וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מודיעה על תוכנית Recall לאוזניות AirPods Pro

יש לכם אוזניות AirPods Pro ואתם שומעים רעשים של "פיצוצים" או רעשים סטטים בעת פעילות גופנית או סביבה רועשת? כעת אפל מודיעה באופן רשמי על תוכנית Recall לכל האוזניות שיוצרו עד אוקטובר 2020. גם בישראל ניתן לקבל את ה-Recall

מערכת וואלה!

כבר מספר חודשים אחרי שאפל החלה למכור את ה-AirPods Pro, ומשתמשים דיווחו על רעשים מוזרים שמגיעים מהאוזנייה. הרעשים רק התגברו ונהיו חמורים יותר בכל פעם שהמשתמש זז, ונראה היה כי מדובר בתופעה רחבה שהגיעה גם אחרי חודשים של שימוש באוזניות. תחילה אפל לא התייחסה רשמית לבעיה, אך כן החליפה אוזניות תקולות. כעת, נראה אפל הופכת את זה לרשמי ומכריזה על Recall (החזרת מוצר) רשמית ל-AirPods Pro עם בעיות באודיו.

איירפודס פרו. אפל, אתר רשמי
אפל מודיעה על תוכנית Recall לאוזניות AirPods Pro/אתר רשמי, אפל

אפל הודיעה כי כל אוזניות שישמיעו רעשים של צלילים "מתפוצצים" או רעשים סטטים שמתגברים בסביבה רועשת, או בפעילות גופנית או בזמן שיחה, או שביטול הרעשים לא עובד כצפוי והבאס אובד או חלה עלייה בצלילי הרקע בזמן הליכה ברחוב או טיסה במטוס, יוחלפו תחת ה-Recall ובתמורה המשתמש יקבל אוזניות חדשות לגמרי.

עוד בוואלה!

הסוף לשיתוף הפעולה עם גוגל: האם אפל עובדת על מנוע חיפוש משלה?

לכתבה המלאה

אפל ציינה כי כל היחידות שנמכרו עד אוקטובר 2020 נמצאות ב-Recall שתקף לשנתיים הקרובות, כך שגם אם אתם לא חווים את הבעיה, אתם יכולים להיות רגועים שכן במהלך השנתיים הקרובות אפל תחליף לחלוטין את האוזניות, ולא תתקן אותן, וזאת ללא עלות.

המשתמשים יוכלו ליהנות מה-Recall של אפל גם בישראל, שכן ניתן יהיה לבצע אותו במעבדות הרשמיות של אפל בישראל: אידיגיטל ו-DCS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully