וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באות להתחרות באיירפודס: ג'ברה משיקה את ה-Elite 85t

צחי הופמן, The Gadget Review

3.12.2020 / 12:05

ביקונקט השיקה אוזניות נטולות חוטים - Elite 85t, הן כוללות 6 מיקרופונים לסינון רעשי רוח, עיצוב חצי פתוח להורדת הלחץ באוזניים וטכנולוגיית סינון רעשים אקטיביים

האוזניות Jabra 85t Elite/יח״צ

האוזניות נטולות החוטים (True Wireless) החדשות של ג'ברה - Elite 85t הגיעו לישראל, באמצעות היבואנית הרשמית ביקונקט. ג'ברה נחשבת לאחת מיצרניות אוזניות נטולות החוטים הפופולאריות בישראל, כאשר באמצעות הדגם החדש היא רוצה להעביר משתמשי איירפודס אליה. היא מתכננת לעשות את זה באמצעות עיצוב חצי פתוח (Semi Open) ושדרוג ביכולות סינון הרעשים האקטיביים (ANC).

Jabra Elite 85t. יח״צ,
״באמצעות הדגם החדש היא רוצה להעביר משתמשי איירפודס אליה״/יח״צ

ה-Elite 85t לא באות להחליף את הדגם הוותיק יותר Elite 75t, זה כולל עיצוב סגור וימשיך להימכר בחנויות ב-600 שקל. ג'ברה התמקדה בדגם ה-85t בשיחות הטלפון, היא שילבה באוזניות 6 מיקרופונים, לעומת 4 בדגם הקודם, הבאים להגן על רעשי רוח ולשפר את טכנולוגיית השמיעה העצמית - Sidetone. החברה בדקה את עיצוב האוזניות על אלפי זוגות אוזניים, כך שיספקו התאמה גבוהה ונוחה (הערכה כוללת מתאמי סיליקון בשלושה גדלים שונים). העיצוב החצי פתוח, מוריד לחץ המצטבר באוזניים, משפר את חוויית השיחה באמצעות הפחתת אפקט "שסתום האוזניים" וגם מאפשר לצלילים חיצוניים להיכנס. ל-85t מיגון מפני גשם, זיעה ואבק בתקן IPX4.

עוד בוואלה!

התחרות שמקדמת טכנולוגיות שיעזרו להתמודד עם אתגרי ״תופעת המידבור״

לכתבה המלאה
Jabra 85t Elite. יח״צ,
״ה-Elite 85t לא באות להחליף את הדגם הוותיק יותר Elite 75t״/יח״צ

מבחינת מוזיקה, לאוזניות יש דרייברים 12 מ"מ (לעומת 6 מ"מ בדגם הקודם) עם באסים מודגשים. טכנולוגיית ה-ANC מאפשרת שליטה בדרגות הסינון, מרמה של סינון מוחלט לרמה של שקיפות ומודעות לסביבה. ל-85t טכנולוגיית mySound המאפשרת הגדרה של השמע בעזרת בדיקת שמע באפליקציה ולאחר מכן כיול אוטומטי של האוזניות. המטרה כאן היא להתאים את המוזיקה לפרופיל השמע, בנוסף, לכיוון אקולייזר.

הסוללות מציעות זמן האזנה של 5.5 שעות עם ANC, סך הכל 25 שעות עם הנרתיק. כמו כן, יש כאן טעינה אלחוטית. האוזניות תומכות בחיבור בו זמנית לשני מכשירים. הבלוטות' הוא 5.0.

המחיר של ה-Elite 85t עומד על 800 שקל, כולל אחריות לשנתיים

  • עוד באותו נושא:
  • JABRA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully