וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם דור 5: סמסונג משיקה בישראל את Galaxy S20FE

חברת סמסונג מציעה לראשונה בישראל סמארטפון שתומך בקישורית דור 5 ובמחיר נגיש. ה-S20FE מציע את תכונות של סמארטפון הדגל, עם שיפורים כמו מעבד מתקדם יותר. עם זאת, כדי ליהנות מהדור 5, תצטרכו להמתין לעדכון תוכנה שכרגע לא ידוע מתי יגיע

מייקי לוי

הסמארטפון הראשון של סמסונג עם דור 5 במחיר נגיש: חברת סמסונג משיקה בישראל את ה-Galaxy S20 Fan Edition (גרסת המעריצים). מדובר בתוספת חדשה לסדרת ה-S20, סדרת הדגל שהושקה בחודש פברואר האחרון. ה-FE הוא סמארטפון פרימיום שכולל יכולות מתקדמות יותר משל ה-S20 הרגיל, ואף מגיע עם קישורית דור 5 וערכת שבבים מתוצרת Qualcomm. "הצורך בטכנולוגיה מתקדמת במחיר נגיש הפך משמעותי מאי פעם, בתקופה בה אנו מתמודדים עם שינוי מסיבי של הרגלי המחיה והצריכה בה הטכנולוגיה הפכה לכלי המרכזי המחבר בין כולנו", אומר גיא היבש, דירקטור חטיבת המובייל בסמסונג ישראל.

סמסונג גלקסי S20FE. יח״צ,
הסמארטפון הראשון של סמסונג עם דור 5 במחיר נגיש/יח״צ

ה-S20 FE כולל מסך בגודל 6.5 אינץ' ברזולוציית FullHD+ עם פאנל מסוג Super Amoled וקצב רענון של 120 הרץ. אך הבשורה האמיתית של הסמארטפון בכלל באה לידי ביטוי במעבד שנמצא בלבו - לראשונה מגיע לישראל סמארטפון מסדרת ה-S20 שכולל ערכת שבבים של Qualcomm מסדרת Snapdragon 865, הסדרה הבכירה. הבחירה בערכת השבבים מאפשרת שימוש בקישורית דור חמש, ויש מי שטוען גם חיי סוללה ארוכים יותר וביצועים טובים יותר.

עוד בוואלה!

"האם זה אתה?": ההונאה החדשה בפייסבוק

לכתבה המלאה

מערך הצילום האחורי כולל שלושה חיישנים: 12 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם F/1.8 ופיקסלים בגודל 1.8 מיקרון עם עדשה רחבה, חיישן 12 מגה-פיקסל עם עדשה רחבה במיוחד (123 מעלות), וחיישן שלישי של 8 מגה-פיקסל לזום אופטי של פי שלושה. המצלמה הקדמית כוללת חיישן 32 מגה-פיקסל עם עדשה של 80 מעלות.

סמסונג גלקסי S20FE. יח״צ,
מערך צילום מתקדם מאוד/יח״צ

ה-S20 FE צפוי להגיע לחנויות החל מה-25 באוקטובר במחיר מומלץ לצרכן של 2,849 שקלים. בסאני מציעים את ה-S20 FE בהרשמה מוקדמת בסך של 99 ש"ח, כשכ לרוכש במכירה המוקדמת יהנה מצמיד ספורט FIT2 וכיסוי מגן אחורי במתנה.

בסמסונג מבהירים כי הסמארטפון עדיין לא תומך בקישורית דור חמש המיוחלת, ובסמסונג ממתינים להוצאת עדכון תוכנה שיאפשר את התמיכה ברשתות אלו בישראל. עם זאת, מסמסונג לא נמסר לוח זמנים עד שהעדכון המיוחל יגיע, כך שייתכן ותאלצו לחכות ימים עד שבועות ואולי גם חודשים.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully