וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג Sero: בדקנו את טלוויזיית האינסטגרם הראשונה בישראל

10.11.2020 / 7:47

היא מסתובבת ויש לה מנוע , היא מוציאה קריאות התפעלות מכל מי שרואה אותה אבל האם הSero החדשה היא המסך עבורכם? בדקנו את אחד המוצרים המסקרנים והמשונים ביותר שנחתו על שולחננו לאחרונה

המסך המסתובב של סמסונג/יח״צ

בשנים האחרונות נראה כי תחום הטלוויזיות מתקשה ממש לחדש. בעוד היצרניות השונות מציגות בעיקר אבולוציה טכנולוגית פנימית מתוך מטרה לספק את התצוגה החדה ביותר או זו בעלת עוצמת ההארה הטובה ביותר, די נדמה כי לא ראינו שינויים מהותיים בעיצוב המוצר עצמו. בסופו של יום מדובר באותו מלבן שממוקם על הקיר או מונח על שידה, מלבן שבמרוצת השנים כלל לא השתנה במרוצת השנים ורק הפך לדק יותר או ל "יפה יותר".

בדיוק את הקונספציה הזו סמסונג רצתה לשנות עם מסך ה-Sero (בקוריאנית אנכי) החדש שלה, שמסתובב על ציר ומגיע על מעמד, כשהוא מתיימר להיות המסך המושלם לדור ה-Y וה- Z שצורכים את התכנים שלהם ברשתות החברתיות, שם תכנים מאורכים הם הפורמט השולט.

the sero. יח״צ,
״מתיימר להיות המסך המושלם לדור ה-Y וה- Z״/יח״צ

אז במה מדובר בעצם?

ה-Sero מגיע עם מסך בגודל 43 אינץ' עם פאנל מסוג LCD והיא תומכת ברזולוציה מרבית של 4K ובתקן הצבעים HDR10 פלוס. עוד הטלוויזיה מתהדרת בשם השיווקי QLED שבעצם מבטיח טווח צבעים רחב ובהירות גבוהה יותר. למעשה, מדובר בפאנל שזהה לטלוויזיה שהושקה בשנה שעברה תחת הדגם Q60R, כשהשינוי העיקרי הוא באופן הצגת הפאנל, שכולל כעת את המנגנון האנכי. הטלוויזיה מספקת איכות תמונה טובה, עם צבעים חזקים ובהירות גבוהה במיוחד.

למרות שזו לא טלוויזיה שהייתי משתמש בה לצפייה יומיומית, היא בהחלט מספקת איכות צפייה טובה. אך, בכל מה שקשור לניגודיות או לצבעים שחורים, מגבלות טכנולוגית ה-LCD בולטות, ובעת הצגת צבעים שחורים, אלו לעיתים עשויים להיראות מעט אפורים. עוד חיסרון של הפאנל הוא דווקא ציפוי הגלוס המבריק, שבעצם הופך לעיתים את הפאנל למראה ענקית אם ממקמים את הטלוויזיה אל מול חלון.

מערך השמע שה-Sero צויידה בו מרשים למדי. מדובר במערך שמע הממוקם בתוך המעמד של הטלוויזיה, המצוייד בסאונד היקפי על בסיס 4 רמקולים וסאבוופר אחד, כך שלמעשה מקבלים סאונדבר איכותי להפליא שמספק עוצמת שמע של 60 וואט - מרשים ובהחלט שווה.

עוד בוואלה!

משתמשים בנטפליקס? יש לנו חדשות רעות

לכתבה המלאה
the sero. יח״צ,
פאנל מהשנה שעברה, מערך שמע מרשים/יח״צ

עיצוב מעניין אבל לא לכל אחד

את הטלוויזיה החדשה של סמסונג אי אפשר ממש לתלות על הקיר. היא מגיעה על מעמד שכולל רמקול עוצמתי ואיכותי, והיא נועדה בעיקר להיות מונחת על הרצפה. היא מגיעה בגודל 43 אינץ' וכדי להפוך את הצפייה לריאלית, יש למקם אותה מעט רחוק מהספה - זאת על מנת להשיג זווית צפייה לגיטימית. למרות זאת, הגודל הקטן שלה לא ממש מאפשר צפייה בה ממרחק רב. לכאורה מדובר בחסרון, שהרי המסך עצמו נמוך יחסית, מה שהופך את חווית הצפייה היומיומית למאתגרת עד כדי לא נוחה ופרקטית בעליל. אבל ככול שחשבתי על זה יותר זה הוביל אותי לתהות: למי היא בעצם מיועדת?

ממשק

סמסונג מפעילה את מערכת ההפעלה Tizen מזה שנים רבות, ולדעתי מדובר בממשק מוצלח שמשלב את כל מה שהמשתמש צריך: חיבוריות כמו airplay 2 למשתמשי אפל, אפשרות שיקוף נוחה למשתמשי אנדרואיד ותמיכה במגוון רחב של אפליקציות כמו אפילו אפל TV, שירות הסטרימינג הפופולרי Partner TV, שירות NEXT TV, וכמובן: נטפליקס. הממשק קל ונוח, וכמו יין, הוא רק משתבח ככל שהזמן עובר.

"טלוויזית אינסטגרם פרטית"

ה-Sero נמכרת בישראל במחיר של 5,490 שקלים והאכזבה היחידה עבורי היא שמדובר בפאנל מהשנה שעברה, כך שאין בשורה אמיתית באיכות המסך, אלא רק באופן ההצגה של התכנים. הגודל שלה קצת מגביל אותה לשימוש יום יומי ( לדוגמא בינג' של הזמר במסיכה), אך בכל מה שקשור לשימושים קצרים ומולטימדיה, הטלוויזיה בהחלט עושה את העבודה ומספקת חוויה יוצאת דופן בכל מה שקשור לחווית הצפייה הייחודית ואיכות השמע.

כאמור לאורך כל הזמן שהמסך היה אצלי תהיתי מי יהנה ממנו הכי הרבה. ה-Sero של סמסונג ממש לא מיועד לכל אחד ונראה שמי שינה ממנה בעיקר הם דווקא משרדי פרסום, או כל מי שחווים את האינסטגרם 24/7. מנגד, מי שמחפש גאדג'ט ייחודי וחדשני, כזה שהופך נושא לשיחה עבור כל מי שנכנס לחדר - ימצא כאן את מבוקשו.

the sero. יח״צ,
״טלוויזית אינסטגרם פרטית״/יח״צ

שוב, קשה למנוע את תחושת ה"וואוו" שעוטפת את מי פוגש את ה Sero לראשונה בעת הסיבוב של המסך - מדובר כמעט באינסטינקט בלתי רצוני. גם אם לא מדובר במסך הכי שימושי שיש, הרי שעבור חדשנות שכזאת צריך לעודד ובעיקר להחמיא על התעוזה והאומץ של סמסונג, שזיהו פוטנציאל ויצרו את ה-Sero. עד כמה היא שימושית? ובכן, אם אתם לא צופים באינסטגרם לעיתים תכופות, כנראה שהיא לא ממש עבורכם, אבל שלא תטעו יש למסך הזה קהל ולקהל הזה יש גם את הכסף לשלם על גאדג'ט ייחודי שכזה. בשורה התחתונה? חדשנות זה שם המשחק עם ה- Sero, אבל היא בהחלט לא לכל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully