וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: אפל מכריזה על ה-AirPods Max

אלדד מטמון, The Verifier

8.12.2020 / 18:15

אחרי הדלפות רבות, ושמועות על אוזניות הקשת החדשות של אפל, כעת זה רשמי: אפל מכריזה על ה-AirPods Max בעלות עיצוב שמעורר מחלוקות. תג המחיר? מעל ל-2,000 שקלים

AirPods Max/יח״צ

אפל (Apple) הכריזה היום על אוזניות ה-Over-ear הראשונות שלה - ה-AirPods Max. האוזניות החדשות מאפשרות ניגון מוזיקה באיכות גבוהה (HiFi), לצד מנגנון ביטול רעשים אקטיבי ומגוון פיצ'רים נוספים, את ההכרזה עשתה החברה באמצעות הודעה פשוטה לעיתונות.

כאמור, ה-AirPods Max הן אוזניות ה-Over-ear הראשונות של אפל, אחרי שלוש זוגות in-ear תחת מותג ה-AirPods. האוזניות החדשות כוללות את שבב ה-H1 של החברה אשר פועל לצד תוכנה מתקדמת המאפשרת איזון אוטומטי של האקולייזר, ביטול רעשים אקטיבי, מצב Transparency המאפשר לכם לשמוע את הסביבה לצד ניגון מוזיקה, וכן חוויית אודיו היקפית.

airpods max. יח״צ,
אחרי הדלפות רבות, כעת זה רשמי: אפל מכריזה על ה-AirPods Max/יח״צ

קשת האוזניות עשויה מפלדת אל חלד עם מעטפת של רשת חזקה, וכן מנגנון טלקסופי המתחבר מכל צד אל האוזניות, הכוללות כריות נוחות עטופות באותה הרשת שבקשת, אך עם ספוג ה'זוכר' את מבנה האוזניים לאורך זמן (Memory foam). כפתורי השליטה באוזניות נמצאים בראשן, כאשר ה'כתר' המוכר לכולנו משעון ה-Apple Watch של החברה הוא חלק ממערך השליטה. בעזרת הכתר תוכלו לשנות את מצב הווליום, להפסיק/להמשיך את המוזיקה, לדלג על שירים, לענות לשיחות וכן להפעיל את Siri.

airpods max. יח״צ,
אפל השיקה את האוזניות בהודעה לעיתונות/יח״צ

גם כאן תמצאו את אפשרות הצימוד החכמה של אפל המאפשרת לכם לצמד את האוזניות בקלות אל מכשירי האפל השונים שלכם. כמו כן, ה-AirPods Max ירשו גם את שאר היכולות של משפחת ה-AirPods וביניהם זיהוי מתי האוזניות מונחות על הראש כדי להפעיל את המוזיקה, ומתי הורדו מהראש, או שאחד מצדי האוזניות הורם, כדי להפסיק אותה.

עוד בוואלה!

עוד עיכוב באספקת האייפונים? מתקפת סייבר על המפעל של חברת Foxconn

לכתבה המלאה

על פי החברה, האוזניות מסוגלות להחזיק כ-20 שעות ניגון עם ביטול רעשים אקטיבי מופעל. לצד זה, האוזניות מגיעות עם נרתיק נשיאה הדומה מעט לנרתיק משקפיים, אך בעל יכולת לכבות את האוזניות באופן מיידי על מנת לשמור על הסוללה.

הכתבה פורסמה לראשונה ב-The Verifier

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully