וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגת עשר שנים: Gett משנה את הממשק באפליקציה

אחרי עשור, Gett תשנה את הנראות הגרפית של המותג ואת מבנה תהליך הזמנת מוניות ומשלוחים באפליקציה. בין החידושים: האפליקציה תזהה את מיקום המשתמשים בצורה אוטומטית

ניר בן טובים

חברת Gett, המספקת פתרונות טכנולוגיים לתחבורה חכמה, עומדת לחגוג 10 שנים להיווסדה עם שורה של חידושים. אחרי עשור, Gett תשנה את הנראות הגרפית של המותג ואת מבנה תהליך הזמנת מוניות ומשלוחים באפליקציה ככה שיהיה נוח יותר ופשוט יותר עבור המשתמשים. במסגרת החידוש, לא יהיה צורך להזין כתובת באפליקציה. היא תזהה בצורה מדויקת את מיקום ההזמנה של המשתמש והנהג יגיע ישירות לנקודה.

gett אפליקציה. יח״צ,
Gett חוגגת עשר שנים ומתעדכנת עם עיצוב חדש/יח״צ

לצד כל השינויים והחידושים באפליקציה, Gett תשיק גם ממשק חדש ומתקדם טכנולוגית ללקוחות העסקיים שלה. הממשק יאפשר ניהול חכם יותר של הזמנות עובדים שיוכל לחסוך לחברות העסקיות עד 25% מההוצאות על תחבורה יבשתית. הממשק יכלול פיצ'רים כמו נסיעת חזור בלחיצת כפתור, שכפול נסיעות בקלות, מגוון הרשאות לפי סטטוס העובד בחברה וסנכרון מלא בינו לבין אפליקצית הנוסע.

עוד בוואלה!

בגלל ההסכם עם איחוד האמירויות? החמאס במתקפת סייבר

לכתבה המלאה

חברת Gett הוקמה בשנת 2010 על ידי דייב וייסר ורועי מור. החברה היא ספקית פתרונות התחבורה החכמה המובילה עבור המגזר העסקי בארצות הברית ואירופה. הפלטפורמה מספקת שירותים ליותר מ- 17,000 חברות ותאגידי ענק חוסכת להם מיליוני דולרים. הטכנולוגיה המתקדמת של Gett הופכת אותה למותג המוביל בקרב צרכנים ועסקים כאחד, וכיום שירותי החברה זמינים ביותר מ-120 ערים ברחבי העולם.

עד היום גייסה החברה למעלה מ-800 מיליון דולרים, במהלך 2018 הפכה החברה רשמית לחד קרן עם הערכת שווי של 1.5 מיליארד דולרים. החברה נבחרה על ידי המגזין פורבס "לאחת מ-15 החברות בעלות קצב הצמיחה המהיר ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • Gett

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully