וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכו בתחרות יזמות: הישראלים שפיתחו אפליקציה מיוחדת לריצה

תלמידי ישיבת בני עקיבא "קריית הרצוג" בבני ברק זכו בשבוע שעבר בתחרות יזמות בינלאומית. במהלכה, פיתחו אפליקציה מיוחדת שמתאימה את המוזיקה בהתאם לקצב הריצה

דברים שחשוב לדעת על ריצה/וואלה! NEWS

התלמידים שמפתחים את האפליקציה שתיקח את הריצה שלכם רחוק יותר

תלמידי ישיבת בני עקיבא "קריית הרצוג" בבני ברק זכו בשבוע שעבר בתחרות יזמות בינלאומית. התלמידים השתתפו בתחרות כאחת מ-10 קבוצות מישראל וממפיס (ארה"ב). התלמידים פיתחו אפליקציה שתתאים את המוזיקה באופן אוטומטי לקצב הריצה של הרצים, וכך לחובבנים ומקצוענים תהיה יכולת להתאמן בצורה מיטבית. בנוסף האפליקציה תציג לרצים סטטיסטיקות שונות של נתוני הריצה ואף תזכיר לעשות הפסקות שתייה במקרה הצורך.

התלמידים שזכו בתחרות לומדים לתואר ראשון בהנדסה במכון לב ובמגמת מוזיקה, לדבריהם השילוב של תחומי הלימודים השונים הביא אותם אל הרעיון המקורי. אחד התלמידים שהשתתפו בתחרות יאיר ליקסנברג מספר "עצם ההשתתפות בתחרות שהיא גם מרחוק ונערכת באנגלית שאינה שפת האם הייתה אתגר. אנחנו שמחים מאוד שהצלחנו לזכות בתחרות ומודים לבית לישיבה ולמדריך ביוניסטרים על התמיכה לפני התחרות ובמהלכה. העבודה הקשה עוד לפנינו, אנחנו רוצים לשתף פעולה עם חברה גדולה ולשפר את יכולות הריצה של מיליוני רצים בעולם".

בהמשך, היזמים יוסיפו לאפליקציה פונקציות נוספות כמו: נתונים סטטיסטיים, תזכורות להפסקות שתייה ואף הישגים ומטרות של הרצים. התלמידים הכינו תוכנית עסקית מסודרת הכוללת אפליקציה בשתי גרסאות, בגרסה חינמית ובגרסת פרימיום שתוצע עם תשלום חודשי.

עוד בוואלה!

פרטנר מודיעה: 10% מהכנסות דמי מנוי חבילת ״Better Future" יתרמו ל״כנפיים של קרמבו״

לכתבה המלאה

מנהל התיכון הרב משה ליקסנברג בירך את הזוכים: "אנחנו מעודדים כל העת את תלמידנו לפתח את מגוון כישוריהם. שיתוף הפעולה עם יוניסטרים בסיוע הנדיב של עיירית בני ברק מוכיח את עצמו במשך כל השנה וגם הפעם. נמשיך לתמוך בתלמידים שלצד המחויבויות שלהם כתלמידי תיכון יצליחו גם בעזרת ה' לפתח את האפליקציה".

  • עוד באותו נושא:
  • אפליקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully