וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG משיקה בישראל סמארטפון עם "כנפיים"

האם מדובר באחד מהסמארטפונים המעניינים ביותר שהושקו השנה? חברת LG השיקה בישראל את ה-LG Wing, סמארטפון עם שני מסכים, כשהמסך הקדמי מסתובב על ציר של 90 מעלות. מעבר ליכולות המולטימדיה המתקדמות, הסמארטפון מאפשר גם יכולות צילום שטרם נראו בסמארטפון

ה-LG Wing/יח״צ

LG ישראל ורונלייט, יבואנית LG מובייל בישראל משיקות היום (חמישי) את מכשיר LG Wing בגרסת ה-5G. אם השנה התרגלנו לראות מכשירים בעיצובים זהים ודומים, נראה כי ה-Wing הגיע לשנות את כל מה שחשבנו על "עיצוב מסורתי". מחזיקי ה-WING יכולים להחליף בצורה פשוטה וקלה בין מצב Basic למצב Swivel, במסגרתו המסך הקדמי מסתובב על צירו 90 מעלות בכיוון השעון למצב מאוזן, וכך נחשף מסך נוסף בגודל של 3.9 אינץ' המספק לצרכנים אפשרויות שימוש חדשות ומגוונות. בעת השימוש במצב Swivel, ניתן להציג אפליקציות על שני המסכים יחדיו (בצורה משלימה) או שתי אפליקציות שונות בעת ובעונה אחת על כל מסך בנפרד.

גיא בן יהודה, סמנכ"ל השיווק של LG ישראל: "אנו גאים להשיק בישראל את הסמארטפון הייחודי LG WING בטכנולוגיית 5G. שוק הסמארטפונים משנה את פניו ומאפשר לצרכנים לחוות הזדמנויות חדשות שטרם נראו. ה-LG WING הוא בין המכשירים הראשונים המושקים כחלק מ-Explorer Project, הפותח עידן חדש של עיצוב, שימושיות ונוחות. המכשיר החדש בעל 2 המסכים, נוצר כדי לאפשר למשתמש לנצל את מירב היכולות מהסמארטפון שלו, ולהביא לידי ביטוי את יכולות המולטי טסקינג כיאה לעולם המהיר בו אנו חיים".

LG Wing. יח״צ,
סמארטפון עם ״כנפיים״/יח״צ

בעת הצפייה באפליקציות הסרטונים או הסטרימינג השונות במצב Swivel (סיבובי), האפליקציות יכולות לפעול על המסך הראשי בזמן שהמשתמשים עושים שימוש במסך המשני לפעולות אחרות ללא הפרעה. בנוסף, LG משתפת פעולה עם פלטפורמות סטרימינג שונות על מנת להציג לצרכנים את אפשרויות השימוש החדשות והייחודיות במצב ה-Swivel. למשל, בעת צפייה ב-YouTube או Tubi על דפדפן מסוג Naver Whale במסך הראשי, יכולים מחזיקי ה-LG WING לשוחח בלייב עם צופים אחרים במסך השני או להתכתב באפליקציית מסרונים.

עוד בוואלה!

סמסונג מאשרת? ה-Galaxy S21 צפוי להגיע עם עט מובנה

לכתבה המלאה

ה-Wing מצויד במצלמה מתקדמת ומגוון טכנולוגיות ופיצ'רים המתאימים במיוחד עבור אלה המקפידים לתעד את חייהם על בסיס יום יומי. במכשיר ישנן 3 מצלמות אחוריות - 64MP Ultra High Resolution OIS Wide, 12MP Ultra Wide Big pixel ו-13MP Ultra Wide. כאשר המכשיר במצב Swivel, ניתן לצלם עם שתי מצלמות בו זמנית בעזרת מצלמת ה-Pop Up 32MB ואחת המצלמות האחוריות. את התוצאה ניתן לשמור לסרטון וידאו אחד מרשים ביופיו או כשני סרטונים נפרדים, עם יחס גובה ורוחב של 1:1 או 16:9. ה-LG WING מגיע עם ה-LG Creator's Kit - אוסף של פתרונות הדמיה עריכה ועיצוב הכוללים את ה-Timelapse Control, Voice Bokeh & ASMR Recording.

מצלמת הגימבל המובנית במכשיר, הראשונה מסוגה בעולם בעולמות הסלולר, הופכת את המסך השני של ה-LG WING לנקודת אחיזה נוחה המספקת יציבות הדרושה על מנת לצלם תמונות חדות, נקיות וברורות יותר (מה שקשה לעשות היום בטלפונים אחרים ללא אביזרים נלווים). ב-LG WING ישנם כמה פיצ'רים מתקדמים שכיום אפשר למצוא רק במחזיקי גימבל מקוריים, כמו ג'ויסטיק לשליטה בזווית המצלמה, אפשרות נעילה למניעת רעידות וטשטוש, מצב "עקוב אחרי" לצילום חלק יותר בתנועה, מעקב אחר תנועה אופקית עם טלטול מינימלי ומצב תצוגה First person המאפשר לתפוס תנועה דינמית.

LG Wing. יח״צ,
יכולות צילום מתקדמות שטרם נראו בסמארטפון/יח״צ

ל-Wing שני מסכים: ראשי של 6.8 אינץ' עם פאנל מסוג OLED ורזולוציית FullHD+, והשני של 3.9 אינץ' עם פאנל מסוג OLED ורזולוציית HD בלבד. בלב הסמארטפון פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 765G עם תמיכה בקישורית דור 5, ו-8 א 12 גיגה זיכרון RAM ו-256 גיגה לאחסון, עם אפשרות הרחבה. מערך הצילום האחורי כולל שלושה חיישנים: חיישן ראשי של 64 מגה-פיקסל, חיישן נוסף של 13 מגה-פיקסל וחיישן 12 מגה-פיקסל עם עדשה רחבה במיוחד של 120 מעלות. המצלמה הקדמית כוללת חיישן של 32 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם F/1.9. עוד לסמארטפון מערכת הפעלה אנדרואדי 10, וסוללה בקיבולת 4,000 מיליאמפר-שעה.

ה-Wing מגיע בצבע כחול שמיים, ומחירו המומלץ לצרכן עומד על 3,199 שקלים, עם שנתיים אחריות יצרן של היבואן הרשמי.

  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully