וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איידיגיטל תפתח הרשמה מוקדמת לאייפון 12 בשבוע הבא

אלדד מטמון, The Verifier

25.11.2020 / 9:29

בעוד שהאייפונים החדשים הושקו כבר במהלך חודש אוקטובר ונובמבר בעולם, נראה כי השקת האייפון בישראל מתרחקת מאיתנו וצפויה להתקיים במהלך חודש דצמבר ואולי ינואר. הבעיה: מלאים נמוכים שגורמים לדחיות חוזרות בהשקה. אך נראה כי בקרוב תפתח מכירה מוקדמת בישראל

בסרטון: האייפון 12 פרו של אפל/יח״צ

אחרי שפירסמנו את דחיית ההשקה הרשמית של האייפון 12 בישראל, ידיעה אשר אושרה לאחר מכן על ידי איידיגיטל באופן רשמי, כעת יש לנו פרטים ראשונים על תחילת ההיערכות הרשמית להשקה.

המקור שלנו מדווח כי במהלך שבוע הבא צפויה איידיגיטל, יבואנית רשמית של מוצרי אפל (Apple) בישראל, לפתוח הרשמה מוקדמת עבור סדרת האייפון 12 החדשה. על פי המקור, איידיגיטל צפויה להתחייב להתחיל לספק את המכשירים עד 30 ימים מיום ההרשמה, פרט שמסתדר עם אישור דחיית ההשקה לקראת סוף דצמבר, תחילת ינואר. איידיגיטל מקיימת כרגע מבצעים לחודש נובמבר, מה שעשוי לרמז כי ההרשמה תחל מיד בתום החודש, כלומר החל מיום שלישי ה-1 בדצמבר 2020.

השקת אייפון 12, 13 באוקטובר 2020. רויטרס
האייפון 12 פרו, מתרחק מישראל/רויטרס

לצד הפרסום הזה, מומלץ לקחת מספר דברים בחשבון: המלאי עדיין צפוי להיות דל במיוחד וייתכן שאותה "השקה" תתקיים גם אם לא יגיעו מספיק מכשירים בהתאם לכמות הנרשמים. יחד עם זאת, מאיידיגיטל נמסר לנו בעבר כי לא סביר שיבואניות רשמיות אחרות, כמו מפעילות הסלולר, יקבלו מלאי מכשירים לפני איידיגיטל, מה שגורם לנו לחשוב שגם המצב ההפוך יכול לקרות, וייתכן ואלה חדשות טובות. אם איידיגיטל צפויה לקבל מלאי ביבוא רשמי, ייתכן כי גם מפעילות הסלולר יקבלו גם הן ויחלו בקרוב להציע הרשמה מוקדמת, לקראת מכירה אפשרית תוך 30 ימים.

כבר היום ניתן למצוא את סדרת האייפון 12 במגוון חנויות המייבאות את המכשירים ביבוא מקביל, אך מאחר והמלאי קטן, וההשקה הרשמית בישראל טרם התקיימה, מחירי המכשירים מוצעים למכירה לעיתים עד 30 אחוזים יותר ממה שצפויים לעלות כשיגיעו לישראל באופן רשמי. כפי שפרסמנו בעבר,

עוד בוואלה!

האם האייפדים החדשים יגיעו עם מסכים משופרים?

לכתבה המלאה

המחירים הרשמיים הצפויים לסדרה כולה

  • אייפון 12 מיני - החל מ-3,090 שקלים לדגם עם האחסון הבסיסי של 64 ג"ב
  • אייפון 12 - החל מ-3,490 שקלים לדגם עם האחסון הבסיסיי של 64 ג"ב
  • אייפון 12 פרו - החל מ-4,190 שקלים לדגם עם האחסון הבסיסי של 128 ג"ב
  • אייפון 12 פרו מקס - החל מ-4,590 שקלים לדגם עם האחסון הבסיסי של 128 ג"ב

הכתבה פורסמה לראשונה ב-The Verifier

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully