וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר מודיעה: 10% מהכנסות דמי מנוי חבילת "Better Future" יתרמו ל"כנפיים של קרמבו"

אחרי שבחברת הסלולר פרטנר התנדבו במשדר מיוחד למען 'כנפיים של קרמבו', כעת החברה הודיעה כי תתרום לתנועת הנוער כ-10% מההכנסות שיתקבלו מדמי המנוי בחבילת הסלולר "Better Future"

צילום: יח"צ

בהמשך להתנדבות של מאות עובדי פרטנר במשדר המיוחד למען 'כנפיים של קרמבו' בקשת 12 מוקדם יותר החודש, החליטה הנהלת פרטנר לתרום לתנועת הנוער כ-10% מההכנסות שיתקבלו מדמי המנוי בחבילת הסלולר Better Future שהושקה לאחרונה לדור ה-5. קבוצת פרטנר תומכת בתנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו', ויוצאת במהלך ייחודי וארוך טווח, על מנת ששנת 2021 תהיה פעילה ומשמחת עבור אלפי ילדי התנועה הייחודית הזו. פרטנר תתרום לתנועת 'כנפיים של קרמבו' כ-10% מדמי המנוי החודשיים בתכנית לדור ה-5 'Better Future' בגין כל מנוי שיצטרף, מדי חודש ובמשך שנה מההצטרפות.


מוקדם יותר החודש התקיים ערב סטנד אפ מיוחד בקשת 12, במהלכו תרמו הצופים בבית למעלה מ-7 מיליון ש"ח, בסיוע מאות עובדי 'פרטנר' שקיבלו את התרומות הטלפוניות במוקדי החברה ברחבי הארץ. ההיערכות בפרטנר לערב המיוחד והעמקת ההיכרות עם אנשי, מתנדבי וחניכי 'כנפיים של קרמבו', הביאו את הנהלת פרטנר להחלטה להמשיך וללוות את התנועה גם לאחר ערב ההתרמה. המשדר, שהיה אמור להיות השיא, הפך להתחלה של שיתוף פעולה ארוך טווח.

חבילת פרטנר. יח״צ,
עשרה 10% מהכנסות החבילה יועברו ל״כנפיים של קרמבו״/יח״צ

מעט לפני המשדר, בישר מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי למנכ"לית 'כנפיים של קרמבו' טליה בז'רנו, על כך שהחל מרגע זה החברה תעניק לעמותה תרומה עבור כל מנוי שיצטרף לתכנית הסלולר החדשה לדור ה-5 שהושקה לפני כחודשיים, עם נפח גלישה של 1 טרה (1,000 מגה בייט). לצורך כך, שונה שם התכנית מ-Partner Future ל-Partner Better Future, ועבור כל מנוי שיצטרף, יתרמו כ-10% ממחיר התכנית בכל חודש במשך 12 חודשים ל'כנפיים של קרמבו'.

עוד בוואלה!

האם האתר או האפליקציה שלכם באמת נגישים? חכמת ההמונים תעזור לדעת

לכתבה המלאה
מנכ״ל פרטנר עם טליה בז׳רנו. יח״צ,
מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי, ומנכ"לית 'כנפיים של קרמבו' טליה בז'רנו/יח״צ

כנפיים של קרמבו' היא תנועת נוער מיוחדת, יחידה במינה בכל העולם, שמשלבת צעירים עם ובלי צרכים מיוחדים, בפעילות שבועית חברתית, מותאמת ונגישה. כמו עמותות רבות, גם 'כנפיים של קרמבו' נפגעה במשבר הקורונה, דווקא כאשר חניכיה זקוקים לחברה יותר מתמיד.

התנועה נוסדה לפני 18 שנים, וכיום פועלת ב- 78 סניפים ברחבי הארץ עם כ-7000 פעילים. בני נוער מכל הרבדים של החברה הישראלית שיוצרים שינוי עמדות ותפיסות שלא נשענות על דעות קדומות והגדרות מראש, לטובת חברה שוויונית, בה לכל אדם יש מקום ומשמעות.

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully