וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד של סמסונג? סמארטפון מתקפל ל-3 ומסך נגלל

חברת הבת של סמסונג שעוסקת בייצור מסכים פרסמה דוגמאות חדשות למסכים מתקפלים. הרשת החלה לגעוש והשמועות עוסקות בכך שייתכן ובקרוב נראה את אחד מהסמארטפונים הללו מושק על ידי הענקית הקוריאנית

הסמסונג גלקסי פולד בפתיחת קופסה/צילום ועריכה: עמית לגו

האם סמסונג "הדליפה בטעות" שני סמארטפונים עתידיים? בבלוג של חברת המסכים (חברת בת של סמסונג העוסקת בייצור מסכים ומשווקת אותם לאפל ועוד), פרסמה החברה שתי סקיצות של סמארטפונים שעלולים להיות מושקים על ידי סמסונג עצמה. באיור הראשון, נראה סמארטפון עם צג מקופל לשלושה חלקים, ונראה כמו מעין עיצוב עתידנתי של ה-Fold.

מוקאפ סמסונג. צילום מסך, צילום מסך
העתיד של הסמארטפון המתקפל?/צילום מסך, צילום מסך

הקונספט השני כולל מסך נגלל שניתן לגלגול לגודל של צינור. קונספט של תצוגה נגללת מאפשרת לייצר סמארטפון קומפקטי למדי, ואולי הקומפקטי ביותר שיוצר עד כה. אך בעולם מדווחים כי התצוגה שלו צפויה להיות כה עדינה, שהשימוש עמו יכול להיות רק על גבי משטח, כך שלמעשה ניתן יהיה לנייד אותו בקלות, אך לא להשתמש בו בכל מקום. יש לציין כי סמסונג עדיין לא הכריזה במפורש כי תשחרר סמארטפונים כמו אלו שהוצגו, אך נראה כי היא בהחלט מציירת את הרעיון שהיא תהיה מסוגלת לייצר מסכים כאלו, בין אם זה עבור עצמה או עבור חברות אחרות.

עוד בוואלה!

האוזניות החדשות של Bose: סאונד מצויין, אבל מחיר גבוה

לכתבה המלאה
מוקאפ סמסונג. צילום מסך, צילום מסך
הסמארטפון שמתקפל ל-3 חלקים. האם בקרוב יושק על ידי סמסונג?/צילום מסך, צילום מסך

עוד מדווחים כי אחד המכשירים עשוי להיות מושק במוקדם או במאוחר. פטנט על הקיפול לשלושה חלקים נרשם בעבר, וייתכן כי מדובר רק בעניין של זמן. יש לציין כי עד כה טרנד הסמארטפונים הגמישים לא צבר תאוצה כפי שהחברות היו רוצות. מצד אחד הם לא מציגים את הפונקציונליות הכל כך גבוהה שדיברו עליה, ומנגד הם שומרים על תג מחיר מאוד גבוה שמתחיל ב-1,500 דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully