראה כי הוא לא יהיה בר השגה, ומי שירצה לרכוש אותו יצטרך לשלם לא מעט עבור טכנולוגיית המסך הגמיש. את ה-Fold 2 ניתן לרכוש כיום בהזמנה מוקדמת אצל יבואנית סמסונג, חברת סאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully